Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 21:54   #221
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

Jeg synes Mari er en av de beste. Tommy eller Pernille ryker vel i dag, muligens Gabrielle. Tommy er meget pen å sjå te, men blitt ganske kjedelig. Jentene var veldig gode i dag synes jeg.

Gammel 13-11-09, 21:55   #222
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Og ja, Lise er flink, men ville heller hørt Mari synge Gabriellas sång. Den er best med skikkelig kraft i stemmen.

Gammel 13-11-09, 21:59   #223
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nå håper jeg Gabrielle ryker ut. Jeg blir sur hvis Mari ryker ut nå altså.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:03   #224
Left
Passiv

Standard

Enn at Tommy kom videre foran de to andre?? Skjønner ingen ting jeg.
Gabrielle har ikke overbevist i kveld synes jeg, men Mari var ikke så dårlig at hun skulle bli forbigått av Tommy som sang direkte SURT.

Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:13   #225
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Helsiken, at ikke Gabrielle har sunget slik som omsangen nå tidligere. Det var det beste hun har gjort til nå - definitivt. Men - Mari er sterkere uansett.

Gammel 13-11-09, 22:13   #226
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå må mammaer og pappaer slutte å gi penger på kontantkortet til småjentene sine sånn at Tommy kan ryke ut.
Jeg er nesten litt opprørt akkurat nå!

Gammel 13-11-09, 22:14   #227
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Helsiken, at ikke Gabrielle har sunget slik som omsangen nå tidligere. Det var det beste hun har gjort til nå - definitivt. Men - Mari er sterkere uansett.

Men Gabrielle (i tillegg til muligens Chand) er jo den eneste som har x faktor. De andre er jo så ... vanlige.

Gammel 13-11-09, 22:15   #228
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Men Gabrielle (i tillegg til muligens Chand) er jo den eneste som har x faktor. De andre er jo så ... vanlige.

Det er jeg helt enig i.

Gammel 13-11-09, 22:19   #229
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:26   #230
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han gutten burde ha gått ut. Eller hun som sang Gabriellas sang... det var ikke bra syntes jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:28   #231
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Han gutten burde ha gått ut. Eller hun som sang Gabriellas sang... det var ikke bra syntes jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:52   #232
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns Gabriellas sang var flott eg!

Og endelig gikk Gabrielle, no MÅ Tommy ut snart.

Gammel 13-11-09, 22:53   #233
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine, sangen frå Så som i himmelen heite Gabriellas sang.

Gammel 13-11-09, 23:20   #234
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Gabriellas sang var bare tam og sur.

Syntes det er et under at han derre Chand er med fortsatt. Han finner ikke akkurat opp hjulet hver uke..... synger bare en ny trønderrockesang liksom.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 01:07   #235
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Slutt å disse Tommy!

Jeg har vært på kino ( ) så jeg har ikke sett det i dag. Hva sang han?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 09:55   #236
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Tommy sang Against all odds, av Phil Collins.

Han skuffet i går også.

Rett dame røk ikke ut heller. Jeg er ikke fan av Gabrielle, men hun er bedre enn mange andre.

Lise har best stemme synes jeg.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 14:19   #237
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes nå Chand skal vinne hele greia. Han har x faktor. Lise er ikke behagelig å høre på synes jeg - hun har litt for mye luft i stemmen

Tommy er pen, men skikkelig kjedelig.

Gammel 14-11-09, 20:22   #238
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Lise er ikke behagelig å høre på synes jeg - hun har litt for mye luft i stemmen

Det synes jeg også.

Gammel 15-11-09, 17:51   #239
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg digger Mari, hun har pakken. Hun kan godt vinne hele greiene for min del.
Tommy er sjarmerende og kan synge, men enig at han har vært litt kjedelig i det siste.
Jentene er litt opp og ned, de kan holde en stund til.
Lise er flink, litt skoleflink men også en jeg glemmer lett.
Pernille var jeg imponert over i starten, nå syns jeg hun ofte har svak stemme.
Chand kunne røket for noen uker siden etter min mening. Han er god på det han gjør, men han kan jo ikke noe annet? Gi meg noe nytt lizzåm...
Gabrielle har jeg aldri hatt sansen for, så jeg gråt ikke akkurat da hun gikk denne gangen.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 19:33   #240
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Her heies det på Chand. Muligens fordi jeg er trønder og skikkelig fan av trønderock, men også fordi jeg synes han, til tross for mangel på rytme og er ganske så stillfaren, er en av de få i programmet som faktisk har en X-faktor. Han synger ikke så bra på engelsk, men det er trønderrocken som er livet hans og det han ønsker å holde på med og da synes jeg det er greit at det er det han stort sett viser frem.

De andre deltakerene er også flinke, men litt for ordinære.

Sist redigert av Luvi : 16-11-09 kl 11:12.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.