Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-23, 16:43   #241
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Har du et fagforbund du kan dra inn? Eller en annen person du kan ta med til avklaringsmøte eller forhandlinger? Det kan være en venn eller hvem som helst.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-03-23, 19:21   #242
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Fagforeninga er tassen i slike saker, og tillitsvalgte på plassen funker ikke slik. Men jeg får hjelp fra andre enn HR og leder, heldigvis. Jeg får nå en kontaktperson som følger opp dette med jobbsøk. Og den oppegående nav-dama har kontaktet HR-dama i dag, og fått litt fart på henne. Jeg har lært å klare å ta imot hjelp, og med litt oppbygging av selvtilliten får jeg nok til mer uten "krykker" også. Har kontaktet to potensielle arbeidsgivere denne uka, til tross for angsten. Og er ganske stolt.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 14-03-23, 22:18   #243
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Godt jobba Kaija! Du har all grunn til å være stolt.

Jeg gruffer over snø i dag.

Gammel 14-03-23, 22:29   #244
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Google Home appen og Google høyttalere. Appen er ikke intuitiv, og når man har fått nytt nettverksnavn og passord kan man ikke bare endre det. Neida, man må tilbakestille høyttaleren og konfigurere den på nytt. Men to av høyttalerne er ikke særlig samarbeidsvillige. Hvem sa at teknologien gjør livet enklere.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 14-03-23, 22:52   #245
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nakken min!!!!!!

Karamell er aktiv nå  
Gammel 14-03-23, 22:53   #246
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg gruffer over det samme, Frukt. Jeg prøvde å lage høyttalergruppe av to stk, men det ble bare kaos så jeg måtte resette dem. Så nå er det ganske så spennende å se hvilken som svarer når jeg sier hey google!

Timar er aktiv nå  
Gammel 14-03-23, 22:58   #247
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 14-03-23, 23:10   #248
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått tre vaksiner i dag og er helt lammet i begge armene. Pluss at jeg føler meg dritt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-03-23, 23:33   #249
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg gruffer over det samme, Frukt. Jeg prøvde å lage høyttalergruppe av to stk, men det ble bare kaos så jeg måtte resette dem. Så nå er det ganske så spennende å se hvilken som svarer når jeg sier hey google!

Godt det ikke bare er meg. Begynte å lure på om jeg er helt
Jeg kan forøvrig anbefale Symfonisk-høyttalerne til Ikea. De er enkle å konfigurere.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 17:51   #250
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Gruff og gruff ... Meldte meg på en studie om munnbind og luftveisinfeksjoner, og havnet selvfølgelig i gruppen som skal bruke munnbind i 14 dager. Det er jo ingen som bruker munnbind her, så jeg kommer til å føle meg helt dust.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 22:01   #251
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg får ikke skrudd opp lyden på tv. Ingenting virker. Og jeg har ikke lyst å lese bok i dag. Vil bare sløve med serier og sjokolade.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 22:42   #252
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøvd å trekke ut kontakta og sette den i igjen?

Gammel 15-03-23, 23:00   #253
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Folk som er på visitt hos noen på obsposten på sykehus og snakker så høyt at sykepleier kommer å ber om unnskyldning på hans vegne. 3,5 t med det der, nesten så jeg dro hjem.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 16-03-23, 10:05   #254
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Prøvd å trekke ut kontakta og sette den i igjen?

Ja. Prøvde alt mulig. Bare ikke å flytte en liten potte med ompottede småplanter som noen jeg ikke vil vedkjenne meg hadde plassert i skuddlinjen for fjernkontollen. Det skal sies at jeg var skurefilleutslitt i går, etter en veldig lang og mangfoldig dag. Ingen unnskyldning for idiotien. Bare en forklaring.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-03-23, 10:26   #255
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Gruff og gruff ... Meldte meg på en studie om munnbind og luftveisinfeksjoner, og havnet selvfølgelig i gruppen som skal bruke munnbind i 14 dager. Det er jo ingen som bruker munnbind her, så jeg kommer til å føle meg helt dust.

Jeg vurderte også å melde meg til denne studien, men det var visst ikke lov til å bestemme at man ville være i den gruppa som IKKE skulle bruke munnbind. Så jeg meldte meg ikke.

Jeg har virkelig et intenst hat mot munnbind. Enda godt jeg har kontorjobb og ikke trenger å forholde meg til det annet enn når det er korona, og jeg håper vi konkluderer med at det egentlig ikke hadde noen nytte den gangen heller.

Så takk for at du orker.

Gammel 16-03-23, 10:33   #256
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Signerer Tjorven. Gjorde samme vurdering selv. Munnbind er virkelig tortur.

Men er spent på undersøkelsen. Ser liksom ikke for meg at 14 dager er nok til å få noen gode resultater, men...

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 17-03-23, 19:01   #257
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Møkkatenner. De har bestemt seg for at helgen skal innledes med smerter i alle røttene og det gir seg ikke. Jeg har mest lyst til å trekke alle, kortslutte nervene og få meg gebiss eller tenner på stift eller noe jeg ikke vet om. Jeg blir gal. Vanligvis gir det seg 30 minutter etter at jeg har tatt en ibux, men ikke nå. Ikke får jeg egentlig lov til å ta ibux heller. Det gjør vondt langt opp i nesa og ut i kinnbenet.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-03-23, 21:19   #258
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

God bedring, Strå. Det høres skikkelig vondt ut.

Gammel 18-03-23, 14:52   #259
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

God bedring, Strå. Det høres skikkelig vondt ut.

Takk for omtanken. Det ga seg til slutt, rundt kl 22. Jeg må få gjort et eller annet med smertene. Tennene mine er et sorgens kapittel.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-03-23, 15:04   #260
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har feber, hoster, vondt i halsen og tidenes hodepine på toppen. Livredd for å smitte sønn som skal på mesterskap, og har isolert meg på soverommet. Skulle ønske familien kunne være litt mer på tilbudssiden, men klar tale skjønner de i det minste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.