Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-09, 22:26   #241
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.106
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Fjerne brødsmuler på kjøkkenfjøla med støvsugeren var nå forresten et tips å notere.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 22:54   #242
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Bamsedrakten var jo et sjakktrekk.




Ja.

Faens unge, derimot, var ikke noe sjakktrekk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 23:35   #243
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Enig med c27. Jeg skriver dårlig og får ikke alltid frem det jeg egentlig mener.

Det har ikke noe med kontroll over mannen å gjøre, men det er interesser også. Jeg kjenner menn som liker å vanne blomster, finne gardiner som matcher stua og som deltar mye i rengjøring A/S hjemme. Dessverre blir de mennene sett litt ned på, litt pusete og om dama har båndtvang på dem liksom. Ja det er trist at ikke menn kan få vanne blomster, skifte på sengene uten å bli kalt homo. Da blir jeg overgitt. Ville blitt veldig glad om sambo ville skifte på sengene osv, men han har gjort det noen få ganger. Må gjenta igjen å si at han gjør mange andre ting i hjemmet selv om vask og rydd faller 100% på meg.

Om det er slike menn du stort sett har i din omgangskrets, ja, da forstår jeg bedre dine synspunkter.
Hva verre er: Hadde det vært meg, hadde jeg vurdert å skifte omgangskrets.

Jeg har forøvrig inntrykk av at samfunnet har kommet lenger enn som så, for min mann er ikke den eneste huslige mannen i vår bekjentskapskrets - og ingen kaller hverandre for "homo" eller "tøffel" av den grunn.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 23:39   #244
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg kom aldri lenger enn til det siterte innlegget før jeg ble så sjokkert at jeg holdt på å ramle av stolen, men jeg ser jo nå at jeg ikke var den eneste.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 23:42   #245
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Kråka: Hvordan håndterer egentlig damene i denne vennekretsen at mennene blir mobbet? Er det damene som mobber, eller er det de andre mennene som ikke er huslige som mobber? Og til slutt, hva har DU gjort for dette? Godtar du det?

Jeg kan sikkert forstå hvorfor du sier som du gjør her i denne tråden, men jeg kommer aldri til å bli enig i at menn som hjelper til hjemme skal mobbes for det. For det er for meg så langt fra normalt det kan bli.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 07:37   #246
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.532
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Jeg kan sikkert forstå hvorfor du sier som du gjør her i denne tråden, men jeg kommer aldri til å bli enig i at menn som hjelper til hjemme skal mobbes for det. For det er for meg så langt fra normalt det kan bli.

Så lenge dere bruker det antikvariske uttrykket hjelpe til om menn som tar sin andel (liten eller stor) av husarbeid, så er det ikke rart det blir sett på som "unormalt" og grunnlag for vennlig mobbing.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 08:43   #247
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Bare for å ha sagt det: Jeg har ikke tulipaner som matcher gardinene.

Men jeg prøver f.eks å kjøpe gardiner som matcher sofaen. Det tror jeg hadde brydd mannen min midt i ryggen. Var noe slikt jeg tenkte på, satte det bare litt på spissen.

Er forresten enig med Hattifnatten (var det det?) og uenig med meg selv. Om man bor i bygd eller by, er kanskje ikke det som er mest utslagsgivende på likestillingen i hjemmet. Det handler vel like ofte om bakgrunn/oppdragelse og utdanningsnivå. Tror jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 08:58   #248
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.940
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Og mitt poeng er at det ikke er snakk om hva man er interessert i eller hva man liker å gjøre.

Jeg liker ikke å gjøre husarbeid, eller å vaske bil, men jeg er i stand til å gjøre det, fordi det må gjøres og det samme går for min mann. Vi hadde begge to ønsket oss en tryllestav som bare sørget for at alt var gjort rundt oss, men det betyr ikke at noen av oss laster alt ansvaret for det over på den andre.

Når man begynner å trekke inn hvem som liker å matche gardiner og puter og blomster, så er man over på det som tross alt er unødvendig, selv om noen liker å gjøre det. Da er det klart at om en er interessert og en ikke, så er det den som er interessert som gjør det.

Hos oss er ingen veldig interessert. Riktignok valgte min mann den hvite sofaen, og etter å ha levd med den i halvannet år, så må jeg si at det var et riktig valg, selv om jeg var litt skeptisk der og da. Hans estetiske sans er nok bedre utviklet enn min. Men etter 12 års ekteskap er jeg forholdsvis overbevist om at han ikke er homo likevel. Det kan selvfølgelig være at jeg lever en løgn.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:22   #249
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Kråka: Hvordan håndterer egentlig damene i denne vennekretsen at mennene blir mobbet? Er det damene som mobber, eller er det de andre mennene som ikke er huslige som mobber? Og til slutt, hva har DU gjort for dette? Godtar du det?

Jeg kan sikkert forstå hvorfor du sier som du gjør her i denne tråden, men jeg kommer aldri til å bli enig i at menn som hjelper til hjemme skal mobbes for det. For det er for meg så langt fra normalt det kan bli.

Mennene som mobber hverandre ja. De tør ikke si at de vasker eller rydder hjemme nei, så mange gjør det nok i smug. Synes jeg hører det overalt hvor lite menn bidrar på vaskefronten, men de bidrar jo med annet som f. eks husmaling, plenklipping, måking, oppussing osv. Jeg mobber ikke noen som vasker hjemme, men husker det var mye snakk om en som alltid skiftet på sengene + vasket under sengen 1 gang i uken. Damen som var sammen med han var jo veldig glad for det, men andre himlet med øynene og mente det var unormalt at mannen vasket UNDER sengene.

De fleste av mine venner er ryddige og vasker veldig ofte. Mulig det ligger noe i det, at de mener mannen vasker for sjeldent. Har venninner som shiner huset fra topp til tå 2 ganger i uken. En mann vil ikke se det behovet så ofte, noen kanskje- men ikke alle. Så hvis de mener mannen vasker for lite så må de senke kravene hjemme og la mannen få lov til å bidra.

Jeg godtar ikke mobbing nei, men de mener det nok ikke vondt. De tror de er kule med å si at vasking er for damer.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:24   #250
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Smugvasking.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:26   #251
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

De tror de er kule med å si at vasking er for damer.

Og dette er voksne menn? Herregud så barnslig og tåpelig. Og dermed så "tør" ikke de andre mennene si at de gjør husarbeid? Om noen hadde sagt til mannen min noe sånt så hadde han fnyst av dem og gitt totalt faen.

Jeg slutter aldri å forbause meg over hvor dypt folkehavet faktisk er.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:47   #252
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Voksne og voksne, husk jeg er bare 30 år.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:53   #253
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg har kommet litt sent inn i diskusjonen, men fått med meg at det hos noen blir sett rart på menn som gjør husarbeid.

I vår vennekrets er det omvendt! Ikke alle gutta er like huslige, men de som er blir jaggu sett på med beundrende blikk. Særlig fra oss damene. Og gutta mobber ikke de som er flinke i heimen. Vet ikke om det har noe med by, bakgrunn eller hva, men jeg synes det er strålende med gutter som kan lage mat, vaske og støvsuge. Suverent! Heller det enn brautende kjekkaser som tar det for gitt at det er dama som gjør husarbeidet. Fysj!

Jeg tror forøvrig at det også er grunnleggende forskjeller på mann og kvinne - at flere kvinner føler behov for et ryddig hjem, og at de ser støvdottende bedre enn mange menn. Hos oss er det nok sånn, samtidig som mannen min heller ikke trives i skitten heim. Jeg tar ofte initiativet, men han hjelper godt til uten å surmule, og kan godt finne på å vaske vinduer eller badegulv uten at jeg har nevnt det. Han lager mat og deltar også aktivt med barna på eget initiativ (f.eks begynner å forberede kveldsmat etc. uten at jeg sier noe). Han er vant til å hjelpe til hjemmefra.

Vil tro at yrket har litt med saken å gjøre - at de på Husøy er mye på sjøen og borte fra hverdagen hjemme - dermed faller det meste på mor, og man er inne i feil rytme (i mine øyne i alle fall). Mannen min flirer i alle fall godt av mannfolka på Husøy, og er nesten sjokkert over hvor klønete de er i egen heim.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:08   #254
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg opplever ikke at mannen min blir mobbet, og vi bor i byen, men jeg har da hørt kommentarer som: "Har du fått handveske også nå eller?" Da har han kanskje sagt han har støvsugd hele huset!
Det er jo ment som spøk selvsagt!! Og min mann bryr seg jo ikke om det og slenger bare noe tilbake!!
Men jeg må si jeg faktisk bir overrasket å høre hvor flinke alle mennene deres er!!
Lurer faktisk hva galt jeg har gjordt med min mann, for han er nemlig ikke flink til å se noe som helst!!
Han gjør ting jeg spørr om han kan gjøre! Og så hender det han får for seg å støvsuge uten at jeg sier noe!
Matlaging og vasking av klær har aldri vært hans sterke side! Men når jeg høre deres historier vurderer jeg faktisk å "bytte" mann!
Ikke fordi jeg ikke er glad i han jeg har, men jeg kunne jo absolutt tenke meg en mann som laget middag når jeg kommer hjem kl 18 om kvelden etter seintvakt i bhg med minsten på armen(har han i min bhg), og slippe å bruke kvelden på klesvask ol.
Det gjør jeg ikke. Og tro meg, jeg har sagt til han at han må bidra osv osv, men når ting som dette ikke skjer og han gjør så godt han kan på andre ting, ja hva da? Skal jeg hive fyren ut??
Jeg orker rett og slett ikke fly å mase på han dagen lang, det blir jo heller ikke hyggelig? Han har ikke anlegg for å se ting, DESSVERRE, og jeg har holdt på i 8år å "lært" han opp, nå er han 30år og etter min mening voksen!! Jeg har to små gutter, full jobb og hus på 250kvadrat, nok å henge fingrene i!
Har finni ut at enkelte ting er det like greit å gjøre selv!

Nå hørers det kanskje ikke ut som han ikke gjør noe hjemme, men han gjør enkle ting...tømmer oppvaskmaskin, går ut med søppel, etter alle leset innlegg her om hvor flink mennene deres er, så er det han som rydder av matbordet siden jeg lager maten! Og støvsuger gjør han. Der stopper hans huslige ting.. Han kan sef rydde etter ungen og styere med dem, men det ser jeg ikke på som husoppgaver.

Jeg vet ikke hvordan dette innlegget ser(høres) ut i forumet, men jeg er enige med dem fleste som har skrevte før meg her inne!! At man burde dele på oppgavene ol!
Så tar gjerne i mot "råd" for å få mannen min til å bidra ENDA mer!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:12   #255
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Mulig vi er så unge c27, de fleste på fp er vel nærmere 40 år?

Jeg bytter heller ikke mann og lar gutta bli boende i 2 hjem, fordi pappa ikke vasker. Nei, herligheten.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:15   #256
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Mulig vi er så unge c27, de fleste på fp er vel nærmere 40 år?

Jeg bytter heller ikke mann og lar gutta bli boende i 2 hjem, fordi pappa ikke vasker. Nei, herligheten.

Nei, det er ingen grunn til å tro at menn nærmere 40 er flinkere i huset enn menn nærmere 30. Mannen min er 35 år og har vært en oppegående mann siden han ble voksen.

@c27: Jeg synes det er litt rart å høre jeg altså, når begge er i full jobb så må man jo dele på arbeidsbyrden, det er jo kjempeurettferdig om den ene skal ha mer fritid enn den andre? Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få forklart?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:16   #257
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Mulig vi er så unge c27, de fleste på fp er vel nærmere 40 år?

Jeg bytter heller ikke mann og lar gutta bli boende i 2 hjem, fordi pappa ikke vasker. Nei, herligheten.

Hah. Du er jammen meg frekk.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:16   #258
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Mulig vi er så unge c27, de fleste på fp er vel nærmere 40 år?

Jeg bytter heller ikke mann og lar gutta bli boende i 2 hjem, fordi pappa ikke vasker. Nei, herligheten.




Altså, nei. :tørker lattertårer: Jeg tror ikke det er alder som er greia.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:17   #259
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Mennene våre "hjelper ikke til" eller "er flinke".
De gjør bare det åpenbare - deler byrdene med sin kone.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:17   #260
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Faren til barna mine var (og er sikkert fortsatt) mye flinkere til å rydde og vaske her enn meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no