Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 19:06   #1
Poku
helt grønn

Poku sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Sjøhester er fiiiiiiiine!Lissom litt sånn fantasifiguraktige på en måte, selv om de virkelig finnes.

Jeg ønsker meg maskin med flere sømmer og mulighet til å brodere med, men de er ganske dyre så må liksom spaaaaare...

Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv  
Gammel 23-12-08, 22:04   #2
tess1
Aktiv

Medlem siden: Oct 2008
tess1 er litt kultess1 er litt kul
Standard

Kjempefint som vanlig.

tess1 er ikke aktiv  
Gammel 26-12-08, 17:28   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Julegave til nabogutten, str 4 år, med litt lengre bein. Mønsteret er ganske romslig, han har samme bygning som Lille, så i stedenfor å sy i str 5 år, valgte jeg å bare lage bena litt lenger.

Gammel 26-12-08, 17:38   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig lekre ting! Her har jeg "litt" å lære, ser jeg, når jeg nå har fått meg symaskin og skal sy i vei for første gang siden 1987.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 26-12-08, 22:35   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Tusen takk Elinblu! Det er bare til å kjøre på, det er sinnsykt gøy!

Gammel 26-12-08, 23:00   #6
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Du er utrolig flink!

Gammel 26-12-08, 23:04   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du også, Elinblu? Skal vi le av oss selv sammen, eller kanskje bare du vil le av meg?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 26-12-08, 23:15   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Tusen takk Mamma Rosa!

Gammel 26-12-08, 23:47   #9
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Tusen takk Mamma Rosa!

Sjelden jeg bruker dåne-smilyen altså.
Er skikkelig imponert jeg.

Skulle ønske jeg kunne sy!

Gammel 27-12-08, 01:02   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var nydelige ting! Den sjøhesten var bare fantastisk. Og heldige nabogutten! Hvorfor kan ikke jeg være naboen din.

Utrolig kult bilstoff forresten!

Gammel 27-12-08, 21:57   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Sjelden jeg bruker dåne-smilyen altså.
Er skikkelig imponert jeg.

Skulle ønske jeg kunne sy!

Tusen takk, det tar jeg som et stoort komplimang!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det var nydelige ting! Den sjøhesten var bare fantastisk. Og heldige nabogutten! Hvorfor kan ikke jeg være naboen din.

Utrolig kult bilstoff forresten!

Jeg er veldig fornøyd med sjøhesten.

Gammel 09-01-09, 15:24   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Lille My-kjole, som går til datteren til Cilen, som takk for at hun har laget logo til meg. Første gang jeg har prøvd meg på lommer, litt knot, men det gikk greit tilslutt. Jeg brukte kantebånd, men de ble litt vel stive synes jeg, så neste gang kanter jeg med ribb i stedenfor. Kjolen er i str 104, og applikasjonen er i skinn, det var litt kult synes jeg.

Gammel 06-02-09, 23:25   #13
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Du er så flink.

Jeg er tante til ei j ente som blir to år i april, jeg falt pladask for denne kjolen, er det mulig å fått bestilt den til henne?

Gammel 06-02-09, 23:29   #14
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Maiden: En slik kan jeg lage til deg ja, men ikke en identisk en.

Gammel 09-01-09, 18:54   #15
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Like fin her også!

Gammel 10-01-09, 01:18   #16
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Like fin her også!

Det var jo bra.

Gammel 10-01-09, 01:18   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Min første genser! Ble den ikke fiin? Med ribb i armer og i livet, i tillegg har jeg brukt ribb i stedenfor kantebånd på hetten. Det har jeg ikke gjort før, så det var jo en ny og fin erfaring! Jeg ble veldig fornøyd og håper mottaker blir det også. Den er i str 104.

Gammel 11-01-09, 13:36   #18
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Den genseren var råflott vennen!!! Knallkul!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 11-01-09, 14:34   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Du er virkelig flink! Har virkelig sansen for klærne du lager. :Jupp:

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 11-01-09, 14:45   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer også på prisen for en genser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.