|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2017
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men jeg lover å slutte å spamme ned forumet visst jeg får tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men kan noen sende meg tlf nr direkte til Barneposten via PM til meg? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingJeg fikk et tlf nr av sentralbordet og det var: 55 97 45 29. Men da kom jeg til et annet sentralbord. Så det må være noen her inne som kan direkte nr til avdelingen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingOk da gjør vi en avtale. Jeg slutter å spamme ned forumet og dere gir meg tlf nr direkte til Barneposten. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingNå kommer sannheten frem. Jeg er en gutt med lue og hettegenser på meg. Jeg er ikke en dame. Jeg sitter å tøffer meg her. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingDere ser vel på avataren min at jeg er en gutt? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingMen Åse, Liv, Jorunn, Laila, Kjerstin, Svein, Vibecke, Karete, Randi, Randi S kan dere hjelpe meg?. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingMen jeg blir veldig glad visst dere kan gi meg tlf nr dit. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingMen det hadde vært veldig greit visst det var noen som jobber der som kunne svare meg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
![]() |
Kjære alenemødreJeg er en mann som lenge har tenkt å date en alenemor. Hva synest dere alenemødre om meg?. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingJeg koser meg her inne på forumet nå. Jeg er stolt av å være mann. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingJeg sitter her med en myk og god olabukse på meg og en myk og god hettegenser på meg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingNå har jeg funnet tlf nr til barneposten, så nå slipper jeg å mase mer om det. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nybegynner
![]() |
Hva synest dere om en mann som meg?Er jeg kul? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hva synest dere om en mann som meg? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nybegynner
![]() |
Noen som har godt på Bygstad Skole?Det er en veldig fin skole. Er det noen andre her som har godt på den? |
|
|
|
![]() |
|
|