Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 15:13   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg er enig med deg i en ting. Det er kun en rød prikk. Og får man en rød prikk er det ikke noe å sutre og gråte for.
Men jeg vil aldri bruke en rød prikk for å uttrykke at jeg er uenig med noen. I mine øyne er røde prikker noe man kan bruke hvis et innlegg er usaklig eller ufint eller diskriminerende eller rasistisk eller noe sånt. Jeg har aldri brukt det da heller riktignok, synes som regel det er mer fair å si fra i selve tråden.

Jeg har heller aldri rødprikket noen, tror jeg ... men jeg synes ikke det gjør noe at noen rødrprikker meg?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 10:49   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, gud forby at folk skulle ha andre meninger enn deg. *rødprikker*

Gammel 12-10-06, 20:17   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, gud forby at folk skulle ha andre meninger enn deg. *rødprikker*

Jeg er jo klar over at andre har andre meninger enn meg. Ikke noe negativt i det, men det er det jeg bruker rødprikkene til. Kanskje litt i motsetning til noen som hevnprikker eller som bruker dem til å kalle andre brukere diverse ting.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:20   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Må kanskje legge til at jeg er elendig til å huske og prikke, både når det gjelder grønne og røde da. Jeg har vel ikke brukt rødprikkene her i det hele tatt. Rødprikker liksom ikke hver gang noen er uenige med meg, men hvis jeg blir veldig engasjert i en diskusjon så kanskje det blir en rødprikk.

Gammel 12-10-06, 20:46   #5
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du er av en annen mening enn det som skrives så svarer du i tråden. Rødprikk er hvis du er negativ til innlegget grunnet forhold som ligger utenfor diskusjonen, for eksempel språkbruk, personangrep og diverse andre forhold som nevnt lengre opp. Dette er et diskusjonsforum, ikke et prikkeforum. Hvis du rødprikker på sak så ser jeg ingenting galt i at noen gir deg en hevnprikk. Men det er meg.

(Skriver du, men det er rettet til alle )

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:06   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jeg svarer jo diskusjonen hvis jeg er uenig i ting. Rødprikker og grønne prikker kommer hvis jeg har en tilleggskommentar til den brukeren privat. Sånn føler jeg, da. Men som sagt, jeg er egentlig elendig til å prikke. Tror kanskje jeg har brukt 20 prikker siden jeg begynte å henge her. Bruker mest å svare i trådene, jeg.

Gammel 12-10-06, 21:57   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg svarer jo diskusjonen hvis jeg er uenig i ting. Rødprikker og grønne prikker kommer hvis jeg har en tilleggskommentar til den brukeren privat. Sånn føler jeg, da. Men som sagt, jeg er egentlig elendig til å prikke. Tror kanskje jeg har brukt 20 prikker siden jeg begynte å henge her. Bruker mest å svare i trådene, jeg.

Det aller, aller verste jeg vet er miles-lange røde prikkekommentarer. Da tar det lang tid før jeg er innom kontrollpanelet mitt igjen, snakk om forsøpling!

Gi prikken og bli ferdig! Jeg driter i hva du ikke liker med innlegget mitt, jeg vil jo uansett være uenig og mene at det er deg det er noe galt med.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:14   #8
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

For meg er rødprikk noe som er sterkt forbundet med sjokk. Jeg gir rødprikk bare til et innlegg som er så vanvittig at jeg får sjokk av å lese det. Og hvis jeg får en rødprikk selv får jeg også sjokk.
Så man er forskjellige.

Gammel 13-10-06, 12:38   #9
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

For meg er rødprikk noe som er sterkt forbundet med sjokk. Jeg gir rødprikk bare til et innlegg som er så vanvittig at jeg får sjokk av å lese det. Og hvis jeg får en rødprikk selv får jeg også sjokk.

Ja, akkurat slik har jeg også det tror jeg.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:11   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg ikke fått noen røde her enda.. men jeg synes det er kos med kommentarer på de grønne iallefall!?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:27   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk lest hele tråden, men velger å kommentere Hovedinnlegget likevel. :kjedelig:

Jeg er ikke akademiker, ikke moden, er ikke med i noen gjeng og skriver ikke spesielt feilfritt.

Likevel trives jeg godt her inne. Det er morsomme diskusjoner, artige personligheter og mye (u)nyttig informasjon.

Jeg tror rett og slett noen legger for mye i dette og at det for nevnte gruppe er vanskelig å innse at dette tross alt bare er et diskusjonsforum på nett.

Gammel 13-10-06, 14:33   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*henger meg på på tampen*

Jeg er ikke akademiker (enda), jeg er bare barnet, jeg er hjemmeværende og jeg kan ikke lage mat. Skikkelig outcast, men trives for det!

Det er nok rett og slett fordi jeg er så himla smart.

Forøvrig har jeg enda ikke rødprikket eller blitt rødprikket, men tror ikke at verdenen går under av den grunn. Ønsker meg forresten også orange prikker, som nevnt i en annen tråd. Så kan vi ha rødprikker som "sinnaprikker", og orangeprikker som "irriterteprikker".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 17:18   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Høyt utdannede, likestillings-krevende akademikere som tilter hvis det mangler ett punktum eller Gud forby stor bokstav på rett sted.
Måkke finne på å være hjemmeværende og stolt av det eller syns at dagens samfunn kunne bremset litt.

Her var det snakk om takhøyde, takhøyde for hva da åpenlys mobbing?!

Syns fler enn en tråd her inne har tatt stygge person-angrep vendinger og jeg syns det skikkelig ufint av dere å holde på sånn (dere vet veldig godt hvem dere er)
Enkelte tråder er værre enn andre, men i tråden om helseattest er dere skikkelig stygge

Skam dere, dere er moderatorer flere av dere og har et visst ansvar for å holde forumet trivlig og saklig

Men Zefid holder ut. Godt jobba.

Gammel 24-03-08, 17:28   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kan ikke huske denne tråden.

Gammel 24-03-08, 17:31   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldgammel tråd fra FPs spede barndom. Trodde ikke du var for å dra fram sånne, Sitron?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 17:32   #16
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva i all verden er poenget med å dra frem denne tråden? Jeg tok en titt og Zefid var aktiv i dag, kanskje det var derfor? Det å nøre oppunder gamle krangler er etter min mening en uting.

Gammel 24-03-08, 17:38   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Eldgammel tråd fra FPs spede barndom. Trodde ikke du var for å dra fram sånne, Sitron?

Jeg søkte på noe og denne dukket opp. Er det en krangletråd, altså. Uff da.

Gammel 24-03-08, 17:39   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitron er en dramadronning.. bare lager krangler.. fysj og fy.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 23:21   #19
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sitron er en dramadronning.. bare lager krangler.. fysj og fy.

Sitron har hatt for lang påskeferie.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 03:37   #20
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg har faktisk lest hele tråden.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.