![]() |
#221 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Donald Trump
En personlig trener kan være en enabler, en som får deg til å yte maksimalt. Så personlige rådgivere kanskje i denne sammenhengen.
#222 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald Trump"Enabler" brukes ofte om folk som legger til rette for at andre kan holde på med djevelskapen sin. Både misbrukere, mishandlere og generelle drittsekker.
#223 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Donald TrumpEn enabler er jo ikke et verdiladet ord, det er rett og slett en som tilrettelegger eller gjør noe mulig for andre. Det er blitt veldig vanlig å bruke det om folk som sørger for at andre kan gjøre dumme, kjipe eller ulovlige ting ustraffet eller at man legger til rette for at noen ikke skjønner at det de gjør er dumt, kjipt, ulovlig.
#227 |
Smugleser
|
![]() Sv: Donald TrumpI corporate sjargong er ikke «enablers» negativt ladet, snarere tvert i mot. Da er tilretteleggere en god oversettelse, synes jeg.
#228 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg gruer meg så sinnsykt til valget. Jeg er livredd for hva som skjer om Trump vinner. Og tilsvarende bekymret for hva som skjer om han taper.
#229 |
Fjellpiper
|
|
![]() |
![]() |
#230 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forventer bråk de neste ukene uansett hvem som vinner.
#231 |
Shake it out!
|
Ja. Det kommer til å gå til helvete uansett hvem som vinner. Jeg kan ikke se for meg ar jeg får besøkt venner i USA på lenge, uavhengig av covid og hvem som vinner valget.
#metoo. Det blir galskap uansett. Og der skremmer meg.
#232 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Og jeg er ikke helt sikker på hvilket utfall som gir hvilket resultat... Skremmende.
#233 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg håper Biden knuser Donald i natt og vinner valglokalestemmene og etterhvert poststemmene. Dersom Donald vinner valglokalestemmene, men Biden vinner valget kun på poststemmer, da har vi det gående.
#234 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Donald TrumpJeg håper amerikanerne stemmer for folkeskikk i dette valget, og at han taper så tydelig at vi ikke får rettssaker i månedsvis. Jeg har tenktlenge at han blir gjenvalgt, men corona har tent et håp.
#235 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Donald TrumpVi har det gående uansett. Uansett hvem som vinner i natt blir det opprør. Vinner Biden kommer Trump til å bruke de neste månedene før han må forlate det hvite hus på å mane til kaos og vold, for å deretter kunne legge skylde på Biden for å ikke ha kontroll. Vinner Trump kommer han til å fortsette med å oppfordre til vold og kontroll av venstresiden, og gi de gærne støttespillerne sine enda større voldelig spillerom. For de kommer til å føle at det er de som har vunnet.
#236 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Donald TrumpEn venn av meg (mannen er pastor og medlem politiker i i bystyret KrF uten at det trenger bety så mye) Sier hun håper Trump vinner fordi biden har Alzheimer (dette bassere hun at den forsker mener han kan se på biden sine øyene at han går på medisiner mot Alzheimers..). What liksom? Trodde seriøst hun var litt mer fornuftig.
#237 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Donald TrumpUff, jeg håper inderlig at Biden vinner overbevisende, så får det komme det som kommer. Trump i fire år til, og som ikke må tenke på gjenvalg? Fyttigrisen.
![]() |
#238 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg kjenner at jeg sitter her og har helt vondt i magen. Så forskjellig fra for fire år siden hvor jeg oppriktig satt her og gledet meg til at USA skulle få sin første kvinnelige president. Og så havnet vi her hvor vi er nå. |
![]() |
![]() |
#240 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Donald TrumpRegner med han vinner. Kjenner at jeg har gitt opp. Bare venter på konsekvensene nå. |
![]() |
![]() |
|
|