Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 23:37   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Pretty woman:

DER har vi svaret ja!!

OK, Julia Roberts er jeg definitivt ikke.
Men en kveld som i går hjelper veldig på selvbildet, jeg synes jeg er pen for tiden og det er jeg visst ikke alene om.
I går på puben haglet det med komplimenter fra begge kjønn (!) hele kvelden, og jeg formelig strålte i all rosen.
(Jeg føler liksom at det betyr mer når et kompliment kommer fra en kvinne, for da er det ikke så sannsynlig at hun gir dem kun i håp om å få seg noe. )

Det er virkelig deilig å endelig ha denne følelsen, når jeg har slitt så skrekkelig i så mange år.

I dag synes jeg det er litt synd å ha kastet bort så mange år på å virkelig tro jeg var stygg, for når jeg nå ser bildene fra den perioden, ser jeg ei kjempesøt tenåringsjente og lurer på hva i alle dager jeg har tenkt.

Gammel 03-08-08, 22:02   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 22:02   #3
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Som nevnt tidligere i tråden så har estetisk skjønnhet med symmetri å gjøre. Vi dras automatisk til symmetriske ansikter, og synes det er pent.

Gammel 03-08-08, 23:39   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Komplimenter fra kvinner er supre. Jeg levde lenge på noen jeg fikk da jeg jobbet i en bar på et par konserter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:46   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg synes ikke det. Jeg har veldig dårlig selvbilde generelt, og siden jeg veier altfor mye blir det enda dårligere. I tillegg legger jeg veldig mye på meg i ansiktet, så det er markant forskjell ift. når jeg er slank. Jeg synes derfor at jeg blir litt penere med lavere vekt - men jeg synes likevel ikke at jeg er noe spesielt å se på.

Gammel 04-08-08, 18:31   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er forøvrig litt interessant å se at de damene jeg har møtt ikke definerer seg som pene - for her i Trondheim har jeg da møtt på mange pene damer.

Gammel 04-08-08, 00:40   #7
Albertine
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 00:57   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med MITT nick? Ka du tru???

Vel, jeg valgte et litt irånisk nick. Billedvakker er jeg ikke akkurat; mer en "acquired taste". Men det holder i massevis nå som jeg er voksen og fornuftig.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 01:26   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

I dag synes jeg det er litt synd å ha kastet bort så mange år på å virkelig tro jeg var stygg, for når jeg nå ser bildene fra den perioden, ser jeg ei kjempesøt tenåringsjente og lurer på hva i alle dager jeg har tenkt.

Ja ikke sant! Så mye usikkerhet, når man egentlig var riktig søt.

Gammel 04-08-08, 01:31   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det med vekt er litt et tveegget sverd. Kroppen min er definitivt best når jeg veier mindre, men ansiktet mitt synes jeg faktisk kler de to feriekiloene. Rynker vises bedre når man er tynnere, gitt.

Jeg kjenner flere litt runde jenter som har hud og ansikt til gjengs misunnelse, definitivt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 01:35   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare få si at LilleRosin virkelig er kjempesøt og rar.

Jeg er så fasinert at jeg er på grensa til forelsket.

Gammel 04-08-08, 02:14   #12
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebær...

Skulle ønske jeg var mann. Kirsebærmann.

Gammel 04-08-08, 02:22   #13
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, get a room!

Gammel 04-08-08, 02:23   #14
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Gammel 04-08-08, 02:26   #15
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller inkluder meg, i det minste. Får jeg ligge i midten? Er litt ensom.

Gammel 04-08-08, 02:35   #16
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Safran, du kan ligge i midten. Kirsebær klør på ryggen, og jeg pusker deg i håret.

Gammel 04-08-08, 03:05   #17
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Åh, det hørtes helt fantastisk ut!

Gammel 04-08-08, 13:11   #18
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg føler meg helt alminnelig. Vekta er ca 17 kilo mer enn jeg er komfortabel med, og det trekker ned en god del. Jeg føler meg ikke vel med meg selv. Og det er ikke noe klær, sminke eller noe annet kan gjøre noe med, for det interesserer meg ikke det hele tatt.

Men jeg syns at andre som veier mer enn meg kan være pene, og mange er veldig flinke til å holde seg freshe, ordentlig på håret, har smarte klær osv. Men jeg har bare ikke energi til det, så jeg får bare være som jeg er.

Jeg syns utseende på andre har sammenheng med oppførsel og væremåte. De mest vanlige kan bli helt supre når en blir kjent med de, og de med penest ytre kan bli direkte stygge når en blir kjent med de.

Gammel 04-08-08, 13:45   #19
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er utrolig hormonstyrt, så fra jeg er ferdig med mensen og ca 14 dager fremover syns jeg at jeg er ganske lekker. Så snur det og jeg begynner å føle meg mer vanlig og noen dager direkte stygg.

Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg foretrekker komplimenter fra menn fordi de ofte komplimenterer meg og mitt utseende/min person. Jenter komplimenterer mer antrekk, hår, sminke etc.

Men jeg er flink til å ta imot komplimenter og tror oppriktig på dem. Selv kaster jeg ikke bort tiden på å gi komplimenter som jeg ikke legger noe i, og da regner jeg med at andre tenker som meg

Gammel 04-08-08, 14:02   #20
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg er ikkje pen. Eg trur ikkje eg er veldig stygg heller, men meir vanleg grå-mus-typen som forsvinn i mengda. At eg er sjenert og totalt ubrukeleg på sminke og klesfronten gjer det ikkje betre. Men eg har ganske pene armar, så det finst då noko som er bra.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.