Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm Town, den andre tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 11:58   #1
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Farm Town, den andre tråden

Jeg prøver å få tak i en potetplukker men finner ingen.
Noen som vil? Det er ikke så mye altså, men litt.
Kjedelig å gå på markedsplassen når jeg heller kan gi det til noen her.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 20-04-09, 11:59   #2
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan gjerne plukke litt potet!

ming er ikke aktiv  
Gammel 20-04-09, 12:00   #3
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg kan gjerne plukke litt potet!

Fint, har ikke deg som nabo men kan du gå inn til noen andre så henter jeg deg? Iset f.eks?

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 20-04-09, 12:00   #4
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Har vi noen felles naboer vi kan møtes hos? Karamell? Huldra? Propella?

ming er ikke aktiv  
Gammel 20-04-09, 12:01   #5
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Har vi noen felles naboer vi kan møtes hos? Karamell? Huldra? Propella?

Gå inn til Propella, jeg har henne på buddylista.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 20-04-09, 12:01   #6
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Har ikke Iset, jeg. Se innlegget over.

ming er ikke aktiv  
Gammel 20-04-09, 12:02   #7
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Jepp! Nå venter jeg hos Propella.

ming er ikke aktiv  
Gammel 20-04-09, 12:20   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha så rart!

Man tjener mye mer på å la folk høste for seg. Merkelig nok. Men de har vel gjort det sånn for at folk faktisk skal få jobber i spillet, ellers hadde jo ingen giddet å ansette folk. Jeg prøvde å høste selv og valgte "harvest and sell". Fy fader så lite jeg tjente på det. Mye bedre å la folk gjøre det og selge det på markedet etterpå. Nå hadde jeg ei som høstet kaffe hos meg og jeg solgte det for 14.000,- etterpå.

Gammel 20-04-09, 12:28   #9
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis noen har noe de skulle ha gjort så er jeg der

Gammel 20-04-09, 12:34   #10
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Er litt snurt på MR som ikke liker gården min!

Gammel 20-04-09, 12:49   #11
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Er litt snurt på MR som ikke liker gården min!

Huff da.

Gammel 20-04-09, 12:54   #12
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Huff da.

Ja, du kan jo bare tenke deg hva du går glipp av nå som jeg er så snurt på deg Jeg har laget møster og greier...gården min er fin såh!

Gammel 20-04-09, 13:04   #13
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ja, du kan jo bare tenke deg hva du går glipp av nå som jeg er så snurt på deg Jeg har laget møster og greier...gården min er fin såh!

Er det sånn at du nekter å leie meg inn nå da eller?

Gammel 20-04-09, 12:42   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som ikke får til å skrive spørsmålstegn i Farm Town; jeg fant ut hva problemet var. Det funker bare i IE. Jeg brukte Firefox og skiftet nettopp til IE for å teste, og der funker jammen spørsmålstegn og alle andre tegn som normalt.

Gammel 20-04-09, 12:49   #15
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fant ut det jeg også, de bruker IE på jobb.

Gammel 20-04-09, 12:50   #16
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Fant ut det jeg også, de bruker IE på jobb.

Lite å gjør i dag.

Gammel 20-04-09, 12:52   #17
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Det dukker opp en "hotmama" hos meg, en jeg skal rydde hos.
Ikke finner jeg personen i nabolaget mitt, og ikke blant venner som spiller heller.
Merkelig.

Gammel 20-04-09, 13:08   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ikke finner jeg personen i nabolaget mitt, og ikke blant venner som spiller heller.
Merkelig.

Jeg får også sånne hver dag, tror spillet bare velger noen random folk vi skal rydde hos sånn innimellom.

Gammel 20-04-09, 13:28   #19
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Merkelig.

Jeg får også opp folk som jeg må rydde hos som jeg ikke har som naboer, men det er venner jeg har på FB som har lagt til spillet. (ikke aktive)
Jeg har som sagt ikke lagt de til som naboer men jeg finner de under "mine naboer".

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 20-04-09, 13:15   #20
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg åpnet IE, og har plantet lappeteknikk-tomater.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
farm town, overlapping

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.