Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg er hektet på Twilight

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 16:57   #241
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Og denne burde Krystallklart hatt bak på bilen sin.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 17:01   #242
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-11-09, 20:30   #243
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er visst veldig sent ute jeg, men uansett nå har jeg leste ut første boka. Skullte uten tvil ønske at jeg haddde hatt andre boka i nærheten også, så må nok ut å kjøpe i morgen jeg.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:34   #244
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Er visst veldig sent ute jeg, men uansett nå har jeg leste ut første boka. Skullte uten tvil ønske at jeg haddde hatt andre boka i nærheten også, så må nok ut å kjøpe i morgen jeg.

Ja, man blir avhengig. Jeg har stått på venting på bibliotket på bok 3 i lange tider, men jeg må visst bryte sammen og kjøpe den snart.

Gammel 08-11-09, 20:36   #245
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gadd ikke låne bøkene. Jeg visste jo at jeg kom til å elske dem, og at jeg kom til å lese dem flere ganger (les: lese dem i filler), så da var det like greit å kjøpe dem med en gang. Nå vil visst svigerinnen min låne dem, men jeg har sagt at hun må vente til etter jul, for jeg skal pløye meg gjennom dem i juleferien. Frem til da er det pensumpensumpensum, så de står i bokhylla og venter.

Gammel 08-11-09, 20:43   #246
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

har du kjøpt alle fibi? Pocket eller innbundet? Jeg kjøpte den første i sånn hard ting, men de er jo ganske så dyre liksom...så kan se ut som resten blir kjøpt i pocket..

Gammel 08-11-09, 20:46   #247
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke kjøpt bøkene, for jeg skulle jo bare se hva det var. Nå har jeg lånt alle på biblioteket. Var ingen ventetid i det hele tatt. Kommer nok til å kjøpe dem selv også.

Burde også hatt det klistremerket i bakruta.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:47   #248
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

har du kjøpt alle fibi? Pocket eller innbundet? Jeg kjøpte den første i sånn hard ting, men de er jo ganske så dyre liksom...så kan se ut som resten blir kjøpt i pocket..

Jeg har kjøpt alle, ja. I pocketversjon. Men tror ikke de/den siste har kommet i pocketversjon på norsk enda.

Gammel 08-11-09, 20:52   #249
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Den første var på tilbud en dag jeg stakk hodet innom en bokbutikk her for litt sien å da måtte jeg jo kjøpe den, men kan jo ikke vente til de alle kommer på tilbud, må lese mer NÅ

Gammel 08-11-09, 21:04   #250
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

På cdon.com har de dem innbundne på engelsk i en gavepakke. Nydelig kvalitet!
Prisen er helt utrolig, under 400,- for hele shiten.
Gjett hvem som har kjøpt!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:06   #251
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

På cdon.com har de dem innbundne på engelsk i en gavepakke. Nydelig kvalitet!
Prisen er helt utrolig, under 400,- for hele shiten.
Gjett hvem som har kjøpt!

Norsk da?

Gammel 08-11-09, 21:19   #252
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Shamu, var nettopp innom 339,- for hele serien innbundet på engelsk.

Gammel 08-11-09, 22:36   #253
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Norsk da?

Nope, bare engelsk til den prisen.

Gammel 08-11-09, 22:36   #254
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Shamu, var nettopp innom 339,- for hele serien innbundet på engelsk.

Ja, ikek sant? Helt genialt!
Bøkene er kjempefine også. Jeg ble særdeles positivt overrasket.

Gammel 08-11-09, 23:28   #255
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil på det sterkeste anbefale å lese bøkene på engelsk altså. Jeg nektet jo først, bare spør Fibi. Trodde ikke jeg kom til å klare å slappe av i lesingen da, men de er ufattelig lettleste på engelsk. Det blir liksom så "unaturlig" på norsk, spesielt etter at jeg så filmen. Når jeg leser bøkene hører jeg stemmene til hovedpersonene i hodet mitt, og de snakker engelsk, ikke norsk!

Gammel 09-11-09, 10:37   #256
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jepp, de snakker engelsk. Det er ikke vanskelig å lese bøkene på engelsk.

Gammel 09-11-09, 12:06   #257
Marihøna
Carpe Diem!

Medlem siden: Nov 2009
Marihøna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hihi! Jeg er også hekta, men jeg har bare sett den første filmen, og har bestilt billett til film nr to. Lurer på om jeg må lese litt også nå

Marihøna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 16:29   #258
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marihøna, her.

Hihi! Jeg er også hekta, men jeg har bare sett den første filmen, og har bestilt billett til film nr to. Lurer på om jeg må lese litt også nå

Det bør du, boken er MYE bedre enn filmen. Første filmen syntes jeg var veldig dårlig, boken var så mye bedre.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 18:10   #259
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har gubben lånt med film 1 til meg hjem!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:36   #260
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Filmen er ganske dårlig, altså. Men bøkene er morro!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.