|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tar du "Selfies"?Tenk dere den flyturen over Atlanteren med AirForce One.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tar du "Selfies"?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du "Selfies"?Jeg lastet ned snapchat inspirert av denne tråden, men det viser seg at de eneste på kontaktlista som kom opp var læreren til en av ungene og noen heller perifere kollegaer. Tror ikke jeg skal sende duckface-bilder til noen av dem. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Tar du "Selfies"?Jeg tar noen selfies med barna, mest for å dokumentere at mor også var tilstede i hverdagen. Mannen min er elendig til å huske på å ta bilder av meg. Derimot har vi en million koselige bilder av ham og barna. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det har du jaggu meg helt rett i.
|
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Stas og våkne dagen derpå til selfie med selveste Obama på mobilen, da. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tar du "Selfies"?Jeg har tatt selfie for å glede dere i dag.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 12-12-13 kl 21:12. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 11-12-13 kl 22:59. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tar du "Selfies"?Fjerner du quoten etterhvert, Pøblis? Jeg tar nok bort dette bittelille lekre bildet i morgen.
|
|
|
#19 |
|
Shake it out!
|
Nå måtte jeg jo teste den ut.
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tar du "Selfies"?Nei, bare hvis jeg har fått nye briller eller noe som jeg skal vise til noen. Men aldri duckface eller i undertøyet. Jeg har en munn som kan se litt duckfaceaktig ut fra en viss vinkel, så der er jeg veldig forsiktig. |
|
|
|
![]() |
|
|