|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Vi bruker juleplatter til frokost, lunsj og kaffe. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg har det tradisjonelle fra PP, har fått til jul av mor og svigermor i over tjue år. For meg handler det om nostalgi, vi hadde det samme i barndommen. Jeg setter det frem 1. desember og pakker det gjerne bort 1. nyttårsdag.
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Nå har jeg mistet fullstendig oversikten over hva som har vært vist og diskutert her før, men denne gullstjernehimmelen fra Rosendahl lyste mot meg på Kitch'n i dag. Ganske lekkert, når det var satt sammen og dekket på.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?
Det er det nærmeste jeg har sett noe jeg liker! Kan man bruke det som generelt penservise?
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg tror jeg ville ha gjort det. I alle fall deler av det, sammen med helt hvitt. Var veldig fint i kombinasjon med lin, som på det første bildet, og uten alt granbaret og konglene trenger det ikke være så veldig julete.
|
|
|
#9 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?
Det var fint! Med rød duk er det jul, og med blå duk er det nyttårsfeiring. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg har også vært på Kitch'n i dag. De hadde flere fra Royal Copenhagen jeg likte godt.
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Hm. Nå falt jeg ned i et rabbithole igjen ...
|
|
|
#12 |
|
Tøff
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg synes det er fint, men det er jo ikke jeg som skal ha det eventuelt.
|
|
|
#13 |
|
Tøff
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Og på grunn av hvordan borden er på tallerkenen gir den en illusjon av at tallerken ikke er helt rund. Også litt artig.
|
|
|
#18 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg synes faktisk dette var litt koselig. Hvis jeg ikke var midt i supersparing akkurat nå, tror jeg nesten jeg ville kjøpt det. https://www.finn.no/161275778
|
|
|
#19 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg likte det til Rosendahl og sjekket litt priser, men en av de nettbutikkene jeg så på hadde skrevet at man bør vaske for hånd for å bevare mønsteret, og da går det ut her. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
superbruker
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Dette juleserviset har jeg lyst på: https://www.juleservise.com/lerk-winter/
|
![]() |
|
|