Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-08, 07:48   #221
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Sol???
Her ØSER det ned.

Kl 05 er tidlig ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 09:04   #222
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

I dag er jeg glad av flere grunner. Levering av storesøster gikk smertefritt, jeg skal besøke en tidligere kollega som jeg ikke har møtt på ett par år, og jeg skal til pappa'n min i kveld, det blir koselig.

Gammel 28-08-08, 11:35   #223
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I morgen drar jeg og minsten til Oslo for å treffe mannen.
Gleder meg sånn til shopping i Oslo, det er lenge siden.

Gammel 28-08-08, 12:13   #224
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et helt eget, stort, romslig, luftig, svalt hus som er enkelt å holde rent og som dessuten er splitter nytt og vårt.
Følelsen av å ha sitt eget hus er så overveldende at jeg fremdeles ikke helt har kommet over det selv om jeg har bodd her i to måneder nå.
Jeg blir glad bare av å stå opp om morgenen og gå ut på mitt fantastiske kjøkken!

Å, ja: Og så er det bare tre uker igjen til jeg skal besøke besteste bestevenninne i Oslo.

Gammel 28-08-08, 12:18   #225
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

At jeg har verdens blideste og gladeste unger som gjør en mamma myk som smør om morgenen, og det faktum at den følelsen holder seg hele dagen slik at man bare gleder seg sykt til de kommer hjem med de store smilene sine i de skitne barnehage ansiktene sine.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 12:26   #226
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk ja til å dra på en ukes konferanse i Florida til våren. Jeg elsker jobben min veldig akkurat nå.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 13:19   #227
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

At jeg har bursdag, og at jeg har fått massevis av hyggelige meldinger på facebook, sms og mail fra venner og bekjente!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 13:24   #228
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

At jeg har bursdag, og at jeg har fått massevis av hyggelige meldinger på facebook, sms og mail fra venner og bekjente!

Gratulerer med dagen, Canisa!

Selv er jeg glad fordi vi hadde møte i prosjektgruppa mi nå, og jeg framsto ikke som idiot, dårlig forberedt eller bestemmelsesvegrende. Derimot hadde jeg mange forslag som ble tatt godt i mot, jeg tok styringen flere ganger underveis og hadde forstått oppgaven godt og på lik linje med de andre.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 14:35   #229
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Gratulerer med dagen!

Jeg har en fornøyd datter som har ny hårklipp og glitter i håret. Jeg har levert en skoleoppgave en uke før fristen (). Og jeg drar til syden til søndag. Er det rart jeg er glad i dag?

Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 07:43   #230
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på konsert i dag!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 07:46   #231
Left
Passiv

Standard

Nytt og spennende tema på skolen i dag. Barne og ungdomspsykiatri. Spennende forelesninger gjør meg litt glad.
Jeg blir alltid glad når jeg ser på klokka ved senga når lillebror kommer om morgenen, og den har passert 06.30. Da er det jo morgen

Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 08:10   #232
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal få klippet luggen min!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 08:15   #233
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Strålende sol og huset er vasket

Gammel 29-08-08, 08:17   #234
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og sambo reiser til København i dag!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 09:04   #235
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Døgnvillfestivalen starter i dag, og jeg blit lykkelig av å tenke på at jeg om noen timer skal kose meg med:

Hovedscenen:
Kl. 16.30-17.30 Knutsen og Ludvigsen
Kl. 18.00-18.45 Ida Maria
Kl. 19.15-20.00 Madcon
Kl. 20.45-21.45 Kaizers Orchestra
Kl. 22.30-23.45 50 Cent

Fredag Scene 2
Kl. 17.15-17.45: Jon Kristian fra ”Midt i Planeten”
Kl. 18.45-19.00: Duolva Duottar
Kl. 20.00-20.20: Limahl
Kl. 21.45-22.05: Samantha Fox

I morgen gjør nok dette programmet meg glad:

Hovedscenen:
Kl. 15.30-16.30 Halvdan Sivertsen & Steinar Albrigtsen
Kl. 17.15-18.15 Ane Brun
Kl. 19.00-19.45 Amy Macdonald
Kl. 20.30-21.45 Travis
Kl. 22.30-23.45 Sex Pistols

Lørdag Scene 2
Kl. 14.30-15.00: Fabulus Fix
Kl. 16.30-16.50: Fabulus Fix
Kl. 18.15-18.35: Nora Foss Al-Jabri fra ”Norske Talenter”
Kl. 19.45-20.05: Violet Road
Kl. 21.45-22.05: Boney M

Mackøl gjør meg som regel også glad!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 10:07   #236
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er happy fordi småen er frisk igjen og jeg er tilbake på jobb i dag. :workaholic:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 10:11   #237
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Minstemor var blid og fornøyd når jeg leverte henne på SFO i dag Hun var vært litt lei seg tidligere når vi har levert, så det var godt for mammahjertet å se henne smile når jeg dro

Dessuten skal vi på hytta i ettermiddag Gleder meg til å komme oppover, fyre i ovnen og lage god middag. Fredagskveld på hytta med rødvin, litt snack og kanskje en film - det er deilig det!!

Gammel 29-08-08, 10:16   #238
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

At jeg fikk sove mellom 11 og 05 i natt, og ikke trengte å stå opp før kl 8 i morges.

At det er helg og familien ikke skal noe sted, og sambo ikke skal jobbe i helga.

Tror jammen meg også det er fint vær ute.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 10:56   #239
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått meg ny jobb i dag!

Gammel 29-08-08, 14:18   #240
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Jeg har fått meg ny jobb i dag!

Gratulerer! Fortell!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.