|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Å velge en partner med lik bakgrunn
På høyere nivå må man jo kunne mer. Jeg har ingen erfaring med fag over batchelor, og der hadde vi ganske mange "innføringsemner" - typisk fag man måtte ha en grunnleggende kompetanse i for å skjønne de "virkelige" fagene. Statistikk var et slik typisk fag, veldig basic. Engelsk på forkurset feks var hovedsaklig for å kunne lese fagbøkene på engelsk, altså en forberedelse til å gå på ingeniørhøgskolen.
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å velge en partner med lik bakgrunnJeg har både humanistiske fag og realfag, og tror vel jeg mestret begge omtrent like bra. Jeg har ingen realfagskarakterer som starter med 2. I norrønt fikk jeg beste karakter det året, og det var 2.0.
|
|
|
#3 |
|
Søt og rar
|
Sv: Å velge en partner med lik bakgrunnPå begynnelsen av studiet hadde vi karakterer 1-12 der 6 var laveste ståkarakter. Besynderlig nok ble det byttet ut med bokstavsystemet ett år før jeg var ferdig, så vitnemålet mitt er fylt av rare karakterer som det er umulig å regne snitt av.
|
![]() |
|
|