Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billige familieferier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-12, 15:17   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Når en er fem stykker så blir fort ferie en del dyrere enn når en er fire stykker. Den tredje ungen blir veldig dyr i feriesammenheng synes i alle fall jeg. Vi kjøper rimelige flybilletter og bestiller hus/leilighet utenom. I fjor betalte vi 30 000,- (inkl. fly, 2 store leiligheter og leiebil) for 2 uker i Spania for 4 voksne og 4 barn. Det synes jeg er rimelig så lenge det var i skoleferien, selv om vi måtte ha mat i tillegg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 17:48   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor fikk du kjøpt billet til legoland+lalandia der givskud var inkludert, forresten?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:11   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvor fikk du kjøpt billet til legoland+lalandia der givskud var inkludert, forresten?

Jeg fikk det som tilvalg på lalandia.

Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:52   #4
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, kanskje jeg må lese litt nøyere på de resortpassene våre - også tilvalg fra lalandia

Sist redigert av m^2 : 08-12-12 kl 14:23.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 11:50   #5
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

http://www.legolandholidays.dk/?gcli...FfAtmAodNw1ixA

Mener vi har bestilt det et par ganger her.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 12:49   #6
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Høres ut som en fin pris smilefjes. Får mye for pengene.

Opprinnelig lagt inn av OlleVia, her.

Det har jeg planer om, å opprette en FERIE konto som det kan trekkes et beløp av hvert mnd. Utfordringen blir å ikke må ta, "låne" av kontoen underveis.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det er akkurat det jeg har klart.
Jeg har opprettholdt trekket på SFO på storebror som sluttet på SFO i fjor så de pengene går rett inn på en konto som heter FERIEKONTO. Det føles sååå deilig.

Jeg har feriekonto. Fast trekk hver mnd, og det er godt når ferien skal betales. I år skal vi være på Mallorca i hele sommerferien i leid hus + leiebil et par av ukene. Niesen min skal med en uke og alt i alt er det en dyr ferie, 50 000.- for alt. Men det er det verdt og vi gleder oss masse! Ferie er veldig høyt prioritert hos oss. Og det med fast trekk til feriekonto, Penger jeg ikke ser er penger jeg ikke bruker på noe annet.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.