Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-20, 09:40   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

JEG ER SÅ DRITTLEI det FUCKINGS «virus som ikke bør navgis» AT JEG SPYR!!!!!

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 22:02   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg får litt vondt av den der «learn to hate or spell»-vitsen. Jeg treffer en del ungdommer som har blitt totalt svikta av skolesystemet i ti år, som sliter med å lese, skrive og som gjerne også har synspunkter på innvandring og fordeling jeg er sterkt uenig i. Jeg forsvarer på ingen måte synspunktene de forfekter, men jeg trur ikke det hjelper så veldig å flire av dem bak ryggen på dem, heller.

Kan jo benytte sjansen til å rante litt om grunnskoler som lar elevene tegne og bake eller lure seg unna i engelsktimene i årevis, til de kommer opp i vgs og jobber fletta av seg uten å ha en sjanse til å få 2.

Sist redigert av Matilda : 15-12-20 kl 13:25.
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 15-12-20, 08:22   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Elektriker skulle være her klokken 7. HVOR ER HAN?????

Gammel 15-12-20, 08:57   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Elektriker skulle være her klokken 7. HVOR ER HAN?????

Slapp av. Han er tross alt elektriker, og kan trolig ikke ventes før litt før kl 12.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 15-12-20, 08:59   #5
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått en mail om en som gleder seg til vår avtale på torsdag. Jeg kan ikke PÅ NOEN MÅTE greie å erindre at vi har en avtale eller HVA avtalen går ut på.

Gammel 15-12-20, 09:28   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har fått en mail om en som gleder seg til vår avtale på torsdag. Jeg kan ikke PÅ NOEN MÅTE greie å erindre at vi har en avtale eller HVA avtalen går ut på.

Flaks at hen sendte den mailen da, ellers hadde du jo ikke møtt opp engang.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-12-20, 09:35   #7
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Flaks at hen sendte den mailen da, ellers hadde du jo ikke møtt opp engang.

Men HVOR skal jeg møte opp, tro?

Gammel 15-12-20, 09:42   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem fant opp riskrem, og hvorfor serverer man sånt i den ene settingen selv jeg skjønner at det er viktig å være høflig?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 15-12-20, 09:49   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert en som meg, som elsker riskrem over det meste.

Gammel 15-12-20, 10:07   #10
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HVORFOR sender OBOS oss FIRE medlemsblader??? Hadde det vært så himla vanskelig å programmere inn at "oi, her bor det jammen fire folk i samme leilighet, og to av dem er barn. Kanskje de bare trenger ett blad?" ELLER, så kunne man for pokker måtte velge at man vil ha bladet. Medlemsblad som pdf burde vært default i disse tider. Det er så irriterende å ikke få plass til posten i postkassa fordi den er full av OBOS-bladene.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Men HVOR skal jeg møte opp, tro?

Haha, ja det er jo et spørsmål i seg selv.

Input er ikke aktiv  
Gammel 15-12-20, 10:16   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Input: OBOS sender bare ett blad hvis de får beskjed om det. Men siden alle blokker har samme adresse, så er det ikke så lett for dem å vite hvem som bor sammen og hvem som ikke gjør det. Særlig hvis folk i samme husstand har forskjellige etternavn. Det var i hvert fall beskjeden jeg fikk da jeg kontaktet dem for noen år siden.

Gammel 15-12-20, 10:17   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har klart å overtale Obos til å sende bare ett blad, selv om vi er fire medlemmer på denne adressen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 15-12-20, 10:22   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag vil jeg rante om hvorfor man enten har ALLE STRIKKENE I HELE VERDEN I LOMMA eller INGEN STRIKKER NOE STED.

(Og litt over lydsporet på Pakten. Hjælp så dårlig. )

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 16-12-20, 20:09   #14
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

(Og litt over lydsporet på Pakten. Hjælp så dårlig. )

Ja! Hvorfor skal alt dubbes?!?!!

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 16-12-20, 20:06   #15
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er HELT TOMT for glutenfrie lefser på utsalget i byen. :vræl!: Neste menneske som foreslår at jeg jo bare kan bake selv, KAN GJØRE DET SJÆL!

Gammel 16-12-20, 22:18   #16
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvorfor må små gutter gå med militærgrønt, svart og mørkeblått?? Og hvorfor er det ikke mulig å få tak i en kul dress med bling-bling på, for eksempel? Og hvorfor finnes det ingen rosa gensere med dinosaurer på?

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 16-12-20, 22:30   #17
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Hvorfor må små gutter gå med militærgrønt, svart og mørkeblått?? Og hvorfor er det ikke mulig å få tak i en kul dress med bling-bling på, for eksempel? Og hvorfor finnes det ingen rosa gensere med dinosaurer på?

Fordi små gutter for all del IKKE skal ønske å pynte seg!!
I hvert fall ikke med noe annet enn flammer og hodeskaller
Her sydde mormoren rosa vest med glitter og sløyfer i div bling.
Blir faktisk lettere når de blir større. Da finnes det godt utvalg i skjorter i morsomme farger og slips med bling. Dog har det jo da gått over for mange...

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 16-12-20, 22:37   #18
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Æsj, ja. Jeg fikk min første baby i 2010 og min siste i 2020, og jeg opplevde det som lettere å finne kjønnsnøytrale babyklær i 2010 enn jeg gjør i 2020. Det er både overraskende og trist.

Input er ikke aktiv  
Gammel 16-12-20, 22:41   #19
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Fordi små gutter for all del IKKE skal ønske å pynte seg!!
I hvert fall ikke med noe annet enn flammer og hodeskaller
Her sydde mormoren rosa vest med glitter og sløyfer i div bling.
Blir faktisk lettere når de blir større. Da finnes det godt utvalg i skjorter i morsomme farger og slips med bling. Dog har det jo da gått over for mange...

Åh, min vesle hadde elsket rosa vest med glitter og sløyfer! Men fint å høre at det blir lettere etterhvert, selv om det er veldig rart. Og synd, siden det da gjerne har gått over, som du sier. Æsj.

Jeg fikk min første baby i 2010 og min siste i 2020, og jeg opplevde det som lettere å finne kjønnsnøytrale babyklær i 2010 enn jeg gjør i 2020. Det er både overraskende og trist.

Veldig!

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 16-12-20, 22:42   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, ja. Jeg fikk min første baby i 2010 og min siste i 2020, og jeg opplevde det som lettere å finne kjønnsnøytrale babyklær i 2010 enn jeg gjør i 2020. Det er både overraskende og trist.

Ikke sant? Jeg fikk min første baby i 1986. Man fikk rosa, blå, grønne og gule klær da også. Men det var stort sett de samme klærne - bare i ulike farger. ikke gutte- og jenteLego, eller -ski - eller skøyter heller.

Det er snevrere spillerom for kjønn nå enn for en generasjon siden.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.