|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#242 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Hjelpe meg så forskjellige folk kan være. Jeg hadde aldri latt mine følelser og mine greier gå utover familien på denne måten. Jeg grøsser faktisk på tanken over en partner som kunne ha gjort det også, hvem vet hva neste viktige greie er og når det dukker opp. Jepp, vi er totalt og fullstendig forskjellige.
![]() |
#243 |
This is normal!
|
Esme skrev det på en klok måte og jeg er 100 % enig.
![]() |
![]() |
#244 |
Passiv
|
Men hvis dere ikke skiller dere og det er han som gir seg så er alle premisser for å ha den lykkelige familien i orden hos dere? |
![]() |
![]() |
#246 |
Bedreviter
|
Fordom har jeg ikke akkurat, men det er ganske fjernt fra meg å synes det er interessant. Folk som lager tråder om hva de shopper til ungene sine, er ganske forskjellige fra meg i akkurat så måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#249 |
Fola Blakken
|
Der sa Teo det. En av de, hvis innlegg jeg ofte nikker samtykkende til.
![]() |
![]() |
#250 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I et slikt tilfelle i vårt hjem så tror jeg det å få barn ville gitt oss større mulighet til et godt samliv enn å ikke få. Helt ærlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Ringskrømt
|
Det blir noe annet. Det er mange tråder jeg finner totalt uninteressante, men jeg har sjelden fordommer i så måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Passiv
|
Da er vi kommet sånn ca til der hvor vi bare nok en gang må konkludere at mennesker er ulike tror jeg. |
![]() |
![]() |
#256 |
kan tilsettes alkohol
|
Jeg er så rørende enig med Teofelia i ett og alt.
![]() |
#257 |
Ringskrømt
|
Ja, hjelpe meg. Og "forskjelligheten" handler ikke om hva man selv ville gjort eller ikke gjort i den situasjonen. Jeg synes kanskje innlegget ditt bærer preg av lite respekt mtp måten du avfeier ønsker om flere barn som hysteri på. "Hva blir det neste, liksom?" Jeg og mannen er heldigvis enige, men jeg har ingen problemer med å sette meg inn i problemstillingen Electronica skisserer. I følge deg skal man altså undertrykke følelsene sine for familien? Selv om man blir ulykkelig av å bli i forholdet? For det er jo det du sier, hvis ikke det er selve personen du har problemer og fordommer mot, da. "At det går an å være så idiot å føle det sånn". |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Ustabil
|
På seg selv kjenner man andre? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
grupper, konservativ, rødstrømper |
|
|