|
|
|
|
#1 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Hjemmelaget fiskegrateng. Er så glad for all fisken jeg kjøpte da jeg var i Nord |
|
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag skal jeg lage kjøttkaker.
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi skal ha kalkunrester i fløtesaus med ris og salat.
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag skal jeg lage noe med biffrester og pasta. Denne tror jeg: |
|
|
|
|
#6 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag blir det steinbitkarbonader, poteter og revne gulrøtter.
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Fiskegrateng. |
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag blir det makaroni og kjøttdeigform i ovnen med grønnsaker i og salat til tenker jeg |
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I går ble det wok faktisk. Med kylling, løk, gulrøtter, purre, vårløk, ananas og nudler. Har aldri laget det før men det var lettere enn jeg trodde. Var veldig skeptisk til sausen med eddik og sayasaus og diverse men det ble overraskende godt. Mannen satt faktisk og smattet og spiste og gjesten som var her ville ha mer.
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Fiskegrateng med tilbehør.
|
|
#11 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Fullkornspita med kyllingfilet og det vi har av salatrester i kjøleskapet. |
|
|
|
|
#12 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Jeg er alene i dag, så har ikke helt bestemt meg enda. Det blir nok noe jeg har i kjøleskapet/frysren fra før, så enten grøt, fiskegrateng eller man-tager-hva-man-haver-gryterett med potetmos.
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi hadde komle
|
|
|
#14 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi prøver oss på den nye "jippi" fiskegratengen, med poteter, diverse grønnsaker og smelta smør(ok da, jeg bekjenner at jeg her egentlig mener melange
|
|
#15 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Tikka Masala her i dag. |
|
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi hadde paella.
|
|
#18 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag skulle vi på så mye på ettermiddagen at middagen ble veldig fragmentert, fordelt på de forskjellige familiemedlemmene ble det altså kompe, tortellini, kyllingvinger og rå gulrot samt rester av marokkansk lammegryte. |
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Jeg gledet meg til blomkålsalat med poteter, sitron, persille parmesan og spekeskinke. Jøss, så godt det hadde vært om jeg hadde halvert (hvertfall) mengden med sitron.
|
|
#20 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag har vi hatt wok med kylling, stangselleri, løk, mandler, cashewnøtter og sataysaus. Ved siden av ble det stekt ris/gulrot/egg og nudler.
![]() |
|
|