Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkelte folk har lite vett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-08, 09:33   #241
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Poenget her er vel hvorfor ta en så unødvendig sjanse?
Hvor mye tid sparer du på å la være å sette ungen i bilsete?

Hos oss er det så rutine å sette barnet i sikret stol at noe annet ville ikke vill streifet tankene mine engang.

Her er det også rutine og jeg kjører aldri med barnet mitt usikret.

Jeg tror vi alle her inne er enige om at bilsikring er viktig.

Tror det blir mitt siste ord i denne debatten. Jeg føler jeg snakker til en vegg. Og når brukere ikke en gang gidder lese innleggene mine ordentlig, ja , hva er da vitsen? Da blir det bare usakelig.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 10:18   #242
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Tror det blir mitt siste ord i denne debatten. Jeg føler jeg snakker til en vegg. Og når brukere ikke en gang gidder lese innleggene mine ordentlig, ja , hva er da vitsen? Da blir det bare usakelig.

Det at folk er uenige med deg, er ikke nødvendigvis ensbetydende med at de ikke har lest teksten. Og hvis du føler deg misforstått eller feiltolket, er det ikke nødvendigvis det mest konstruktive å beskylde folk for å ikke gidde å lese skikkelig; av og til kan det være greit å holde en mulighet oppe for at man selv kan ha uttrykt seg klønete eller tvetydig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 11:05   #243
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det at folk er uenige med deg, er ikke nødvendigvis ensbetydende med at de ikke har lest teksten. Og hvis du føler deg misforstått eller feiltolket, er det ikke nødvendigvis det mest konstruktive å beskylde folk for å ikke gidde å lese skikkelig; av og til kan det være greit å holde en mulighet oppe for at man selv kan ha uttrykt seg klønete eller tvetydig.

Jeg tåler at folk er uenige med meg, moro å diskutere

Men når man blir misforstått, blir jeg litt oppgitt.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 11:17   #244
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Nora H, du kunne i det minste funnet et innlegg som ikke kun var en observasjon når du skulle hevnprikke. Jajjamennsann. Var du fra SM, sa du?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 11:18   #245
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Nei, men nå er det jo ikke akkurat barnemishandling vi snakker om heller da.

Å utsette barnets liv og helse er ikke barnemishandling?

Du sier selv at du aldri kjører med barna usikret, men du syns ikke det er så farlig om andre ikke gjør det? Hvorfor sikrer du barna dine da? Er det fordi du er redd for bot hvis du blir stoppet av politiet?

Jeg har sett hvor fort det kan gå riktig ille i trafikken, i vår mistet en venn av sønnen livet i en utforkjøring. For noen år siden ble ei lita jente invalid for livet da hun rev seg løs fra den som leide henne langs veien (bilen kjørte under 30 km). Det er ikke bare fart som dreper, det trengs ikke store farten til for at det skal gå riktig ille.

Argumenter som at alle kan gjøre feil, holder ikke. Jeg er langt fra feilfri, men feste sikkerhetsbeltet er noe vi gjør automatisk. Ungene har aldri fått "slippe" å sitte sikret i bilen.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 11:43   #246
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

I hva? Hun har sagt så mye. Bl.a at du er et nek? Kanskje du bør presisere?

Jeg er ofte enig med Skremmeren, jeg. Spesielt når hun snakker om nek.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

rine er ei kranglebøtte.

Som her for eksempel, er jeg fryktelig enig.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 11:50   #247
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Å utsette barnets liv og helse er ikke barnemishandling?

Du sier selv at du aldri kjører med barna usikret, men du syns ikke det er så farlig om andre ikke gjør det? Hvorfor sikrer du barna dine da? Er det fordi du er redd for bot hvis du blir stoppet av politiet?

Jeg har sett hvor fort det kan gå riktig ille i trafikken, i vår mistet en venn av sønnen livet i en utforkjøring. For noen år siden ble ei lita jente invalid for livet da hun rev seg løs fra den som leide henne langs veien (bilen kjørte under 30 km). Det er ikke bare fart som dreper, det trengs ikke store farten til for at det skal gå riktig ille.

Argumenter som at alle kan gjøre feil, holder ikke. Jeg er langt fra feilfri, men feste sikkerhetsbeltet er noe vi gjør automatisk. Ungene har aldri fått "slippe" å sitte sikret i bilen.

Hva har disse eksemplene med bilsikring å gjøre, egentlig? Jeg regner med at barnet som døde i utforkjøring var korrekt sikret og at en som river seg løs langs veien ikke kunne blitt hjulpet av bilsikring?
Jeg synes det er stor, stor forskjell på å la barnet sitte uten seler eller uten sete på en liten 30-sone vei uten tungtrafikk i få minutter kontra kjøre ut på hovedvei med høy fartsgrense, mye trafikk og tungtrafikk. Det er også stor forskjell på å ha syndet noen få ganger og det å konsekvent drite i bilsikring. Det er ihvertfall det som skiller nek/dumme folk/barnemishandling fra en viss risikoberegning/gjort noe dumt en gang i mitt hode.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 11:57   #248
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.817
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg har sagt det før, men jeg kan si det igjen: Jeg har sett en bil fly og treffe en vegg i 30-sonen. Jenta som kjørte den kjørte i 30, men han som traff henne kjørte nok en del fortere (veikryss, han hadde vikeplikt). Hun hadde ikke bilbelte på seg og angret nok på det etterpå -for hun slo ut frontruten med kroppen sin da bilen traff veggen. Dette var en søndag med lite trafikk og sannsynligheten for at noe skulle gå galt var veldig liten, men det var altså da det smalt. Et par minutter i 30-sone kan altså være farlig det også.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:00   #249
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg har sagt det før, men jeg kan si det igjen: Jeg har sett en bil fly og treffe en vegg i 30-sonen. Jenta som kjørte den kjørte i 30, men han som traff henne kjørte nok en del fortere (veikryss, han hadde vikeplikt). Hun hadde ikke bilbelte på seg og angret nok på det etterpå -for hun slo ut frontruten med kroppen sin da bilen traff veggen. Dette var en søndag med lite trafikk og sannsynligheten for at noe skulle gå galt var veldig liten, men det var altså da det smalt. Et par minutter i 30-sone kan altså være farlig det også.

Selvfølgelig enig i det, men da har vi risikovurderingen igjen, det er utrolig sjelden det skjer noe alvorlig på en stille villavei.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:02   #250
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg har sagt det før, men jeg kan si det igjen: Jeg har sett en bil fly og treffe en vegg i 30-sonen. Jenta som kjørte den kjørte i 30, men han som traff henne kjørte nok en del fortere (veikryss, han hadde vikeplikt). Hun hadde ikke bilbelte på seg og angret nok på det etterpå -for hun slo ut frontruten med kroppen sin da bilen traff veggen. Dette var en søndag med lite trafikk og sannsynligheten for at noe skulle gå galt var veldig liten, men det var altså da det smalt. Et par minutter i 30-sone kan altså være farlig det også.

Ja!

:joiner:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:10   #251
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Poenget her er vel hvorfor ta en så unødvendig sjanse?
Hvor mye tid sparer du på å la være å sette ungen i bilsete?

Hos oss er det så rutine å sette barnet i sikret stol at noe annet ville ikke vill streifet tankene mine engang.

Helt enig. Alle som gjør anderledes enn meg må bare være dumme folk.

:breke:

Nei huff.. nå er jeg barnslig.




Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:12   #252
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Den måten er brukt på i denne tråden, morer meg.
Den burde egentlig ha vært byttet ut med denne:

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:45   #253
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Om hun er en dårlig mor vet jeg ikke, men det er jo bare ren idioti å ikke lese bruksannvisningen på et barnesete.
Det er jo kjempefarlig.

Ja dette kom jo fra rett kant...

:holder kjeft nå tror jeg, og tusler ut av tråden:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:46   #254
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Den måten er brukt på i denne tråden, morer meg.
Den burde egentlig ha vært byttet ut med denne:

Hahaha fantastisk smiley, hvor fant du den?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:47   #255
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg har mine kilder, Iset.
Og nå kan jo FP få den.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:48   #256
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jaa, FP må legge den inn!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:51   #257
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Forresten, dette med å ha bøylen nede på et babysete når man ikke vet at det skal være oppe under kjøring, er jo ikke sammenlignbart med å la være å sikre barna sine. Forskjellen er jo at man VET at det å ikke sikre barna er forbudt og potensielt farlig. Ei venninne av meg fikk faktisk beskjed på en barneutstyrsbutikk der hun kjøpte setet, om at bøylen skulle være nede, og handlet deretter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 13:25   #258
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.378
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Bygdedyret har fint lite med bilsikring å gjøre.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ja, det sier jeg ikke noe på, det kan jeg meget godt tro.
Jeg bare reagerte på rines bruk av begrepet "bygdedyret", som jeg forbinder med helt andre settinger.

I know, Enhjørning. Men jeg må si at i noen av innleggene som er skrevet i denne tråden, har jeg en sterk mistanke om at bygdedyret har hatt en finger med i spillet...

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Kjære vakre vene - at det skal gå an å krangle om hvorvidt barn bør sikres best mulig i bil. Ja, det finnes nyanser av alt, men å sikre barna sine best mulig er ikke å være sort/hvit i tankegangen. Krangler du bare for å krangle Rine? Du har nemlig en tendens til å ta av helt i noen diskusjoner og spesielt de som handler om sikring av barn i bil.

Det er fordi jeg er grunnleggende imot bilsikring, det er lett for at man kan ta litt av da.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

rine er ei kranglebøtte.



(Har alltid hatt lyst til å bruke den..)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 13:58   #259
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hva har disse eksemplene med bilsikring å gjøre, egentlig? Jeg regner med at barnet som døde i utforkjøring var korrekt sikret og at en som river seg løs langs veien ikke kunne blitt hjulpet av bilsikring?

Da regner du feil. Sjåføren som brukte bilbelte overlevde.

Jeg forstår ikke dere som forsvarer de som ikke sikrer barna, så sterkt. Ta en tur til Sunnås sykehus på Nesodden og se hva utfallet kan bli. Hvis dere tror det går bra bare farten er lav, så tror dere sørgelig feil. Vi mennesker er skjøre og de skjøreste av oss er barna.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 15:18   #260
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nora H, du kunne i det minste funnet et innlegg som ikke kun var en observasjon når du skulle hevnprikke. Jajjamennsann. Var du fra SM, sa du?

Fant vel egentlig ingen innlegg som dugde da jeg skulle hevnprikke :mongostemme:

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no