Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 11:57   #221
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd

Tosse og Lille Leo, så flott!

Jeg vil lære meg å sy!

Gammel 11-02-07, 20:11   #222
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er imponert over alt dere får til å lage. Jeg holder nok til i en annen gate, men litt småstrikk blir det...

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 09-01-15 kl 14:20.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:33   #223
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Så flotte ting, amo. De sokkene var skikkelig fine!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 08:57   #224
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har strikket en genser til snuppa:

Gammel 06-03-07, 14:59   #225
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lagd kort til dåp og navnefest.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 18:56   #226
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det er så utrolig mange flinke damer her inne!!

I kveld skal jeg endelig til Berglijot for å montere de to Mariusgenserene.
Norogenser nr 2 er også straks ferdigh så ungene skal ikke fryse i påsken.

Gammel 07-03-07, 09:32   #227
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det er så utrolig mange flinke damer her inne!!

I kveld skal jeg endelig til Berglijot for å montere de to Mariusgenserene.
Norogenser nr 2 er også straks ferdigh så ungene skal ikke fryse i påsken.

Hva, skal du klippe i gensere? :fysjom:

Jeg har 3 gensere som ligger klar til montering. Tør ikke klippe. Noen som er flinke til å montere i Oslo-området? :be:

Gammel 07-03-07, 09:35   #228
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg kaan gjøre det!!! Jeg er kjempeflink!!

Jeg VET jo at jeg kan det, men jeg gruer meg like mye hver gang. Men det gikk jo finfint.

Gammel 07-03-07, 09:35   #229
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Godt å se at det ikke bare er jeg som har klippeangst mtp strikketøy.

Gammel 07-03-07, 09:35   #230
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg satt faktisk og svette litt i går, og Berglijot påsto at jeg ble litt rød i ansiktet.

:bable:

Gammel 07-03-07, 19:17   #231
Solstråla
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2007
Solstråla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oj, her var det mye fint.
Så flinke dere er.

Solstråla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 19:43   #232
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hater også å klippe i strikketøy, men det går bra hver gang, gitt. Montering er forøvrig noe herk. Det er sånn mange av mine prosjekter ender opp som UFO. Ferdig strikket, men mangler monteringa.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 21:35   #233
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Hva, skal du klippe i gensere? :fysjom:

Jeg har 3 gensere som ligger klar til montering. Tør ikke klippe. Noen som er flinke til å montere i Oslo-området? :be:

Min mor
Men hun har nok fullt opp med bestillingsverk fra meg allerede, dessverre Du har ikke en svigermor eller en mormor eller noe slikt da, som tar slikt på hælen?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 22:25   #234
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Min mor
Men hun har nok fullt opp med bestillingsverk fra meg allerede, dessverre Du har ikke en svigermor eller en mormor eller noe slikt da, som tar slikt på hælen?

Farmor kunne vært en potensiell klipper. Ellers får jeg sende det i posten til min mor. Jeg gruer meg allerede.

Gammel 11-03-07, 00:31   #235
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg endelig fått tatt bilde av Flora-skjerfet jeg lagde fra knitty.com, jeg er veldig fornøyd med resultatet. Blomsten hadde tusen løse tråder og feste, men ble så fin at det gjør ingenting
Detaljer om garnet, og bilder av samme skjerfet i blått og svart ligger inne på bloggen. Legger ved bilde av mrs. beeton pulsvarmere fra knitty.com også, de ble kjempesøte og gode og er strikket av en ørliten bit restegarn.

Sist redigert av m^2 : 25-09-11 kl 14:45.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 01:03   #236
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Så mye fint.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:13   #237
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ferdig med Swallowtail-sjalet!

Strikket i lilla 4Ply kasjmirgarn. Det måler 190x90cm, og er akkurat så stort som jeg ville ha det.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:56   #238
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg hater også å klippe i strikketøy, men det går bra hver gang, gitt. Montering er forøvrig noe herk. Det er sånn mange av mine prosjekter ender opp som UFO. Ferdig strikket, men mangler monteringa.

Nå er begge mariusene helt ferdige.
Bilder kommer nok.

Gammel 13-03-07, 22:26   #239
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bøyer meg i støvet etter å ha sett gjennom denne tråden! Jeg kan overhode ingenting, og det eneste jeg har strikket var en ikke akkurat vakker drakt til min første nevø, for 12 år siden Men når jeg ser hva dere presterer, så skulle jeg ønske at jeg hadde fulgt bedre med i håndarbeidstimene!

Dere er flinke!!!

Gammel 21-03-07, 16:17   #240
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Jeg er veldig fornøyd med lillefrøkens genser

Sist redigert av Carrie : 25-03-07 kl 22:59.
Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.