|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Glitterchick gets her license
God skilting. Til tide veldig dårlig veimerking. Jeg skulle ønske rundkjøringene var merket som i England. Der kan du nesten ikke kjøre feil.
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Glitterchick gets her licenseWow, må si at jeg er kjempeimponert over dere som kjører opp i Oslo. Kjenner at blodtrykket øker 10 hakk og pulsen går i 100 bare jeg nærmer meg Alnabru. Innrømmer at jeg er ekstremt glad for at jeg kjørte opp på Gjøvik og at det mest stressende med oppkjøring var "lukeparkering" i sentrum med 3 meters klaring både foran og bak.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg blir helt svett bare av å lese om å ta lappen i Oslo. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDet er generelt en utrolig fordel å ha kjørt opp i en stor by, altså. Det vil si, hvis man har planer om å kjøre der senere. Jeg kjenner mange som tok lappen på to uker i Førde, for å gjøre det enklere og billigere. Noen av dem turde ikke å kjøre i Bergen på flere år. Enklere, my butt.
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Førde
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJepp, har fått flere sånne kommentarer "Hvsi du gjør det der og der så er det lettere". Jeg går jo ikke på kjøreskole for å få lappen billigst og fortest mulig, jeg går jo der for å lære å bli en best mulig sjåfør. Og da syns jeg det absolutt er en fordel å ta lappen der jeg bor og er.
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Glitterchick gets her licenseMajorstukrysset i rushet er for viderekomne, altså. Særlig hvis man kommer fra Slemdalsveien og skal mot Ullevål. Det sa i hvert fall min venninne Charlettaaaah.
|
|
|
#9 |
|
|
Høhø. Jepp. Gjett hvor min far tok meg med for øvelseskjøring før jeg skulle ha bykjøring med kjøreskolen? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg er ikke glad i trafikkmaskinen. Ikke i Sinsenkrysset heller. Eller Carl Berner.
|
|
|
#11 |
|
Quiet, please
|
Sv: Glitterchick gets her licenseFlinka! Høres ut som du har blitt veldig mye tøffere i det siste?
Den kan være kinkig, ja, det gjelder å vite nøyaktig hvor man skal stå for å ikke være i veien for biler, trikker og fotgjengere mens man venter på å smette over akkurat idet det blir rødt.
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Glitterchick gets her licenseEller bare presse seg frem, slik som buss, taxi og tøffe-Preben gjør.
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Sv: Glitterchick gets her licenseBykjøringstreningen min før jeg tok lappen bestod av to timer kjøring i Haugesund. Det er vel ingen underdrivelse at jeg var langt i fra i stand til å kjøre i Oslo alene da jeg flyttet hit. Himmel for en lærekurve jeg hadde.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Me too
|
|
|
|
#15 |
|
Hertuginne
|
Jeg kjørte opp på Stord, enda enklere.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jektevik er på Stord.
|
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Åhhhh.
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg kan fortsatt ikke lukeparkere, selv om jeg begynner å nærme meg etter å ha blitt kurset av Juste i fjor. Jeg kjørte opp i Trondheim, men brukte ca. 2 1/2 minutt på lukeparkering, for hva skulle man med det. Ikke lærte jeg rygging heller. At jeg fikk lappen på første forsøk er et under.
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg har kjørt på motorveien!
|