Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 15:39   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

De andre innleggene kan jo stå uansett.
Og alle har jo muligheten til å redigere sine innlegg.
Bare ikke i tilfelle konflikt.

Og hva så?! :lei:

Gammel 12-11-12, 15:41   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som mange ganger påpekt: Sletter man hovedinnleggene, sletter man hele tråden. Inkludert alle de andres innlegg. For eksempel noen av mine der jeg har lagt ned masse krefter i å forklare grammatiske problemstillinger.

Bryter man forumregler, kan man miste privilegier. Surprise, surprise.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:43   #3
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Som mange ganger påpekt: Sletter man hovedinnleggene, sletter man hele tråden. Inkludert alle de andres innlegg. For eksempel noen av mine der jeg har lagt ned masse krefter i å forklare grammatiske problemstillinger.

Bryter man forumregler, kan man miste privilegier. Surprise, surprise.

Jaja!
Men jeg mener, vi som fortsatt er her; vi kan redigere. Også hovedinnleggene våre! Man trenger ikke slette. Man trenger ikke gjøre noe med andres sine innlegg, bare egne. Vi som fortsatt får lov. Vel. Jeg har gjordt mitt poeng, og det virker som om folk begynner å bli lei.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:44   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

det virker som om folk begynner å bli lei.

Kjapp i oppfattelsen, du:

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:49   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja!
Men jeg mener, vi som fortsatt er her; vi kan redigere. Også hovedinnleggene våre! Man trenger ikke slette. Man trenger ikke gjøre noe med andres sine innlegg, bare egne. Vi som fortsatt får lov. Vel. Jeg har gjordt mitt poeng, og det virker som om folk begynner å bli lei.

Vet du - dette synes jeg blir for dumt. Jeg kunne ha rødprikket, men velger å svare istedet for. Har du virkelig inntrykk av at det er utbredt at folk blir utestengt fra dette forumet helt uten forvarsel? Synes du det er greit mot dine medforumister å fremstille det slik som du gjør?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:41   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, hun hadde mulighet til å gjøre dette før utestenging. Det er jo ikke som at hun ikke fikk advarsler på forhånd.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 19:52   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Nei, hun hadde mulighet til å gjøre dette før utestenging. Det er jo ikke som at hun ikke fikk advarsler på forhånd.

Det kan i høyeste grad diskuteres. Og 24 timers frist er, som nevnt her flere ganger allerede, en litt kort frist eller hva?

Gammel 12-11-12, 19:57   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Er du sikker på dette? Er det ikke en innstilling der inne et sted hvor det bare er å krysse av et sted eller to?

Ja, jeg vet jo hvordan jeg sletter og stenger tråder. Jeg blir veldig forvirret av å diskutere med deg, fordi du hevder du vet mer enn meg om de tingene som faktisk jeg har innsyn på.

På hvilket grunnlag er det du mener at du vet mer enn meg om hvordan moderatorer kan slette tråder?

Gammel 12-11-12, 19:58   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Det kan i høyeste grad diskuteres. Og 24 timers frist er, som nevnt her flere ganger allerede, en litt kort frist eller hva?

Det bør vel være lang nok frist til å kunne følge reglene, eller? Når ble hun forresten utestengt?

Gammel 12-11-12, 15:35   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men korfor skal egentlig en utestengt brukar ha den muligheta i overskuelig framtid? Som Pepper skrive, det å bli utestengt frå FP skjer ikkje daglig. Om en blir avskjediga i en jobb så har en ikkje mulighet til å rydde kontoret sitt i vekesvis etterpå.

Gammel 12-11-12, 15:38   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan umulig være en stor overraskelse at konsekvensen av å bli utestengt er å miste tilgang til hele forumet - også det man selv har bidratt med. Dette syns jeg er en oppkonstruert problemstilling.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:40   #12
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må innrømme at eg er usikker på om eller er den mest dekkande smileyen her.

Sist redigert av Tante Sofie : 12-11-12 kl 15:43. Årsak: :gjesp: eksisterer tydeligvis ikkje her...
Tante Sofie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:43   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, fri og bevare meg - kampen er over, ballen er lagt død. Reglene var klare underveis og slettingen kom ikke akkurat som lyn fra klar himmel.
Hvis noen velger å ikke forholde seg til de reglene som gjelder, så er det jo slik at man kan risikere å ikke få være med på leken lenger.
Jeg synes det var synd at nevnte bruker forsvant. Jeg synes det er synd at folk følger etter. men jeg har absolutt ikke fått svekket min tillit til ledelsen av dette forumet, heller tvert i mot - så nå synes jeg at vi kan si at gjort er gjort og spist er spist og nå går vi videre herfra.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:05   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det illustrerende for hvor JÆVLIG lei jeg er av denne diskusjonen?? Enough already!

Gammel 12-11-12, 16:17   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke en gang spesielt anonym her på FP.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:37   #16
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opphavsretten har man, men i det man har gjort informasjonen allment tilgjengelig har man til en viss grad sagt fra seg noe av råderetten.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:39   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var veldig interessant, Adrienne, og et høyst oppklarende innlegg i debatten.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 17:18   #18
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Men det du siterer, Adrienne, det er innlegg som kommer "i forbindelse med et aktuelt samfunnsspørsmål". Faktisk er ganske lite av det som står på FP innlegg som omhandler et aktuelt samfunnsspørsmål. Jeg vil ikke automatisk anta at det du siterer kan brukes på alt av innlegg på FP.

Selvsagt med mindre Personvernnemnda påstod andre ting som jeg ikke har lest ...

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 17:40   #19
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil nå påstå at det meste som står på åpent forum, og også ganske mye av det som er under medlemsområdet, og til og med innimellom i medlemssalongene, er samfunnsaktuelle temaer. Det trenger vel ikke kun være at man diskuterer nyheter fra media. Hvis man ser på profesjonelle journalistiske publikasjoner (både på papir og på nett), så sammenfaller det ganske godt med det man kan diskutere og lære om på FP. Det være seg diskusjoner om aktuelle mediesaker, til strikkeoppskrifter og barneoppdragelsesspørsmål.

Foreldreportalen kommer jo også veldig fort på topp i googlesøk på alle mulige slags temaer, og jeg mener det ville være veldig synd om mye av dette ville bli slettet og redigert i.

Jeg har full forståelse for at brukere ønsker å redigere i personlige innlegg altså, men å skulle slette mange av de veldig nyttige og interessante diskusjonene vi har hatt opp igjennom årene ville være veldig synd.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 17:44   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt fasinert av at en del ikke tar høyde for at de muligens ikke kommer til å være her inne hele livet. Ikke gi altfor gjenkjennende og personlige detaljer og skriv det du måtte mene er mer personlig på M2 om du har tilgang der. Tenk at 1. Det man skriver kan alltid komme på avveie 2. I realiteten ikke er ditt i det du publiserer det, uansett hvor. Dette er internett og det er i praksis ukjente mennesker som er publikumet ditt.

Også syntes jeg det er usolidarisk og teit å "rydde" når man melder seg ut. Fremstår som barnslig trass i mine øyne. :ærlig:

Joika er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.