|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Den har jeg lært på en litt annen måte, aC:
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne kom akkurat på her hjemme. Nå når det er sommer og alt mulig, liksom.
![]() |
#4 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Må dele to av mine favoritter for tiden:
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Homage to Florence som går på AKKURAT NÅ på Roskilde. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Florence!
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Tenk, uten meg.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 02-07-10 kl 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Bor det no`n i osten på himlen
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!"Du er sola og jeg er månen", det er en arketyp, er det ikke? (YouTube-link i tittelen her også.)
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Nå skal jeg snart til Vesterålen, og når vi skal på lang sommerferie dit, finner jeg alltid frem denne. |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Her er en av mine Winnerbäck-favoritter. Jeg bor like ved min gamle videregående skole nå, og en sein kveld i sommer gikk jeg en liten tur til gamle trakter. Hjertet mitt gjorde et lite hopp da jeg passerte skoleportene og fikk øye på nettopp dette: nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar. Man skimter så vidt skolebygningen i bakgrunnen - og klasserommet vårt, faktisk.
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!ängeln i rummet, |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg hørte denne på en kafé i dag - det var mange år siden sist:
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
![]() |
#15 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Teksten til Den Grumme Fader er festlig. Hadde jeg klart å google den, skulle jeg limt den inn - men det er bare å sette på Alf Cranner og Odd Børretzen, live fra Sandvika
![]() |
#16 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Dream Theater - A nightmare to remember
![]() |
#17 |
Audacious
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Nightmare to remember trenger litt motvekt.
![]() |
|
|