Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-12, 07:07   #241
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Syriner, spirea o.l. skal beskjæres etter blomstring, , ja.

Jeg har ikke maktet med hagearbeid på flere dager, og det plager meg i grunnen litt. Mannen har fått sprøytet blomster og busker (ikke matplanter) med calypso for å ta knekken på de ulekre grønne larvene vi har vært plaget med i hagen her, samt lusa på rosene, og liljebillene. Det ser ut til å ha hatt god effekt heldigvis, så da sprøyter vi nok igjen om noen uker.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 11:57   #242
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Jeg har både syrin og rhododendron som vel bør beskjæres etterhvert. Jeg vet ikke engang hva et villskudd er, langt mindre hvordan man beskjærer plantevekster. Finnes det noen bæskjering-for-dummies-greier på nett?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 19:58   #243
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Peonen min kommer fint opp i år også. Kun knopper fortsatt men de er mange og store. Gleeeeder meg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 20:47   #244
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Peonen min kommer fint opp i år også. Kun knopper fortsatt men de er mange og store. Gleeeeder meg.

Ved første øyekast så det ut som det var noe aldeles annet du dyrket der.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 23:33   #245
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Ved første øyekast så det ut som det var noe aldeles annet du dyrket der.

Det var ikke bare du som tenkte det!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 18:29   #246
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Opp fra sofaen og ut å plukke snegler! I allefall alle som har hatt samme øsepøseregnvær som oss i dag. Jeg som knapt har funnet snegler i hagen før i år kunne nå bare plukke dem fra midt ute på plenen. Skal ta meg enda en tur ut i kveld. Hver snegle fanget = 400 færre snegler neste år. :mantra:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 18:37   #247
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Det er nok peoner, gitt.

Off, vi har hatt svært få snegler i alle år og vil heller ikke ha noen i år, takk.
Rosene mine kommer med mange knopper i år. Og fortsatt ikke lus.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 22:18   #248
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.766
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Ikke sett noe til snegler her, heldigvis. Vet ikke om her er snegler eller ei, egentlig.

Men i alle fall, stadig flere av grønnsaksplantene mine har flyttet ut, men noen beholder jeg inne, fordi jeg slett ikke er sikker på om de har det så bra ute. Jeg tenker på å flytte noen av dem på andre siden av huset, for å se om det er bedre.

Vi er heldige nok til å ha et hus som har sol "dagen rundt", så lenge det er sol kan jeg ha sol inn kjøkkenvinduet når jeg spiser frokost før jobb, og igjen når jeg legger meg. I mellomtiden har den vandret rundt hele huset, her er ikke noe som skygger. Men det gjør jo også at det ikke er så mye som skjermer for vind akkurat...

Og da tror jeg muligens at østsiden av huset, hvor det er sol fra tidlig morgen til 15-16, og litt mindre vind, kanskje er bedre enn vestsiden hvor det er sol fra... vel, vet ikke helt, når den kommer rundt hushjørnet, til den går ned på kvelden, det er sikkert omtrent like mange soltimer, men noe mer vind. Men altså, noen står inne, og der kan jeg til min store glede opplyse om en chili som i går ble observert at begynte å bli rød, store deler av den er knallrød nå!

tomatene er langt senere, og har såvidt nesten begynt å blomstre... jeg har ganske store paprika, men den som var nærmest modning falt dessverre av da planten veltet under ompotting sist helg.

Nå er det bare detaljer som gjenstår før jeg skal få ordnet blomsterkassen på oppsiden av huset også. Den trenger bare 20-40 cm med plank som jeg kan legge i bunnen, der er nemlig litt for lange mellomrom mellom de trestykkene som ligger der, så 1-2 til så blir det bra tenker jeg. Så skal jeg legge i fiberduk, lecakuler og jord, så kan jeg endelig få plantet jordbærplantene som enda venter i pottene sine! Og min bror har bekreftet at han har nå noe rester av plank liggende i garasjen sin (Jeg har nemlig sjekket dette huset vårt, hvor det ikke finnes en millimeter engang!) som jeg kan få, så det skal bli bra ordning! Det føltes litt dumt å gå på trevaren og si "jeg trenger den minste planken dere har..." Mannen påpekte at vi trenger nå egentlig litt mer da, for vi skal bytte rekkverk på en altan. Sant nok, men DET blir neppe denne helga. Vel, det er vel neppe at dette blir denne helgen uansett når jeg tenker meg om, med mindre min bror kommer med plank nå i kveld, for i morgen skal det regne og dessuten skal vi på søndagstur. Eller, dvs, hente Knerten som er på mini-campingferie.

Men, jeg VIL få klart den blomsterkassa snart, sommeren er jo over før jeg får sukk for meg!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 21:58   #249
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Jeg har hatt en lang og deilig dag i hagen i dag. Etter to uker ferie, der det har vært varmt og vått var det nok å gjøre.

Tidligere har jeg gravet opp deler av hagen for å plante gress. Fjernet alle planter og røtter og snudd jorden flere ganger. Det er tungt og tidkrevende, men det har blitt veldig fint. I den andre delen av hagen har jeg bestemt meg for å gjøre det på en annen måte. Både for å slippe det store gravearbeidet og for at hagen skal være brukbar hele tiden. Området er bare ugress. Mye hanekam (skvallerkål) og soleier. Det jeg gjør er å klippe ganske kort og plante gressfrø "innimellom" stilkene på det som står der fra før. Nå ser jeg at det faktisk fungerer. Når jeg klipper igjen, så er det gress under ugresset og det får lys og luft og vokser bedre. Det kommer nok til å ta noen somre, men jeg tror at jeg etterhvert kommer til å få et ganske akseptabelt gressdekke der.

Og så her jeg fjernet døde roser. Rosene mine er gamle rosa hengeroser og når alt det døde er fjernet, så er de ganske fine. Jeg kommer likevel til å grave bort en i høst. De er bare fine akkurat når de blomstrer, de kan ikke tas inn og de sprer seg noe voldsomt. Jeg vil simpelthen ikke ofre så mye plass på dem som det de nå trenger. Jeg vil fjerne en rosehekk og erstatte den med andre blomstrende busker, i hvert fall sjasmin og så noe annet. Jeg må undersøke litt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 22:00   #250
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.932
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Jeg har igrunn ikke fått gjort noe av det jeg tenkte i hagen min i år. Enten har det regnet, eller så har jeg ikke hatt tid, eller så har vi ikke vært hjemme. Vi kom hjem til en våt og igjenngrodd hage i går. I dag har vi fått klipt plenen, jeg har luket litt, og så har jeg sittet og kost meg på terassen. Håper det blir opphold i morgen også. Da blir det vel litt mer luking.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 09:56   #251
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Hagen min er et sorgens kapittel...den er helt igjengrodd, så selv om det er masse fine blomster, så kommer de dårlig til sin rett. Regn regn og mer regn, og det er ikke gjort noe i hagen på sikkert 5 år. Det synes for å si det sånn. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne...

  Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 10:05   #252
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.766
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Disse små, mørkelilla blomstene i plenen, hva er det egentlig? Ugress, det skjønner jeg, men jeg er ikke vant til denne typen.

Basert på at mannen måtte grave en grøft, og ikke fikk lagt torven helt pent på plass etterpå, og det likevel nå ikke synes jord noe sted, for disse vokser villig, så fatter jeg lett at det er ugress, men det er over det meste av plenen, ser det ut til. Tusenfryden er nå kjekt, men disse er mer "nedi gresset"?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 10:34   #253
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Uffda sjuggerpløm.

Jeg overtok et hus med en sånn hage for fem år siden. Der var ikke gjort noe på mye mer enn fem år og hagen var fullstendig gjengrodd.

Jeg begynte med å luke og gjøre i stand et bed og plante masse løk i det (vi overtok om høsten). Da våren kom så hadde jeg i hvert fall et sted i hagen som så pent ut og det hjalp veldig på lysten til å gjøre mer. Bare som et lite råd.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 11:18   #254
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Uffda sjuggerpløm.

Jeg overtok et hus med en sånn hage for fem år siden. Der var ikke gjort noe på mye mer enn fem år og hagen var fullstendig gjengrodd.

Jeg begynte med å luke og gjøre i stand et bed og plante masse løk i det (vi overtok om høsten). Da våren kom så hadde jeg i hvert fall et sted i hagen som så pent ut og det hjalp veldig på lysten til å gjøre mer. Bare som et lite råd.

Det er et godt råd. I vår forrige hage begynte jeg også i den ene enden av et gammelt bedd, og så tok jeg en bit mer hver vår. Jeg begynte å plante sommerblomster og løk, og så kjøpte jeg fler og fler stauder etter som jeg så hvordan tingene artet seg: hvor sola var, hvor jorda var best osv. Vi etterlot oss en fin hage da vi flyttet i vinter.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 11:38   #255
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Jeg tror at det viktigste er å ha litt roen på hagearbeid. Det skal være overskudd og glede. Fordelen med hagearbeid, fremfor husarbeid, er at det ikke må gjøres og at det ikke må være ferdig til en viss tid.

Min hage er stor og i utgangspunktet ustelt og jeg har bestemt meg for å ha et livstidsperspektiv. Jeg regner med at jeg skal bo her resten av livet. Jeg har god tid og gjør stort sett bare hagearbeid når jeg har lyst til det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 11:47   #256
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.932
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Vi gjorde mye i fjor. I år nyter jeg den mer. Har mange, mange planer, men det koster penger og tar tid. Jeg har heller ikke dårlig tid.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 12:21   #257
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.766
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Merkelig nok, så tenker jeg litt motsatt av Blå jeg.

Husatbeide, må jeg gjøre det ferdig innen en viss tid da? Det ligger nå bare der og venter på meg om jeg ikke er ferdig...

Hagen, den er nå litt mer sånn at der er en sesong for alt, sånn at om jeg ikke får gjort det "innen fristen", så ble det ikke gjort i år.

Vi flyttet inn i hus med hage i slutten av mai. I løpet av juni fikk vi i det minste gressklipper og kontroll på det lange gresset, som dog trenger behandling for ugress, mose og denslags, i tillegg til at det altså stadig må klippes. I år er planen min at vi bare holder oss ajour med det, finner ut av hva som er her, og leser oss opp på stell av det så vi vet hva vi skal gjøre til hvilke tider, i hovedsak neste år...

Jeg liker tanken på hagearbeide da. Jeg bare kan det ikke.

(Husarbeide kan jeg, det bare liker jeg ikke.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 17:47   #258
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Her er årets store hagearbeidsinnsats nesten ferdig. Vi har bygget blomsterkasser på enden av plattingen og bygget støttemur og anlagt buskbed i en skråning.







__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 17:55   #259
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Kjempefint, Kokosbolle!

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 18:40   #260
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Takk, vi er veldig fornøyde! Noe ganske annet enn den stusselige skråningen som var der før.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no