Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 10:57   #221
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prikker her inne

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Åh, trodde dette var en skravletråd …

Ja, det er jo det! Derfor har man lov til å utbrodere (hva er det for et ord, egentlig?) meningene sine og skrive veldig mange av de ordene man kan. Og siden jeg tror du er veldig flink til å skrive tall, synes jeg du kan skrive inn de tallene som passer best som svar på Jills spørsmål.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:07   #222
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Ligger noen tråder om temaet under informasjon

HP er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:32   #223
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ligger noen tråder om temaet under informasjon

Ååå... Var inne og leitet der da jeg meldte meg inn, og da fant jeg ingenting.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:45   #224
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Du finner noen nå

HP er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:52   #225
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du finner noen nå

Var det denne? Den leste jeg tidligere, men den var jo sakset fra SM og ikke bekreftet at stemte.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 12:12   #226
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og hva med de grønne firkantene under avataren, som sier man er på vei eller er populær og sånne ting. Hva er grensene for å få flere firkanter og kulere meldinger?

Gammel 06-10-06, 12:14   #227
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Vi har ikke landet på noen endelige tall. Men du ser faktorene som påvirker der. Så det er bare å henge i å skrive velformulerte, morsomme, støttende, hjelpsomme og kloke innlegg

HP er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 13:10   #228
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Hiver inn et innlegg for å hjelpe meg på veien mot 30 innlegg eller hvor mange som det nå skal til for å få lov å prikke grønt

Jeg har bare delt ut en rødprikk en gang. Den ble naturligvis hevnprikket. Det sier vel det meste om at det var behov for å rødprikke i første omgang....

Magnolia er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 13:25   #229
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Skravling teller ikke

HP er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 13:35   #230
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Skravling teller ikke

Gjelder det alle tråder på skravleforumet?

Magnolia er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 13:45   #231
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Gjelder det alle tråder på skravleforumet?

Jupp. Jeg tror ikke admin (tross alt ) har kapasitet til å gå inn i hver enkelt tråd og vurdere om innleggstelleren skal registrere den eller ikke. Men det er jo plenty av skravling som foregår i de andre underforaene, da!

Gammel 06-10-06, 13:51   #232
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Vi kaster den skravlingen vi finner inn hit. Men klart hvis en vil skravle innenfor et tema, eller være med på nachspielet etterpå, så er der mange skravlemuligheter rundtom.

HP er ikke aktiv  
Gammel 07-10-06, 21:37   #233
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Liiiker ikke røde prikker, tro jeg har kastet tytte bær en gang inne på nm men da var dama halvnazi. Men jeg har fått min første røde her fett nok det, men altså -på kontrollpanelet mitt er det mer en 50 poeng ,men på prikkepower står det 0, ere bare jeg som er nekta eller.....

Sist redigert av era : 08-10-06 kl 01:55. Årsak: gjett
era er ikke aktiv  
Gammel 07-10-06, 21:44   #234
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

på kontrollpanelet mitt er det mer en 50 poeng ,men på prikkepower står det 0, ere bare jeg som er nekta eller.....

Du må ha mer enn 30 innlegg for å gi bort poengtellende prikker. *informerer*

Gammel 08-10-06, 01:39   #235
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Å, da kan jeg prikke jo.

Og så i en prikketråd da!

Åååå, jeg må skyndte meg! Finne noen å prikke!

Hvem liker meg bedre nå?

Heidi er ikke aktiv  
Gammel 08-10-06, 01:56   #236
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Du må ha mer enn 30 innlegg for å gi bort poengtellende prikker. *informerer*

MOAHAHA makt, åh mine hender er omnipotente værktøy jeg har prikkeprivilegier

era er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.