|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vinner 5 millioner i LottoDu vinner 5 millioner i Lotto. Hvilke 'uformuftige' og fornuftige valg ville du tatt da? Hva ville den aller første umiddelbare gledeshandlingen være? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetale ned all gjeld, og sette av store pengesummer til gutta våre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
bits and pieces
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetalt ned gjeld (dvs min egen gjeld, ikke BRL) og kjøpt ny bil. Betalt tilbake til mamma og pappa det jeg er skyldig der, og spytta inn penger i sommerhuset.
|
|
|
|
#4 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoJeg ville sikkert svidd av en god del penger på en skikkelig ferietur. Kankje brukt 100 000 på å få en skikkelig tur for hele familien. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoVi ville ha pusset opp kjelleren, kjøpt ny fryser og ny vaskemaskin. Og gitt vekk noen penger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
|
|
|
#7 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoJeg ville kjøpt meg en helt ny garderobe, og tatt en eksotisk ferie med med mann og barn. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoRevet huset som er gammelt og lite å bygd nytt. Og bygd garasje
|
|
|
|
#9 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDet aller første jeg hadde gjort, var å kjøpe en dyr og god sofa. Jeg hater den jeg har nå, men siden jeg kjøpte den i sommer så vil det være galskap å bytte den ut uten å ha noen kroner som bare kan vases bort.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetalt ned all gjeld, i hvert fall. *drømme* Og jobbet deltid.
|
|
|
#12 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoSånn med en gang ville jeg nok tatt meg en dag fri og kjøpt sushi til hele familien. Deretter ville jeg betalt ned all gjeld og kjøpt ny garderobe. Så ville jeg satt av penger til nytt tak, varmepumpe og drenering - og kanskje nytt kjøkken. Hvis det var noe igjen, ville jeg satt inn en del penger på ungenes konto og litt til en skikkelig ferie.
|
|
|
#13 |
|
Off the map.
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoHadde neppe handlet noe spesielt akkurat med en gang.
|
|
|
#14 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For de aller fleste vil det vel monne godt? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Off the map.
|
I mitt scenario ville vi ikke bli i nærheten av gjeldfrie om vi kjøpte leilighet og bygget på hytta.
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDet aller første jeg ville gjort var å ringe et vaskebyrå og bedt dem ta absolutt hele huset til helga. Så hadde jeg i pur latskap kjøpt parkeringsplass i kjelleren på jobb. Deretter hadde oppussing, bil og gjeld stått på programmet, samt at barna var sikret en del. Men en del impulshandlinger hadde det nok også blitt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetalt ned gjeld, og kjøpt feriehus i varmere strøk, pluss at jeg hadde satt av endel til hvert av barna |
|
|
|
![]() |
|
|