|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)
Åjoda, hun har extensions fortsatt. :leser bloggen:
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg som trodde det fine håret hennes var ekte. Nei, jeg ikke ironisk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Hun har løshår til de grader. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Folk er jo forskjellig, og hun har mann og familie som støtter henne, og pengene ruller inn, så da veier det vel tungt nok.
|
|
|
#6 |
|
Princess Skids and Scars
|
Jeg var også i en rosa boble altså, men hormonene herjet og jeg gråt for hver minste lille ting. Men klart, det var meg. Men jeg googlet henne og kom inn på alskens forum og blogger som diskuterer henne. Det er virkelig ekstrem hets hun blir utsatt for. Virkelige jævlige kommentarer, og det i mengder. Så nei, jeg forstår ikke at hun la ut dette bildet og i etterkant akker seg over hvor dumme alle andre er. Men det var vel disse pengene da.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Jeg leser også bloggen, og jeg er like overrasket som Pia over at hun valgte å legge ut bildet. Hun har jo fått mange tilbakemeldinger på at hun er for tynn osv før. Under svangerskapet hennes var mange av kroppskommentarene fra følgerne hennes direkte ufine. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Altså. Enten må ALLE få legge ut bilder av kroppen ett fødsel eller så kan ingen få gjøre det. Nå har det vært en periode med fokus på at "slik ser VIRKELIGE kvinner ut etter fødselen", og da er det gjerne bolledeigen som skal vises fram. Caroline er da vel like mye en virkelig kvinne som meg? Mange ser mer ut som meg etter en fødsel, men det er da vel og en del som ser ut som henne også?
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)en ting jeg lurte på |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
De går vel sånn til vanlig vil jeg tro?
|
|
|
#12 |
|
Audacious
|
Er du helt på bærtur? Hvor er det dette skjer? I populærkulturen? Blant modeller og skuespillere? I helseinformasjon? I skolegården? I nettavisenes kommentarfelt? På legekontoret?
|
|
|
#13 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
http://www.adressa.no/familie-og-opp...cle8704133.ece
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Og jeg tenker: hvorfor i alle dager skal man blotte fødselsmagen sin på nettet helt uansett hvordan ser ut? Det er da helt og fullstendig sykt å gjøre noe sånt?
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, og så bare fordi Fotballfrue gjorde det først. Sånn sett må vi bare være glad til at hun foreløpig ikke har gått lenger...
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Jeg blir ganske sur av at dette reduseres til å handle om kvinner som hater kvinner. Der er ikke spesielt heldig å gå opp veldig lite i et svangerskap når man i tillegg er ganske liten fra før. Å skulle se ut som man er klar for bikinishoot fire dager etter fødsel, er ikke noe man bør trakte etter, det har ingenting med sunnhet å gjøre i det hele tatt. Gode gener -helt sikkert. Men jeg tror ikke det er sunt som i noe vi bør strebe etter som et ideal. I følge min jordmorkollega forsterkes ofte spiseproblematikk hos dem som allerede har et slikt problem når de blir gravide fordi de jo vet at kroppen nødvendigvis endrer seg under et svangerskap. Og det er da virkelig også forskjell på å være naturlig tynn og å kjøre beinhardt treningsregime gjennom et svangerskap. Jeg leser også bloggen hennes med jevne mellomrom og vet jo hvor mye hardt arbeid som ligger bak den sylslsnke kroppen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Jeg har blitt kalt både tynn og for tynn. Det er ikke noe som svir noe særlig, synes jeg. Oftest sies det med omtanke, som at folk er litt bekymret for at man er pjusk og ikke får i seg nok mat. Da det ble kommentert at jeg var god og rund etter mitt andre svangerskap, derimot. Det likte jeg ikke, kjente jeg. Kjenner det ergrer meg fremdeles, enda det er mange år og mange kilo siden. Bak den type kommentarer ligger det ikke omtanke, men snarere en hentydning om at man har fråtset i mat, ligget for mye på sofaen, hatt litt dårlig selvdisiplin rett og slett. |
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Til dere som får kommentarer på at dere er tynne; skjønner dere ikke at dette er et (dårlig) kompliment?
|
|
![]() |
|
|