Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 13:49   #241
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jo, men jeg har prøvd en del Desigualklær og pleier å måtte ha XL.... Har du fått din? Lyst til å dokumentere litt?

Tror vi har litt ulik fettfordeling fått. Jeg har nok mer på overkroppen enn deg, for å si det sånn. Så M kunne jeg aldri brukt, for da hadde jeg fått synlige love handels.

Her er meg i str M.
Jeg er en 40-42 i overkropp, og 42-44 i underkropp nå sånn ca.
Men smal over puppene (65/70 F/FF)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 14:06   #242
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Den satt jo som et skudd!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 14:22   #243
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Ja, ble fornøyd med den altså

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 15:05   #244
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.951
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjempefin til deg Nessie!

Jeg får denne i bursdagsgave.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 15:23   #245
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Her er meg i str M.
Jeg er en 40-42 i overkropp, og 42-44 i underkropp nå sånn ca.
Men smal over puppene (65/70 F/FF)

Jeg er nok en del større i overkroppen ja. Jeg vet i alle fall at jeg ikke kunne hatt medium.

Supert at du la ut bilde. Jeg tror jeg må ha en.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 20:24   #246
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Her er meg i str M.
Jeg er en 40-42 i overkropp, og 42-44 i underkropp nå sånn ca.
Men smal over puppene (65/70 F/FF)


Den satt utrolig flott. Jeg er nok noe større oventil, 70 GG/H, men trodde ellers at jeg var ca den str du oppgir. Kanskje du overdriver , for jeg har altså L. Men jeg prøvde en sommervariant av samme modellen på lørdag i M hos en venninne og den var bare litt trang over puppene i grunnen. Jeg syns det var liten forskjell i størrelsen, jeg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 21:06   #247
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Fikk denne fra Current Elliott i posten i dag

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 25-08-10, 09:44   #248
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Den satt utrolig flott. Jeg er nok noe større oventil, 70 GG/H, men trodde ellers at jeg var ca den str du oppgir. Kanskje du overdriver , for jeg har altså L. Men jeg prøvde en sommervariant av samme modellen på lørdag i M hos en venninne og den var bare litt trang over puppene i grunnen. Jeg syns det var liten forskjell i størrelsen, jeg.

Ja, størrelsene er ikke helt enkle.
Jeg kommer til å ha en singlet under denne, for den er ganske utringet synes jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 08:25   #249
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Da har jeg bestilt meg OM Fonda dress. Fortsatt på OM-kjøret. Kjøpte i chalk og burde sikkert hatt mørkeblå, men den hadde de ikke inne. Ikke den beste fargen til meg, men klarte ikke la vær.



Og så har jeg kjøpt denne av Agurke og den var kjempefin!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 09:08   #250
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Fikk denne fra Current Elliott i posten i dag

Den var fin. Hvor kjøpte du den?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 10:19   #251
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Denne vil jeg ha..



Allium.. bilde? Jeg må nok også ha XL. Ellers så tyter puppene ut av kjolen.

Denne var utrolig fin! Den må jeg lete etter når vi drar til Berlin om en liten måned

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 15:33   #252
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Da har jeg bestilt meg OM Fonda dress. Fortsatt på OM-kjøret. Kjøpte i chalk og burde sikkert hatt mørkeblå, men den hadde de ikke inne. Ikke den beste fargen til meg, men klarte ikke la vær.



Og så har jeg kjøpt denne av Agurke og den var kjempefin!

Veldig stilig, Bille ! Shopchanet.com har den i mørkeblått, om du fortsatt er interessert.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 17:31   #253
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Disse fra El Naturalista, men i brunt

__________________
Ny dag - nye muligheter
Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 20:36   #254
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Da har jeg bestilt meg OM Fonda dress. Fortsatt på OM-kjøret. Kjøpte i chalk og burde sikkert hatt mørkeblå, men den hadde de ikke inne. Ikke den beste fargen til meg, men klarte ikke la vær.



Og så har jeg kjøpt denne av Agurke og den var kjempefin!



Jeg har også et par (*host*) sånne kjoler, og de er fine og gode. Jeg synes de er ganske korte til å være kjoler da, så jeg bruker de mer som tunika.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 21:28   #255
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9



Jeg har bestilt denne yndige saken fra Timo hos søte Hilde på Carma i Trondheim i dag

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 21:55   #256
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.951
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg var også nylig på Carma.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 08:16   #257
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Veldig stilig, Bille ! Shopchanet.com har den i mørkeblått, om du fortsatt er interessert.

Takk for tips! Mulig jeg må vente litt nå..

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.



Jeg har også et par (*host*) sånne kjoler, og de er fine og gode. Jeg synes de er ganske korte til å være kjoler da, så jeg bruker de mer som tunika.

Ja, jeg ser de er korte. Blir nok med noe under ja. I hvert fall på jobb. Hvor høy er du forresten? Jeg er 1.67. Ikke så høyt, men mye som blir for kort til meg likevel.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 08:36   #258
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har bestilt denne babycordkjolen fra Boden. Hvis den passer tror jeg den blir en favoritt. Men det er jo veldig vanskelig å vite før jeg får prøvd den.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bodenkjole.jpg (23,3 KB, 958 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 08:43   #259
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg måtte likevel inn og sjekke på shopchanet. com og de hadde bare str. 3 og 4 igjen, det blir for stort for meg. Kanskje like greit.

Agurke, hvilken farge liker du best i disse kjolene?

Fin kjole Maximillia!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 08:45   #260
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg måtte likevel inn og sjekke på shopchanet. com og de hadde bare str. 3 og 4 igjen, det blir for stort for meg. Kanskje like greit.

Agurke, hvilken farge liker du best i disse kjolene?

Fin kjole Maximillia!

Jeg er 1,69, og kjolen når meg sånn ca midt på låret. Jeg har en hvit og en sort. Liker den sorte best, og skulle gjerne hatt en blå også.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no