|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Hæ, hva har jeg gått glipp av her? Link?
Jeg skulle veldig gjerne ha diskutert med deg på en voksen og fattet måte, det er bare det at du har bevist så ettertrykkelig at det er du helt ute av stand til, så da utgår jo det, på en måte.
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har da holdt meg rimelig langt unna denne tråden? Kan ikke skjønne at jeg trenger noen svar. Ikke konspirerer jeg heller. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg er også veldig glad for at ingen av mine venner liker Folkets Info.
|
|
|
#5 |
|
Helt konge
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenVenhild har fart med løgn og fanteri fra første innlegg. Mulig det ikke er ulovlig, men det vedkommede sprer er usannheter som i verste fall kan få alvorlige følger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenGodeste Venhild hadde vel et par svin på skogen allerede etter å ha skrevet HI, jeg synes det er en nyanseforskjell på å plage en rookie med råsa font og å bedrive samfunnsoppdragelse for individer som bevisst feilinformerer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Tror du virkelig at hun bevisst feilinformerer? |
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg tror hun er en han og at han er en "religiøs" antivaksinefanatiker som sier hva som helst for å vinne folk til sin sak, helt uten å bry seg om konsekvensene skremselpropaganda kan ha.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Nå lukter det konspirasjonsteori for min del, men mulig jeg er naiv. |
|
|
|
#11 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hadde Venhild bare vært litt uvitende og uerfaren så hadde jeg vært enig, men når hun er inne på flere forum og sprer propaganda så tenker jeg, desverre kanskje, at jeg er litt glad for at hun ble så til de grader gjennomskuet her inne. Det gjør meg bare enda litt mer glad i dette forumet.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei. Må innrømme at jeg kanskje synes det er en tendens til å bli veldig stygge mot nye medlemmer som tråkker feil her inne, men jeg er ganske sart, tror jeg.
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert optimist
|
Stort sett ja.
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Men om du mener at man skal være saklig, så må du jo heller spørre: Hvorfor tror du at Venhild kan være en mann? I stedet for å si at det jeg tror er konspirasjonsteori, det er jo verken saklig eller spesielt hyggelig gjort.
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Ser ut som det ble ok rundt fem på elleve i går kveld?
Jeg tror også dette er en mann. Det er formuleringen rundt dette med å beskytte våre kvinner og døtre, der de sitter så sarte og vakre i hvalpefettet med all omsorgen inntakt som jeg ikke greier å forestille meg at noen kvinne ville vært istand til å smøre ihop. |
|
|
|
#16 |
|
Ekvilist
|
Jeg scrollet litt hit og dit, og klarte å lese dette som Kattas innlegg. Det ble veldig feil!
Jeg venter tålmodig på svar på disse spørsmålene mine. Jeg synes Venhild/Venhulk var forholdsvis aktiv fram til dette, og er litt skuffet over at det ikke har kommet noen tilbakemelding. Jeg synes oppriktig at det hadde vært interessant å få et direkte svar på om Venhild/Venhulk fortsatt tror at 11 personer i Norge er varig skadet som følge av HPV-vaksinen, og at 20 personer i Amerika er døde som følge av den.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg synes du er fullstendig på villspor, Pida. Det er veldig godt grunnlag for å si at denne Venhild går inn i diskusjonen både her og andre steder på falske premisser, og er et svært typisk fanatikernettroll som bare er ute etter å spre propaganda, ikke faktisk møte (velbegrunnede) spørsmål som propagandaen naturlig nok blir møtt med. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg synes det må være lov til å fjase litt når det kommer inn fanatiker med skylapper som bare gjentar informasjonen sin ørten ganger istedenfor å svare på tiltale.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHadde vi hatt tak i denne personen i RL ville det ihvertfall ikke vært planer om å slippe diskusjonen før den nettsiden var vekk altså. |
|
|
|
#20 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenSelv om denne tråden er fornøyelig i og for seg, så er det litt tankevekkende og deprimerende at det er foreldre rundt omkring som nekter barna sine viktige vaksiner pga slikt sprøyt.
|
![]() |
| Emneord |
| folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|