Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-10, 22:38   #241
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.






Alt fra Nova Star

Den jakken.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 22:50   #242
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Den jakken.

Falt bare totalt for den ....men måtte bestille fra Sverige, siden jeg ikke har funnet den i noen norske butikker ennå......

Forøvrig kjempeservice på babyshop.se, svarte superraskt på flere mail jeg sendte til dem. Og så trekkes 20% av prisen automatisk av i nettbutikken (altså de prisene du ser i butikken, er allerede fratrukket 20%) så får jeg vel 24% i Norge, men det får gå . Gleder meg masse masse til pakken kommer

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 22:53   #243
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg kan hente i Sverige og sende til deg jeg, hvis du får det sendt dit. Har vært og hentet Isbjørn klær i dag. Tar meg bare en god time å kjøre til Årjäng hvor de har post.

Hvordan gjør man dette ?? Er det mye å spare i forhold til å kjøpe klærne her i Norge (utvalget er vel dårligere, kanskje...) ? Har tenkt å bestille skallklær utpå nyåret til bruk til våren igjen, og har knapt 1 1/2 time til Sverige (og kan jo fint kombineres med Harrytur )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 23:27   #244
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du er så Snill, NIN! - Jeg kan vel egentlig sende det poste restante jeg også - Sverige er en time herfra og

Da kan du bare gjøre det.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 23:29   #245
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvordan gjør man dette ?? Er det mye å spare i forhold til å kjøpe klærne her i Norge (utvalget er vel dårligere, kanskje...) ? Har tenkt å bestille skallklær utpå nyåret til bruk til våren igjen, og har knapt 1 1/2 time til Sverige (og kan jo fint kombineres med Harrytur )

Man får varene sendt til et postkontor i Sverige, poste restante, og henter varene der.
Jeg vil jo si at man tjener en del på det. Du får kursen og den er jo god, i tillegg slipper du å betale toll og det er mye penger spart.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 08:50   #246
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11


Har kjøpt denne og er spent på hvordan PoP sine dresser er.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 09:57   #247
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Jinx: Jeg har hatt PoP dress til mellomste som hoved-dress i vinter, SUPER fornøyd!!!
Har tenkt til å teste Isbjørn of Sweden i år, men da må jeg holde meg laaaaangt unna PoP butikken, for synes den er SÅ lekker den blårutete.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 10:06   #248
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.


Har kjøpt denne og er spent på hvordan PoP sine dresser er.

Ååå, ikke vis den, jeg har så lyst på denne, men har allerede kjøpt 2 dresser....

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 10:09   #249
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.393
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ååå, ikke vis den, jeg har så lyst på denne, men har allerede kjøpt 2 dresser....

Samme her - men to dresser bør holde... Har jo kjøpt jakken jeg da - og den er også kjempefin

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 10:26   #250
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Lurer på om jeg må selge den brune Hummel-dressen jeg har kjøpt for den lilla P.OP-en.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 10:32   #251
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.393
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Lurer på om jeg må selge den brune Hummel-dressen jeg har kjøpt for den lilla P.OP-en.


Eller kjøpe jakken sånn som jeg har gjort

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 10:40   #252
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Lurer på om jeg må selge den brune Hummel-dressen jeg har kjøpt for den lilla P.OP-en.

Selge brun Hummel-dress sa du....hvem str da??

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 10:47   #253
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Den er 104. Med votter!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 10:56   #254
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Den er 104. Med votter!

Nei...feil str...
Vi må opp i 116.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 11:10   #255
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Å så dere syns den er fin, har vært litt usikker...Men likte fargen ganske godt da. Og storesøster er fornøyd med å ha fått jentefarge etter flere år emd rød/blå dresser.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 11:33   #256
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.039
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Har vært og kjøpt 2 stk meget pent brukte tykke ullgensere til 50,- pr stk.
Jeg tror snart gutta har ørten hver seg

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 21:39   #257
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.890
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 23:26   #258
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.908
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11


Fra Green cotton


Fra Serendipity

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:34   #259
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Disse til Hannah.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 16:29   #260
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Boblejakke til minstemann. (Selv om han ikke helt skjønte hvorfor alle skulle kjøpe vinterjakker nå som det er shortsvær)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 004.jpg (185,1 KB, 18 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no