Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 16:38   #241
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Trenger ikke være uheldig flere ganger
Jeg har god erfaring iallefall. Fin kjole!

Jupp, den ser fin ut, håper bare den er lang nok. Er lei av å kjøpe "kjoler" som er så korte at de må brukes som tunikaer. Og jeg er ikke høy altså, 167 cm. Tunikaer har jeg nok av!


Så kjedelig da Kanina. Håper de får ordnet opp. Jeg har bare god erfaring med Ellos, forresten.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:13   #242
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jupp, den ser fin ut, håper bare den er lang nok. Er lei av å kjøpe "kjoler" som er så korte at de må brukes som tunikaer. Og jeg er ikke høy altså, 167 cm. Tunikaer har jeg nok av!


Så kjedelig da Kanina. Håper de får ordnet opp. Jeg har bare god erfaring med Ellos, forresten.

Jeg har 176 cm, så du kan tro jeg har samme problem.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:16   #243
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har 176 cm, så du kan tro jeg har samme problem.

Ser den ja. Utrolig kjedelig det der.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:52   #244
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Har kikket litt på denne men kommet til at den er for sukkersøt for meg. Men det kunne jo hende den passet noen andres smak



Fra spicyvanilla.no (men ligger ikke i nettbutikken deres), kan bestilles på "Ho Milla" nettbutikk på facebook (hvor den visstnok snart er utsolgt)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:55   #245
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Også lurer jeg på om jeg ikke "må" ha denne fra Line of Oslo

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:59   #246
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Jeg tror jeg må ha den hvite tunikaen fra Chill Norway.


Kanskje allerede på mandag - de blir jo fort utsolg!

Den fra Line of Oslo var fin m^2!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 23:51   #247
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.877
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jupp, den ser fin ut, håper bare den er lang nok. Er lei av å kjøpe "kjoler" som er så korte at de må brukes som tunikaer. Og jeg er ikke høy altså, 167 cm. Tunikaer har jeg nok av!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har 176 cm, så du kan tro jeg har samme problem.

Men da må dere jo bare sjekke lengden på kjolen før kjøp! (Ikke dermed sagt at jeg ikke har gjort samme tabbe noen ganger sjøl. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 23:54   #248
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Men da må dere jo bare sjekke lengden på kjolen før kjøp! (Ikke dermed sagt at jeg ikke har gjort samme tabbe noen ganger sjøl. )

Ja, jeg vet jo egentlig det da.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 04:26   #249
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Om du kjøper det siste HENNE så ser du samme type bilder.

Står det i Henne, kan du være sikker på at det er mainstream for lengst. Bortsett fra det trenger man jo ikke på død og liv å være så innmari avant-garde hele tiden, og jeg synes de buksene kan være kule, hvis snittet og fargen og sånn er fint.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 08:40   #250
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Trenger ikke være uheldig flere ganger
Jeg har god erfaring iallefall. Fin kjole!

Vel, foreløpig har jeg en regning hengende over meg som er langt over det jeg faktisk skylder dem, så inntil det er ute av verden sier det seg nesten selv at jeg ikke kan bestille noe mer fra dem (og føkke det enda mer til, liksom. Kanskje jeg skal sende dem en kalkulator).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 08:51   #251
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Vel, foreløpig har jeg en regning hengende over meg som er langt over det jeg faktisk skylder dem, så inntil det er ute av verden sier det seg nesten selv at jeg ikke kan bestille noe mer fra dem (og føkke det enda mer til, liksom. Kanskje jeg skal sende dem en kalkulator).

Det skjønner jeg veldig godt altså.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:12   #252
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jupp, den ser fin ut, håper bare den er lang nok. Er lei av å kjøpe "kjoler" som er så korte at de må brukes som tunikaer. Og jeg er ikke høy altså, 167 cm. Tunikaer har jeg nok av!


.

Den der stikket kjolen er kort. Så nettopp på høst reklamen jeg fikk og det sto kjole i kort model...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:14   #253
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Den der stikket kjolen er kort. Så nettopp på høst reklamen jeg fikk og det sto kjole i kort model...

Ja, spørsmålet er vel i grunn hvor kort. Den så ikke så altfor kort ut på modellen og jeg må vel antas å være lavere. Jeg vil ikke han den til under kneet hekker altså.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:21   #254
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Strikket kjole i kort modell med mønsterstrikkede partier. Lengde ca 80 cm i str 38/40. Av 85% akryl og 15% mohair. Finvask 30°.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:54   #255
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Men da må dere jo bare sjekke lengden på kjolen før kjøp! (Ikke dermed sagt at jeg ikke har gjort samme tabbe noen ganger sjøl. )

Jeg gjør det altså, og jeg gjør ikke så mange bomkjøp. Men det er mange kjoler jeg ikke kjøper, som jeg har lyst på, fordi de er så korte.
Og mange ER korte. Jeg bør helst ha ca 100 cm i lengde føler jeg. Kan være litt kortere når jeg kan strømpebukse på og sånn.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:10   #256
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tror jeg må ha den hvite tunikaen fra Chill Norway.


Kanskje allerede på mandag - de blir jo fort utsolg!

Den fra Line of Oslo var fin m^2!

Hvor bestiller du?

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:12   #257
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Åh... :stønn: Hattifnatten satte meg på en ny webside Var mye fint og (litt for, noe av det) spesielt der.


Hvor? Hvor?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:42   #258
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Abbonere

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 17:50   #259
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Likte denne.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 18:19   #260
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hvor bestiller du?


Bestiller ikke, kjøper i butikk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no