|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2023
Morgenkåpe på Apotek1 kostet 199,- I fleece-lignende stoff.
![]() |
#222 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for tips, bestilte fire kopper derfra nå. Fyller de med diverse godsaker og kanskje litt penger til fattige studenter, så tenker jeg de faller i smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Drømmer
|
Her får de forskjellig, en får pysjbukse og sekk til golffrisbee, ei får Swix trøye, en får sandwichgrill og ei får happyhoddies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juletråden 2023Fått bestilt et par gaver på nett og ungdommene har kjøpt seg lakriskalender på Normal (jeg betalte).
![]() |
#225 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Juletråden 2023Takk for tips alle
![]() |
#226 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Juletråden 2023Jeg har kjøpt svibler og stuegran. Julen sniker seg litt innpå. Skal ha lutefiskmiddag neste helg og da må det jo være litt julete her. Gleder meg til borddekkingen, det er omtrent det beste jeg vet og ifm. jul er det jo mange fine bord å dekke. Har hentet frem esker med stæsj og er som en unge når jeg åpner dem. Blir et ganske understated bord neste helg, også går jeg mer amok jo nærmere jul vi kommer. hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Juletråden 2023Jeg er så fornøyd med gaver til husets yngste. Vi arvet et hauggammelt toastjern av foreldrene mine for noen år siden, som minsten har brukt nesten daglig. Nå har klipsen røket på det som må sies å være et meget godt brukt jern, så vi har kjøpt en litt fancy bordgrill til ham i erstatning. Han er glad i å lage mat, så her blir det nok bra eksperimentering. 40 % rabatt også. I tillegg har har lagt sin elsk på pelspleddet jeg kjøpte for å skjemme bort meg selv, så han får sitt eget (50 % på Kid denne uka) i tillegg til litt Warhammer.
![]() |
#228 |
![]() Sv: Juletråden 2023Luftslottet: Min fikk toastjern for noen år siden. Det brukes mye, ja.
![]() |
#229 |
Klare sjøl
![]() Sv: Juletråden 2023Vi kjøpte ny telefon til 13-åringen idag på Elkjøp på BW tilbud.Samsung A54 tror jeg det var.
![]() |
#230 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juletråden 2023Jeg har ordnet gaver til kusinene, svigermor og 3 andre. Vet hva jeg skal gi x, foreldrene mine og fellesgave til søsken. Kanskje jeg lager noe til den delen av xfamilien som får en oppmerksomhet. Da er det bare gutta igjen.
![]() |
![]() |
#231 |
Klare sjøl
Vil du dele gavetips?
![]() |
#232 |
bits and pieces
|
De får hudpleie i en eller annen form siden jeg er MK konsulent.
![]() |
![]() |
#233 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2023Jeg og en venninne var i Sverige i dag og jeg fikk handlet alt av julesnop så da er det gjort. Har endelig fått ønskelister fra så godt som alle så nå kan vi komme godt i gang med julegavehandelen. Eldste har bursdag 1. desember så det blir litt fokus på det parallelt med juleforberedelser. Det er for sent å vente til etter bursdagen hans med å gjøre noe som helst julete.
![]() |
#234 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Juletråden 2023Vi har kjøpt gave til nesten 16-åringen (jakke), til bonus nesten-19-åringen (smykkesett), til svigermor (bunadsskrin), til mamma (dundyne) og til grandnieser (sitteunderlag i ull fra apoteket). Lille grandnevø som blir født en gang i desember, får koseklut til jul.
![]() |
#235 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Juletråden 2023Da har jeg ordnet felles julegave til vennefamilie som bor i utlandet. Har bestilt Ravensburger puslespill med 1000 brikker fra Cewe Japan Photo, med flere bilder fra opplevelser vi har hatt sammen, fra barna var helt små og fram til i fjor. Skal være ferdig mellom 30.november og 5.desember, så da skal det være tid til å sende det så det kommer fram før jul også.
![]() |
#236 |
![]() Sv: Juletråden 2023Så fin gave, My!
![]() |
#237 |
Klare sjøl
![]() Sv: Juletråden 2023Idag har yngste og jeg sett Nøtteknekkeren på NRK, etter at vi så Disneys The nutcracker and the for realms fredag.
![]() |
#240 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Juletråden 2023Det er veldig rart å ikke skulle kjøpe andre gaver enn til mannen, gutta og pappa. Har ikke tenkt på hva jeg skal kjøpe enda. Det virker så lenge til, det er så mye annet som skal skje før vi er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|