|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJa, og der satte Enhjørning ord på det som har ulmet her også.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Ja, det var mer snakk om et stille kupp.
|
|
|
#4 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grattis! Stille kupp er gjerne de mest effektive, og varer desto lengre!
|
|
|
|
#7 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterHvor løp geitehovene da? For å ta pulsen? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
De løp den veien høna sparket, tenker jeg. (Det ville i alle fall være typisk.)
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterEgentlig er det selvsagt slik at mannfolka, som jo er i et overlegent undertall, til tider ikke takler at de ikke er sjefer og dermed må komme med angrep på hunkjønnene. Stakkarne innser simpelthen ikke at tingenes tilstand er slik det egentlig er overalt, men som de er for trangsynte til å innse.
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumentercanto, jeg tror nok det er slik at FP er et ganske smalt forum med en del greier som er opplest og vedtatt og en del av sjela og grunnvollene til forumet. Det er en forhistorie til FP, og grunner til at forumet er akkurat slik det er. Det er en grunn til at det er høyde under taket når det gjelder å gi røde prikker eller å oute prikker. Eller at det anses som teit å skrive med rosa skrift. Opponerer man mot disse tingene så bør man nok være litt forum- eller diskusjonsvant eller være litt hardhudet. Det betyr ikke at man bør være enig i dillene og flisespikkegreiene man har her, men skal man trives her så tror jeg man bør klare å leve med det. Vi har heldigvis flere eksempler på at folk som opponerer og stiller spørsmål ved forumet trives, noe jeg håper at de siste nykomlingene også vil gjøre.
|
|
|
#13 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterMens jeg leste i denne tråden kom til å tenke på denne (en easy button) som jeg fikk utdelt på et kurs jeg var på. Den sier: "That was easy" når man trykker på den. Kanskje noe for de som trenger å øve på å sende røde prikker?
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Soleklar vinner av "hva gir man et billig engangsknull dagen derpå" prisen.
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterSkal man absolutt henge seg på noen å imitere, kan man velge langt dårligere forbilder enn Ulvefar. Men sånn egentlig er det best om folk greier å være individuelle, samtidig som de greier å komme noenlunde overens med andre av den individuelle typen. Det går an, det er bare å øve.
|
|
|
#16 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJepp, så lenge man får være seg selv. Og det velger man jo selv. Og Ulvefar hadde nå etter min mening et godt poeng i det om å springe av seg vårkåtheten, så å si. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenter:fniser av høflig-forumet: |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterMen det var et virkelig hederlig forsøk. Nesten så jeg trodde deg der et øyeblikk. |
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenteraC.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|