|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er dette forumet for?
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Ja, gud forby at folk skulle ha andre meninger enn deg. *rødprikker*
|
|
|
#3 |
|
One of These Days
|
Jeg er jo klar over at andre har andre meninger enn meg. Ikke noe negativt i det, men det er det jeg bruker rødprikkene til. Kanskje litt i motsetning til noen som hevnprikker eller som bruker dem til å kalle andre brukere diverse ting. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Må kanskje legge til at jeg er elendig til å huske og prikke, både når det gjelder grønne og røde da. Jeg har vel ikke brukt rødprikkene her i det hele tatt. Rødprikker liksom ikke hver gang noen er uenige med meg, men hvis jeg blir veldig engasjert i en diskusjon så kanskje det blir en rødprikk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Hvis du er av en annen mening enn det som skrives så svarer du i tråden. Rødprikk er hvis du er negativ til innlegget grunnet forhold som ligger utenfor diskusjonen, for eksempel språkbruk, personangrep og diverse andre forhold som nevnt lengre opp. Dette er et diskusjonsforum, ikke et prikkeforum. Hvis du rødprikker på sak så ser jeg ingenting galt i at noen gir deg en hevnprikk. Men det er meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg svarer jo diskusjonen hvis jeg er uenig i ting. Rødprikker og grønne prikker kommer hvis jeg har en tilleggskommentar til den brukeren privat. Sånn føler jeg, da. Men som sagt, jeg er egentlig elendig til å prikke. Tror kanskje jeg har brukt 20 prikker siden jeg begynte å henge her. Bruker mest å svare i trådene, jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Det aller, aller verste jeg vet er miles-lange røde prikkekommentarer. Da tar det lang tid før jeg er innom kontrollpanelet mitt igjen, snakk om forsøpling! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?For meg er rødprikk noe som er sterkt forbundet med sjokk. Jeg gir rødprikk bare til et innlegg som er så vanvittig at jeg får sjokk av å lese det. Og hvis jeg får en rødprikk selv får jeg også sjokk.
|
|
|
|
#9 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, akkurat slik har jeg også det tror jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Nå har jeg ikke fått noen røde her enda.. men jeg synes det er kos med kommentarer på de grønne iallefall!?
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg har faktisk lest hele tråden,
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hvem er dette forumet for?*henger meg på på tampen* |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Men Zefid holder ut. Godt jobba.
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Eldgammel tråd fra FPs spede barndom. Trodde ikke du var for å dra fram sånne, Sitron?
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Hva i all verden er poenget med å dra frem denne tråden? Jeg tok en titt og Zefid var aktiv i dag, kanskje det var derfor? Det å nøre oppunder gamle krangler er etter min mening en uting.
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Jeg søkte på noe og denne dukket opp. Er det en krangletråd, altså. Uff da.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sitron har hatt for lang påskeferie.
|
|