|
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Takk for meg
Som mange ganger påpekt: Sletter man hovedinnleggene, sletter man hele tråden. Inkludert alle de andres innlegg. For eksempel noen av mine der jeg har lagt ned masse krefter i å forklare grammatiske problemstillinger.
#3 |
Deltidsmamma
|
Jaja! |
![]() |
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjapp i oppfattelsen, du:
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
Vet du - dette synes jeg blir for dumt. Jeg kunne ha rødprikket, men velger å svare istedet for. Har du virkelig inntrykk av at det er utbredt at folk blir utestengt fra dette forumet helt uten forvarsel? Synes du det er greit mot dine medforumister å fremstille det slik som du gjør?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Nei, hun hadde mulighet til å gjøre dette før utestenging. Det er jo ikke som at hun ikke fikk advarsler på forhånd.
#7 |
Passiv
|
Det kan i høyeste grad diskuteres. Og 24 timers frist er, som nevnt her flere ganger allerede, en litt kort frist eller hva? |
![]() |
#8 |
Leser
|
Ja, jeg vet jo hvordan jeg sletter og stenger tråder. Jeg blir veldig forvirret av å diskutere med deg, fordi du hevder du vet mer enn meg om de tingene som faktisk jeg har innsyn på.
#9 |
frakoblet
|
Det bør vel være lang nok frist til å kunne følge reglene, eller? Når ble hun forresten utestengt?
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Takk for megMen korfor skal egentlig en utestengt brukar ha den muligheta i overskuelig framtid? Som Pepper skrive, det å bli utestengt frå FP skjer ikkje daglig. Om en blir avskjediga i en jobb så har en ikkje mulighet til å rydde kontoret sitt i vekesvis etterpå.
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Takk for megDet kan umulig være en stor overraskelse at konsekvensen av å bli utestengt er å miste tilgang til hele forumet - også det man selv har bidratt med. Dette syns jeg er en oppkonstruert problemstilling.
#12 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takk for megMå innrømme at eg er usikker på om
05 - 06 Sist redigert av Tante Sofie : 12-11-12 kl 15:43. Årsak: :gjesp: eksisterer tydeligvis ikkje her... |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Takk for megÅ, fri og bevare meg - kampen er over, ballen er lagt død. Reglene var klare underveis og slettingen kom ikke akkurat som lyn fra klar himmel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Takk for megJeg er ikke en gang spesielt anonym her på FP. |
![]() |
![]() |
#18 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Takk for megMen det du siterer, Adrienne, det er innlegg som kommer "i forbindelse med et aktuelt samfunnsspørsmål". Faktisk er ganske lite av det som står på FP innlegg som omhandler et aktuelt samfunnsspørsmål. Jeg vil ikke automatisk anta at det du siterer kan brukes på alt av innlegg på FP.
#19 |
fri
|
![]() Sv: Takk for megJeg vil nå påstå at det meste som står på åpent forum, og også ganske mye av det som er under medlemsområdet, og til og med innimellom i medlemssalongene, er samfunnsaktuelle temaer. Det trenger vel ikke kun være at man diskuterer nyheter fra media. Hvis man ser på profesjonelle journalistiske publikasjoner (både på papir og på nett), så sammenfaller det ganske godt med det man kan diskutere og lære om på FP. Det være seg diskusjoner om aktuelle mediesaker, til strikkeoppskrifter og barneoppdragelsesspørsmål. |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
![]() Sv: Takk for megLitt fasinert av at en del ikke tar høyde for at de muligens ikke kommer til å være her inne hele livet. Ikke gi altfor gjenkjennende og personlige detaljer og skriv det du måtte mene er mer personlig på M2 om du har tilgang der. Tenk at 1. Det man skriver kan alltid komme på avveie 2. I realiteten ikke er ditt i det du publiserer det, uansett hvor. Dette er internett og det er i praksis ukjente mennesker som er publikumet ditt. |
![]() |
![]() |
|
|