Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 04:36   #241
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Sitter på nattevakt og alle sover søtt. Lurer på om jeg snart skal gå og legge medisiner.

Interference: Varm te hjelper lite mot feber, men er du kvalm kan du prøve med lunken ingefærte. Eller klassikeren: farris blandet med eplejuice. Og sett på vaskemaskinen, naboene våkner vel ikke av den?

Palmen: gled deg heller til saken er løst.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 04:39   #242
Lita
Passiv

Standard

Gomler litt godis også, forresten.
Daniel var på besøk med momo i sta, de hadde kjøpt med to digre godisposer. En til meg og en til gubben. 80 kroner for hver pose.

OOo, nå driver lillemor i magen og danser rundans. Magen beveger seg. :hihi:

Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 05:04   #243
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg får heller ikke sove....
Eller, jeg sovnet helt fint for noen timer siden, men for 3. natt på rad våkner jeg og er irritert over en sak jeg driver med på jobben og som jeg da altså mister nattesovn over...

Mistet nattesøvn over jobb er grusomt!
*sender over masse sympati*

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Sett den på, i disse omgangssyke tider har man ikke noe valg.

Kjenner forøvrig jeg er glad jeg slipper å ta noe hensyn til naboer når jeg vasker tøy hjemme. :gnir det litt inn:

Nå fikk jeg litt lyst å skrive en PM til deg, om noe helt annet!

Jeg kan ikke, borettslagsreglene er visst ganske klare på vaskemaskin. Men jeg satte på oppvaskmaskinen da.
Jeg liker PMer jeg.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Sitter på nattevakt og alle sover søtt. Lurer på om jeg snart skal gå og legge medisiner.

Interference: Varm te hjelper lite mot feber, men er du kvalm kan du prøve med lunken ingefærte. Eller klassikeren: farris blandet med eplejuice. Og sett på vaskemaskinen, naboene våkner vel ikke av den?

Palmen: gled deg heller til saken er løst.

Farris/eplejuice er forkastet, jeg klarer ikke å drikke det lengre. Men ren farris er greit.
Jeg vet at te ikke hjelper mot feber, men placeboeffekten er formidabel, en liten stund. Det ble kaffe heller. :P Ellers skal du ha tusen takk for tips.

Vaskemaskiner høres dessverre ganske godt her i blokka, og det var spesifisert i borettslagsregelene, så da får det vente litt til.

Gammel 27-02-09, 05:14   #244
Lita
Passiv

Standard

Hvorfor lyser det ikke grønt på deg, Inter? Jeg vet jo du er pålogget.

Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 05:23   #245
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Hvorfor lyser det ikke grønt på deg, Inter? Jeg vet jo du er pålogget.

Fordi jeg skjuler at jeg er pålogget.

Gammel 27-02-09, 06:39   #246
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg får heller ikke sove. Rusket i magen har treningsøkt, og hver gang det roer seg får jeg hoste og vekker det igjen.

Gammel 27-02-09, 06:52   #247
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg får heller ikke sove. Rusket i magen har treningsøkt, og hver gang det roer seg får jeg hoste og vekker det igjen.

Åh det husker jeg fra når jeg var gravid.

Gammel 27-02-09, 06:56   #248
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, en av de mange gledene i 3. trimester.

Gammel 27-02-09, 12:13   #249
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal jeg være helt ærlig sitter jeg og prokrastinerer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 12:16   #250
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hører på Petre og lurer på å åpne et Word-dokument.

Gammel 27-02-09, 12:27   #251
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg skylde på min manglende vilje til å gå og hente bunken med bankbilag på at det er ævve i foten? Eller blir det litt vanskelig, siden de som sitter her har sett at det jo tydeligvis ikke var vanskelig å gå etter kaffe og øl?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:20   #252
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der kan være konsentrasjonsvansker AC. Alt som ikke er kjempegøy er kjempevanskelig å få gjort.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:28   #253
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg og ungane akkurat komme heim fra skiheisen. Supert vær og føre.
Sitt i sofaen å sløver litt før det er rydding og støvsuging av huset.

Gammel 27-02-09, 14:29   #254
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fortsatt hjemme med syk pode.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:50   #255
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har en time for meg selv før jeg henter ungen i bhg.
Har hat studie dag i da. Har gjort litt av oppgaven som skal inn 13 mars. Så har jeg støvsuget hele 1 etg og vært på lunsh date med en venninne
*har hatt en effektiv dag *

Gammel 27-02-09, 15:30   #256
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Ser stafett.

Gammel 27-02-09, 15:34   #257
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Spiser mat..for første gang i dag Vært hos tannlegen å bedøvelsen gikk nettopp ut.

Gammel 27-02-09, 16:12   #258
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Legger inn nettannonser for Byggmakker

Gammel 27-02-09, 18:25   #259
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Jeg er ikke her...

Gammel 27-02-09, 18:39   #260
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venter på at det blir leggetid for barna.
*hodepine*

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.