Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-09, 08:48   #241
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Nå er jeg hos deg, Fruktflua.

Gammel 02-05-09, 08:58   #242
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Nå er jeg hos deg, Fruktflua.

Er du?

På gården min?

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 09:08   #243
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Der ja!

Takk for jobben.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 10:58   #244
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Kom inter!

Gammel 02-05-09, 11:28   #245
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Iset, er du på?

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 11:36   #246
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen vil ha en ny og grei nabo, så kan de sende meg prikk. Skal få prikk tilbake og. :grei:

Joika er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 12:00   #247
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har 430 felt og masse frukt som er klart for høsting. Noen som har tid?

Gammel 02-05-09, 12:01   #248
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg har over 400 felt og masse frukt som er klart for høsting. Noen som har tid?

Jepp. jeg tar det gjerne om en 20 minutters tid. skal bare lage ei kake først.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 12:02   #249
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer en tur om tre min propella! Trenger ikke ta alt!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 12:07   #250
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har fått hjelp nå. Fruktflua, jeg har mer ferdig senere idag. Rekker ikke å vente dessverre.

Gammel 02-05-09, 12:50   #251
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg ble ikke kvitt løken min i går, pc'n bare låste seg hele tiden.
Kom innom den som vil ha, jeg har mer også.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 13:01   #252
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg ble ikke kvitt løken min i går, pc'n bare låste seg hele tiden.
Kom innom den som vil ha, jeg har mer også.

Er nok ingen vits å komme inn til meg, alt henger seg opp når jeg går inn der. Nå begynner det å råtne også.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 13:13   #253
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var inne og siklet på gården din i går Men du trenger bare komme deg inn for å hyre, så gjør det ikke noe om du detter ut

Sist redigert av Tove : 02-05-09 kl 13:20.
Tove er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 13:37   #254
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Det er mange som har fristende avlinger her nå altså! Kom på!

Gammel 02-05-09, 13:47   #255
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Har fått hjelp nå. Fruktflua, jeg har mer ferdig senere idag. Rekker ikke å vente dessverre.

Var det ikke deg jeg høstet kål og jordbær for i stad?

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 13:57   #256
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg var inne og siklet på gården din i går Men du trenger bare komme deg inn for å hyre, så gjør det ikke noe om du detter ut

Jeg klarte å hyre flere i går men ingenting ble tatt. Bare litt frukt og så var de borte.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 13:59   #257
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg klarte å hyre flere i går men ingenting ble tatt. Bare litt frukt og så var de borte.

Prøv igjen da!

Gammel 02-05-09, 14:58   #258
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Var det ikke deg jeg høstet kål og jordbær for i stad?

Nei, ikke idag.

Gammel 02-05-09, 15:02   #259
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes folk er litt frekke faktisk. Var akkurat inne for å selge litt som jeg glemte å selge i går. Da kommer det 4 stk inn på gården min og maser om å få høste hos meg.

Jeg samler alltid på det jeg har til venner som trenger det. Vil ikke ha folk jeg ikke kjenner rekende rundt på gården min.

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 02-05-09, 15:07   #260
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg synes folk er litt frekke faktisk. Var akkurat inne for å selge litt som jeg glemte å selge i går. Da kommer det 4 stk inn på gården min og maser om å få høste hos meg.

Jeg samler alltid på det jeg har til venner som trenger det. Vil ikke ha folk jeg ikke kjenner rekende rundt på gården min.

De gjør jo ingenting da, uten at du hyrer. Så bare overse dem. Alle har jo lov å besøke hverandres farm, og mange prøver nye metoder for å få høste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.