|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Helt konge
|
Sv: Politisk korrekt FP?Hvis man ikke skiller personene som skriver her på FP fra hverandre, og legger alle de |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Politisk korrekt FP?
Hvorfor det? Folk er folk, enten de snakker eller skriver vel.
|
|
|
#4 |
|
"De"
|
JEg er temmelig sikker på at flere enn jeg er mer frittalende på et forum enn feks på et jobbintervju.
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg bidrar til tråden med å informere om at Frøkna i dag har fått sin første leksjon i klesvasking. Sortering av tøy var vi enige om at var litt vanskelig og noe hun nok burde få hjelp til en periode, men at det skulle være noen sak å legge tøyet inn i maskina, sette bryterne på "program 2" og på "40 grader" og helle en spiseskje pulver inn i det største kammeret, det kunne hun ikke skjønne. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Quiet, please
|
Sv: Politisk korrekt FP?Hannah begynte å gå selv i dag. Et lite skritt i retningen mor-og-far-kan-kulen-i-soffan-mens-ungene-jobber.
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Flink! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med fare for å bli halshugget. Det var vel ikke bare undring, vel?
Slik jeg leser innlegget ditt, så er det ikke bare undring her. Det ligger også noen halvveis fordekte påstander om brukerne av dette forumet.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Come what may...
|
Med fare for å bli halshugged jeg også. Har du aldri hatt en fæl dag der du vil kun frese av deg. Og du gjør det med dem du er trygg hos for du vet at dem kjenner deg så pass at dem ikke legger så mye i det du skriver. Og lar deg være deg selv og frese fra deg ferdig for ting som irriterer deg?
|
|
|
#11 |
|
Come what may...
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg får ta med en t-skje neste gang jeg blir litt for intern med deg Vimsen.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Jeg vet ikke helt hvor du *egentlig* ville med tråden, men den ble riktig så koselig og konstruktiv.
|
|
|
#16 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jøss. Det er da ikke jeg som skrev det jeg siterte og i ettertid sier at det kun var ren og skjær undring? Synes du virkelig det er så rart at noen oppfattet deg som kritisk, altså? Og hadde det vært så ille om du var det?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 24-08-08 kl 23:45. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Jepp, tenk en hel mer! Og det ble nesten spist opp alt sammen i dag. Men det ble ikke spist så veldig mye av Lynetkaken eller Prinsessekaken, så det må jeg nesten ta med meg på jobb i morgen. Så det såh!
|
|
|
#19 |
|
Quiet, please
|
Jeg vil drikke vin med Polyanna en kveld!
|
|
|
#20 |
|
Vaklende
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg må forresten bare sutre litt over at noe må har skjedd med nettleseren min, for i dag har jeg liksom kommet en side for sent inn i alle diskusjoner. :drakk rødvin i går kveld: Amor er min kandidat til årets mor også, kanskje vi må ha en Årets forelderkåring. Liksom. |
|
|
|
![]() |
|
|