|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg har ekstremt forvirrede smaksløker, så jeg hadde sikkert likt den kirsebærcolaen. Det må jeg prøve. :note_to_self: |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierAt Kirsebær ikke er mat og kjærlighet ikke er hat
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierVanlig cherry coke lukter akkurat slik som ulla mi gjør når jeg tover med grønnsåpevann. Jeg har aldri smakt på ulla, men jeg innbiller meg at smaken sikkert er noe alla det samme som cherry coke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg er nydusjet og lukter veldig godt.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Det vil jeg også være. Men noe her i familien har brukt opp alt varmtvanne.
![]() |
#10 |
<*(((<
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg venter på at nøkkelringlommelyktgrisen min skal komme i posten. Mens jeg venter leser jeg reviews, og jeg håper virkelig denne fyren er tannlege eller noe sånt:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierNår man har vært Flink Dame™ og klart seg uten FP i nesten to dager (bare lest litt), og prioritert husarbeid (
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierNår de tømte en "septik" tank (ikke helt det) så var vi så heldig å sitte i den eimen på jobben.
![]() |
#13 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg drikker vin på en tirsdag. (Honeybun har bursdag.)
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg har en nydelig dag akkurat nå. |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greier |
![]() |
![]() |
#19 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierÅ ramle ned trappa med hode først er ikke en lur måte og komme seg ned på.
![]() |
#20 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierIsj, Kula. Det hørtes ikke noe særlig ut.
![]() |
![]() |
Emneord |
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|