Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 17:04   #241
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hadde det vært min lillebror hadde jeg ikke nevnt det til en levende sjel.


Håper for din de at du sier dette på tull, men du klarer ikke å få fram at det er tull...
Derfor er den veeeeeldig drøy.

Ut fra den kommentaren vil jeg si at du kun godtar dine venner og slektninger som er enige med deg - de som har helt andre meninger enn deg godtar du ikke og er flau over. Har jeg rett?

Jeg er oppvokst i et Ap-hjem, og synes det er både artig og spennende å diskutere politikk med andre. Sjefen min er aktiv SV'er - likevel fikk jeg jobben (han avgjorde det). Gud bedre jeg synes han har hårreisende meninger og forslag (som alle andre SV'ere), men jeg synes da han er en flott sjef og grei mann likevel.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 17:05   #242
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

OK. Jeg er overbevist, og trygg på at Siv Jensen ordner opp i dette.


hehehehhehe

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 17:59   #243
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det er da nok av eksempler på at feks. ektepar kan ha hvert sitt politiske syn OG leve sammen i fred og fordragelighet. OG være stolt av hverandre tilogmed! Gro H. Brundtland var jo eksempelvis gift med en høyremann.

Nå vil jeg påstå at det er ganske stor forskjell mellom FrP og nesten ethvilketsomhelstannetparti enn mellom Ap og Høyre.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:06   #244
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå vil jeg påstå at det er ganske stor forskjell mellom FrP og nesten ethvilketsomhelstannetparti enn mellom Ap og Høyre.

Der er jeg ikke nei, gitt. Mange store forskjeller, ja, emn ikke større forskjeller enn mellom SV og en del andre partier

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:10   #245
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Der er jeg ikke nei, gitt. Mange store forskjeller, ja, emn ikke større forskjeller enn mellom SV og en del andre partier

Hvis en ser på menneskesynet, så stemmer min påstand.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:10   #246
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg blir egentlig litt skremt av disse politiske trådene jeg. Er det virkelig slik at dere velger venner, miljøer og omtrent familie på bakgrunn av partiboka? Kjære vene, da stiller man jammen rare krav til sin omgangskrets. Mulig jeg er rar, men jeg vet faktisk ikke hva samtlige jeg kjenner stemmer jeg.

Er ikke mangfoldet mye mer spennende enn f.eks.bare venner som stemmer sosialistisk? Betyr det også at dere har bare venner med samme religion?
Begge deler dreier seg jo om overbevisning, og man trenger da virkelig ikke ha noe til overs for islam for å ha muslimske venner eller t.o.m. familie?


Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her jeg altså...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:12   #247
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå vil jeg påstå at det er ganske stor forskjell mellom FrP og nesten ethvilketsomhelstannetparti enn mellom Ap og Høyre.

Så du tror at Gro og Arne Olav hadde gått i fra hverandre dersom han dreide enda litt mer til høyre og ble fremskrittsparti-mann? Neppe.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:12   #248
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

For meg er noen av Sitron sine utspill typiske utspill som JEG forbinder med de som kunne ha stemt FrP.. For jeg har inntrykk av at deler av FrP sin politikk har en essens der man hever seg over andre.

Jeg kan være veldig UENIGE i hva folk mener og stemmer politisk. Men det betyr ikke at jeg ser ned på den personen forde. Er jo uenighet som skaper debatt, og det liker vi jo !

Jeg tror FrP "når" frem til mange fordi de til tider sier rett ting til rett tid.. og utnytter folks fremmedfrykt, og andres tabber. Nettopp fordi det er tvilsom at de noen gang vil få en reell maktposisjon her i landet..

Men på en måte kan jeg si meg enig med Ryli.. at det hadde vært "spennende" med Frp på toppen, for å SE hva som skjer (for det tror jeg ikke er noe bra ) Men samtidig vet jeg ikke helt om jeg vil det for landet vårt i 4 år..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:19   #249
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Men dere, se på tallene til Frp da. Se på den fremgangen de har hatt de siste la oss si 10 årene! Det er en grunn til at de har hatt slik fremgang, og at andre partier har hatt tilbakegang. Nettopp derfor burde kanskje andre partier begynne å ta Fremskrittspartiet seriøst, fordi de er faktisk en reell trussel for andre partier. Dersom man ønsker Frp så inderlig vekk, så bør det være en varsko til andre partier og politikere at de ikke har gjort jobben sin godt nok. Det nytter liksom lite å sitte på rompa og klage sin nød over store, stygge fremskrittspartiet når man ikke gjør noe for å forbedre situasjonen, langt mindre klarer å overbevise velgerne om at Frp har feil.
Demokratiet er ganske fint i så måte gitt....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:20   #250
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg blir egentlig litt skremt av disse politiske trådene jeg. Er det virkelig slik at dere velger venner, miljøer og omtrent familie på bakgrunn av partiboka? Kjære vene, da stiller man jammen rare krav til sin omgangskrets. Mulig jeg er rar, men jeg vet faktisk ikke hva samtlige jeg kjenner stemmer jeg.

Er ikke mangfoldet mye mer spennende enn f.eks.bare venner som stemmer sosialistisk? Betyr det også at dere har bare venner med samme religion?
Begge deler dreier seg jo om overbevisning, og man trenger da virkelig ikke ha noe til overs for islam for å ha muslimske venner eller t.o.m. familie?


Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her jeg altså...

Jeg kan jo alltids opplyse om at jeg har venner i mange varianter: Katolikker, protestanter, muslimer, humanetikere, AP-folk, høyrefolk, venstrefolk, KrF-ere etc. En av mine beste kamerater er faktisk FrP-velger. Dessverre. Men så lenge vi unngår å diskutere politikk så går det bra.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så du tror at Gro og Arne Olav hadde gått i fra hverandre dersom han dreide enda litt mer til høyre og ble fremskrittsparti-mann? Neppe.

Ja, for det var jo akkurat det jeg sa.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:34   #251
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Safran

Ja, for det var jo akkurat det jeg sa.


Tja...ikke så langt unna i hvert fall, her hvor MissNorway påpeker at ekteparet Brundtland er hhv AP og H, og du svarer at det er forskjell mellom AP og Høyre og Frp og nesten et ehshap. Dvs. Gro kan leve med Arne Olav fordi han er Høyremann og ikke Fremskrittspartimann....

Opprinnelig lagt inn av MissNorway

Det er da nok av eksempler på at feks. ektepar kan ha hvert sitt politiske syn OG leve sammen i fred og fordragelighet. OG være stolt av hverandre tilogmed! Gro H. Brundtland var jo eksempelvis gift med en høyremann.


Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå vil jeg påstå at det er ganske stor forskjell mellom FrP og nesten ethvilketsomhelstannetparti enn mellom Ap og Høyre.

...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:41   #252
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Hva slags spørsmål er det? :fornærmet:






























































På ingen måte, altså NEI JEG STEMMER IKKE FRP

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:00   #253
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Tja...ikke så langt unna i hvert fall, her hvor MissNorway påpeker at ekteparet Brundtland er hhv AP og H, og du svarer at det er forskjell mellom AP og Høyre og Frp og nesten et ehshap. Dvs. Gro kan leve med Arne Olav fordi han er Høyremann og ikke Fremskrittspartimann....






...

Nå bruker du Erasmus Montanus-logikk, Elin. Jeg har da aldri uttalt meg om hvorvidt Arne Olav og Gro hadde gått fra hverandre eller ei.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:02   #254
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Så hårsåre folk ble plutselig, da? Lenam satt det vel litt på spissen, er det ikke det man gjerne sier når noen reagerer?

Jeg hadde selv ikke vært stolt av at min bror hadde vært aktiv FrP-politiker. Det betyr ikke at jeg ikke hadde vært stolt av ham av andre grunner, eller at jeg hadde droppet ham som bror, men akkurat dette hadde jeg ikke vært stolt av. For meg viser det en grunnleggende forskjell i oppfatning av viktige verdier, som jeg ikke assosierer med positive egenskaper.

Jeg prøver å komme på en analog som ikke er støtende, men det var ikke så lett i farten. Skal gruble litt til.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:18   #255
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nå ble jeg både sjokkert og veldig såret, Lena M og Sitron! Klart jeg er stolt av lillebroren min som virkelig har stått for det han tror på!

Elsker ikke akkurat FrP jeg heller, men jeg skjønner likevel godt at du er stolt av hva broren din har oppnådd.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:20   #256
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg skulle nå aller helst ønsket meg en bror jeg (men ER litt sent nå)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:35   #257
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg blir egentlig litt skremt av disse politiske trådene jeg. Er det virkelig slik at dere velger venner, miljøer og omtrent familie på bakgrunn av partiboka? Kjære vene, da stiller man jammen rare krav til sin omgangskrets. Mulig jeg er rar, men jeg vet faktisk ikke hva samtlige jeg kjenner stemmer jeg.

Er ikke mangfoldet mye mer spennende enn f.eks.bare venner som stemmer sosialistisk? Betyr det også at dere har bare venner med samme religion?
Begge deler dreier seg jo om overbevisning, og man trenger da virkelig ikke ha noe til overs for islam for å ha muslimske venner eller t.o.m. familie?


Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her jeg altså...

Jeg er helt enig med deg!!

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:37   #258
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

FrP er et populistisk parti som sier sin mening om ting så lenge den er det samme som folket til en stor grad.
FrP var ikke det partiet som ropte høyest når det gjaldt homofile f.eks.

Når det kommer til budsjett så skal de gi mye mer penger til de tingene folket mener burde få mere pengr, men det er sjelden man får høre hvor de har tenkt til å skrenke inn. For man kan ikke bare gi og gi, et sted må man også ta litt tilbake.
Sv har i alle år fått gjennomgå for sine budsjettforslag, men der har det faktisk blitt regnet på hva det vil koste.
FrP sine budsjettforslag blir sett på som såpass ville at de ikke blir regnet på engang.
Skattelette, mere penger til sykehusene, mere penger til politiet og forsvaret. Avgiftslette er kjempefine ting det, men hvor skal de pengene hentes fra?
(sånn utenom et lite sugerør i Oljefondet da, selv om eksperter råder det til å ikke bruke mer en det som blir gjort i dag)

FrP kallr seg selv det nye partiet for arbeiderne, men de har glemt en vesentligting som også arbeidernes parti burde hatt. Solidaritet.
For meg vil FrP alltid stå som egoistpartiet. Først meg selv og så meg selv, og så kanske litt til mine landsmenn så lenge de har samme hudfarge som meg.

De snakker om innstramming av innvandringspolitikken, men nevner ikke med mange ord at det faktisk er innvandrere fra EU land som er den største andelen.


Jeg ahr familie som stemmer FrP jeg, og argumentene dems er til å grine av.
Hun ene er av de som virkelig vill merke det på pungen om FrP kommer til makta, så for hennes skyld håper jeg hun slipper å oppleve det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:38   #259
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå vil jeg påstå at det er ganske stor forskjell mellom FrP og nesten ethvilketsomhelstannetparti enn mellom Ap og Høyre.

Jeg stemmer FRP og mannen min er ihuga AP mann og ingen har drept hverandre ennå eller truet med skilsmisse

Bare artig med forskjellge meninger,vel.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:56   #260
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

FrP er et populistisk parti som sier sin mening om ting så lenge den er det samme som folket til en stor grad.
FrP var ikke det partiet som ropte høyest når det gjaldt homofile f.eks.

Når det kommer til budsjett så skal de gi mye mer penger til de tingene folket mener burde få mere pengr, men det er sjelden man får høre hvor de har tenkt til å skrenke inn. For man kan ikke bare gi og gi, et sted må man også ta litt tilbake.
Sv har i alle år fått gjennomgå for sine budsjettforslag, men der har det faktisk blitt regnet på hva det vil koste.
FrP sine budsjettforslag blir sett på som såpass ville at de ikke blir regnet på engang.
Skattelette, mere penger til sykehusene, mere penger til politiet og forsvaret. Avgiftslette er kjempefine ting det, men hvor skal de pengene hentes fra?
(sånn utenom et lite sugerør i Oljefondet da, selv om eksperter råder det til å ikke bruke mer en det som blir gjort i dag)

FrP kallr seg selv det nye partiet for arbeiderne, men de har glemt en vesentligting som også arbeidernes parti burde hatt. Solidaritet.
For meg vil FrP alltid stå som egoistpartiet. Først meg selv og så meg selv, og så kanske litt til mine landsmenn så lenge de har samme hudfarge som meg.

De snakker om innstramming av innvandringspolitikken, men nevner ikke med mange ord at det faktisk er innvandrere fra EU land som er den største andelen.


Jeg ahr familie som stemmer FrP jeg, og argumentene dems er til å grine av.
Hun ene er av de som virkelig vill merke det på pungen om FrP kommer til makta, så for hennes skyld håper jeg hun slipper å oppleve det.

Huff...nei ikke politisk debatt da, værsåsnill for da føler jeg meg virkelig kallet til å komme med svar på dette innlegget.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no