Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 16:28   #221
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Så alle er enige om at det finnes en intuisjon? Kan vi også være enige i at noen mennesker har sterkere intuisjon enn andre?
Og voila: Alle tror på Snåsamannen!

Noen har en sterkere evne til å fornemme enn andre. Noen er smartere enn andre. Noen er høyere enn andre. Noen har lengre hår enn andre.

Det er et stykke derfra til snåsamannen. Jeg har lagt merke til at det er ulik grad av intuisjon ute og går. Jeg har ingen problemer med å se for meg hvorfor det kan bli sånn. Men jeg har ikke sett at noen ser ut til å fungere som healere der ute.

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 16:43   #222
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg får folk tro på det de vil. :raus: ()
Jeg klarer ikke helt å slippe tanken på at det er noen som ser ting andre ikke ser. Men jeg bruker ikke mye energi og kraft på å spekulere på hvorfor og hvordan. Jeg vet også av en del som føler god effekt av å gå til healer, og da må vel det være greit.

Jeg har gått til ekstremt mye ikke-alternativt uten å få hjelp jeg også, så i grunn forstår jeg godt at folk som har problemer prøver "alt". Men jeg personlig er ikke sånn at det må finnes en forklaring på alt. Og jeg skjønner godt at mange opplever ting som er så sterkt at de ikke føler at de kan annet enn å tro.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 16:50   #223
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Noen har en sterkere evne til å fornemme enn andre. Noen er smartere enn andre. Noen er høyere enn andre. Noen har lengre hår enn andre.

Det er et stykke derfra til snåsamannen. Jeg har lagt merke til at det er ulik grad av intuisjon ute og går. Jeg har ingen problemer med å se for meg hvorfor det kan bli sånn. Men jeg har ikke sett at noen ser ut til å fungere som healere der ute.

For meg blir det ulogisk å si at man tror på at noen har sterkere intuisjon enn andre, men samtidig ikke tro på at denne intuisjoen kan føre til at man kan se/føle f.eks sykdommer hos andre.

Du sammenligner intuisjon med høyde og langt hår: Hvis du har hår til baken og jeg er snauskalla, har du definitivt lengre hår enn jeg. Vil du likevel si at jeg har like god mulighet som deg til å lage hestehale?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 16:57   #224
Slettet bruker
Passiv

Standard

For meg blir det ulogisk å si at man tror på at noen har sterkere intuisjon enn andre, men samtidig ikke tro på at denne intuisjoen kan føre til at man kan se/føle f.eks sykdommer hos andre.

Du sammenligner intuisjon med høyde og langt hår: Hvis du har hår til baken og jeg er snauskalla, har du definitivt lengre hår enn jeg. Vil du likevel si at jeg har like god mulighet som deg til å lage hestehale?

Jupp. Men du vil trenge lenger tid.

Det er at han kan helbrede disse sykdommene jeg spesielt ikke synes jeg har sett noe som tyder på. At noen har et bedre klinisk blikk enn andre er det ingen tvil om. :humrer fremdeles av Esme sin historie om klinisk blikk:

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 16:58   #225
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg lurer litt på hvordan vi realister kan stå for vårt eget realistiske verdensbilde uten at de alternative føler seg tråkket på fordi vi ikke tror på dem.

Det er kjempelett. Forklar og grei ut om hva du mener uten å samtig ty til namecalling. (Nå vet ikke jeg om du bedriver denslags, men om du ikke gjør det, så er du allerede i mål.)

Gammel 13-01-10, 17:01   #226
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er kjempelett. Forklar og grei ut om hva du mener uten å samtig ty til namecalling. (Nå vet ikke jeg om du bedriver denslags, men om du ikke gjør det, så er du allerede i mål.)

Det funker ikke. Idet man sier at dette har du ikke grunnlag for å hevde, det er statistisk rett og slett ikke riktig, så er de like sure igjen som om man hadde sagt Slemme Navn.

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:01   #227
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nå drikker vi litt Noni juice, dere!

Gammel 13-01-10, 17:04   #228
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, nå drikker vi litt Noni juice, dere!

Hva er det for noe? Er det et alternativ til vanlig juice?
Presset eliksir? Gelfling?

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:06   #229
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det for noe? Er det et alternativ til vanlig juice?
Presset eliksir? Gelfling?

Du drikker vel ikke alternativ juice, vel?

Gammel 13-01-10, 17:06   #230
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drikker du det, så får du ikke/kurerer det kreft, plattfothet, lesevansker, hiv, aids og en hel del andre ting. Helt perfekt! Ingen nedi sydhavene har slike plager og de drikker noni! Helt sant!

Gammel 13-01-10, 17:07   #231
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du drikker vel ikke alternativ juice, vel?

Jeg drikker vin. Det er gjæret juice. Det kan passere som alternativ juice. Man får eufori og alt mulig.

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:07   #232
Slettet bruker
Passiv

Standard

Drikker du det, så får du ikke/kurerer det kreft, plattfothet, lesevansker, hiv, aids og en hel del andre ting. Helt perfekt! Ingen nedi sydhavene har slike plager og de drikker noni! Helt sant!

Jo. Men hjelper det mot kviser egentlig? Jeg vil ikke ha noe som bare hjelper mot tull.

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:08   #233
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Du får silkehud, det tar kviser, eksem, psoreasis, alt!

Gammel 13-01-10, 17:09   #234
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noni hadde jeg glemt! :har jobbet i helsekostbutikk som nittenåring:

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:10   #235
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du får silkehud, det tar kviser, eksem, psoreasis, alt!

Gir det multiple orgasmer også? :vurderer:

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:11   #236
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jaaa, du får akkurat de orgasmene du vil ha!

Gammel 13-01-10, 17:11   #237
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Gir det multiple orgasmer også? :vurderer:

Da tror jeg du må satse på MultiC-juicen.

Gammel 13-01-10, 17:12   #238
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:12   #239
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Da tror jeg du må satse på MultiC-juicen.

Nei, erru gærn! Alle vet jo at C står for Cunt. Man vil bare ha EN av d.

Gammel 13-01-10, 17:13   #240
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei, erru gærn! Alle vet jo at C står for Cunt. Man vil bare ha EN av d.

Hvis du tenker deg innmari om nå. Kan du ikke da komme på noe mer på c?

Svar med sitat
Svar

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.