|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Serieanbefaling: Skam
Tro meg, jeg hadde reagert ganske kraftig om det hadde vært en middelaldrende mann som ytret ønske om å ligge med en tenåring også. |
|
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Pelle skrev at hun lå med William i smug. Det leste jeg som at hun i ungdomstiden var en av de reflekterte og ordentlige jentene, men i smug hadde hun forhold med en William-type. Tussas ønske om "jeg vil også ligge med William" leste jeg som at hun også ønsket den følelsen av å ha forhold til en William-type i smug. Ikke karakteren William på 19 år eller en annen gutt på 19 år.
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn leste jeg det også, Java. |
|
|
|
|
#4 |
|
|
Ja, jeg ser den tolkningen, men hun skrev nå engang rett frem "Jeg vil også ligge med William! |
|
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Ja, hun skrev det, men jeg synes meningen bak det var tydelig. Jeg er ikke enig med deg at det forumet hadde stått i brann om en mann på 40 skrev "jeg vil også ligge med Noora" i samme settingen. Hvis derimot Tussa eller hvem som helst andre hadde skrevet samme setning helt utenfor kontekst kan jeg være enig at det ville blitt reaksjoner.
|
|
#6 |
|
villende
|
Jeg, personlig, hadde nok reagert om det hadde vært en i slutten av 20-årene går etter videregående elever, uansett kjønn. Men jeg lurer på om det reageres mer hvis det er en kvinne (cougar) som er sammen med en ung mann, enn motsatt? |
|
|
|
|
#7 |
|
|
Tja, jeg reagerer ganske likt. |
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Det er jeg ikke så sikker på. Om en førti år gammel mann hadde blitt sammen med ei russejente tror jeg de aller fleste hadde reagert negativt.
|
|
#9 |
|
Absolute Beginner
|
Alder/2 + 7? |
|
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg og. I dag hadde jeg jo ikke villet ligge med min William som var 16 år. Men hadde jeg atter vært 15 - bring it on!
|
|
#12 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Serieanbefaling: SkamPresens futurum. Presens hadde vært enda verre. Da hadde hun skrevet "jeg ligger med William".
|
|
#14 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#15 |
|
|
So what, begge voksne, det er når den _veldig_ voksne ytrer ønske om å ligge med en tenåring på et nettforum at jeg tenker "gammel gris". Men det var jo ikke det du gjorde. |
|
|
|
|
#16 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamLitt creepy i min bok, og jeg ville trolig slitt med å få jobb om jeg hadde den slags preferanser aldersmessig, Men, selvsagt, det er jo greit etter loven, så... |
|
|
|
|
#17 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamHer er linken til gruppen: |
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Serieanbefaling: SkamMannen og jeg er for øvrig innenfor "regelen" med et nødsskrik, og har kun vært det det siste året. |
|
|
|
|
#20 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamForstå meg rett, jeg syns det er usjarmerende med folk i slutten av 20-årene, som går etter folk på videregående. Og det handler selvfølgelig om modenhet og maktbalanse. Men jeg syns /2+7 blir FOR kategorisk. |
|
|
![]() |
|
|