Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 16:08   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

I dag har jeg gjort årets undertøykupp! Var innom Marinka for å kjøpe en hverdagsbh, der hadde de 80% på en del Prima Donna. Fant min str. og fikk to sett til 640 kr, full pris 3200 kr.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 17:44   #2
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

I dag har jeg gjort årets undertøykupp! Var innom Marinka for å kjøpe en hverdagsbh, der hadde de 80% på en del Prima Donna. Fant min str. og fikk to sett til 640 kr, full pris 3200 kr.

Det er så gøy å gjøre sånne kupp

Grattis med god handel!!!!

nikki er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 18:38   #3
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Er det den som ligger i Kirkeveien? I såfall løper jeg...i morgen tidlig For et kupp!

Mannen var ute med lillesøster i dag og jaggu havnet de på almalukke! Mannen plukket ut denne fleecejakken(fant bilde på Madsogmille)
http://madsogmille.dk/view-big.asp?i...mille-3927.jpg

Og i tillegg fikk lillesøster en svært råsa kosekjole fra Molo,har ikke bilde av den.

Litt overrasket over at de var på shopping Mannen går aldri i butikker, såfremt det ikke har med elektronikk og byggevarer å gjøre!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 18:39   #4
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Handlet mitt første babyplagg til nurket i magen

Den så god ut!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 23:15   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den dressen har jeg også sett litt på, Guniss. Har lyst il å kjøpe den. Nydelig!

Jeg kjørte innom Super G på Alna-senteret i dag og fikk meg en Norrøna Nansen-jakke til 999,-. 1000,- spart! Endelig en GoreTex jakke! Med Norrøna fleece-jakken min under blir den fin til våren på lage trilleturer. Får den faktisk på meg nå også men det ble litt trangt.

Denne jakken, bare i en lysere (brun) farge med mørkere brun/grå under armene:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 31-08-07, 11:22   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger et par gode, litt finere sko til høstens aktiviteter (messe og noen presentasjoner) på jobben og valget falt på Camper. Med stadig voksende mage orket jeg ikke vanlige høyhæle sko. Disse blir nok bra og ble med hjem fra Lille Vinkel i dag.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 31-08-07, 20:12   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg trenger et par gode, litt finere sko til høstens aktiviteter (messe og noen presentasjoner) på jobben og valget falt på Camper. Med stadig voksende mage orket jeg ikke vanlige høyhæle sko. Disse blir nok bra og ble med hjem fra Lille Vinkel i dag.

Jeg har akkurat de samme - veldig gode og nette! En dag jeg gikk over gata med disse skoene på, hørte jeg plutselig ei lita jente si bak meg: "Ååå, det var fine sko, mamma!" Camper-sko er suverent - jeg har snart 10 par.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 31-08-07, 21:49   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er veldig gode. Jeg har nesten samme, bare med bred rem.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 01:20   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Litt klær til de to eldste:

Heldrakt fra Milibe

Heldrakt fra Småfolk

Stonz Bootie:

Gammel 01-09-07, 01:22   #10
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sannemor: Skikkelig shoppedronning om dagen du.
Har ikke ungene dine klær?

Gammel 02-09-07, 09:23   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har akkurat de samme - veldig gode og nette!

Jeg har dem også. Nytt element i FP-uniformen.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 01:28   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøper du de fine pysjene, Sannemor?

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 01:32   #13
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøp Zappen til Azi idag!
Rød og pen og lett og bare helt nydelig!

Og et par nye topper/kjoler fra Lindex til meg.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 02:05   #14
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Sannemor: Skikkelig shoppedronning om dagen du.
Har ikke ungene dine klær?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hvor kjøper du de fine pysjene, Sannemor?

Jeg kjøper de fleste på nett fra Danmark, bl.a Babytrend.dk og Houseofkids.dk, men de i dag har jeg kjøpt på Cornelias Hus.

Gammel 01-09-07, 14:40   #15
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg kjøper de fleste på nett fra Danmark, bl.a Babytrend.dk og Houseofkids.dk, men de i dag har jeg kjøpt på Cornelias Hus.

www.houseofkids.dk der sendt jeg en bestilling gitt. Tror jeg må holde meg unna slike fristende linker heretter

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 15:00   #16
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Sannemor, hvordan er houseofkids på leveringen? Tar det lang tid normalt

morgana er ikke aktiv  
Gammel 02-09-07, 01:14   #17
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da er vinterdressen sikret. Så denne Reima-dressen i Göteborg og angret som en hund på at jeg ikke kjøpte den. Den er ikke å finne i denne fargen i Oslo, men nå har jeg funnet den på nettet

Gammel 02-09-07, 09:02   #18
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Fin dress, Kiddo!

Hvordan var prisen i Sverige ift. her hjemme?

Gammel 02-09-07, 12:16   #19
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Fin dress, Kiddo!

Hvordan var prisen i Sverige ift. her hjemme?

Den kostet vel ca 999 i utgangspunktet i Sverige også, men det ville jo blitt litt billigere med valutakursen...

Gammel 02-09-07, 12:27   #20
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ok, litt å spare altså. Vi er jo i Gbg rett som det er, men jeg har ikke vært noe flink til å gjøre sånne praktiske innkjøp der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.