Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Doctor Who (2005)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-13, 01:48   #241
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Doctor Who (2005)

Oj de vil jeg også ha! Og en Tardis-veske, og Tardis-matboks! Og en eller flere digre Weeping angels i hagen!

Gammel 29-06-13, 09:12   #242
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har akkurat fått Tardis cover til Iphonen.

Gammel 29-06-13, 10:53   #243
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det har jeg også.

(Pluss blå t-skjorte med tardis og teksten "Keep calm, I'm the doctor" og River songs notatbok. )

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-13, 10:25   #244
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har dere sett denne? Det er videoen der Matt Smith takker fansen.
http://youtu.be/Zh82XUhjNbM

Ellers er jeg ferdig med sesong 7, og venter spent på jubileumsepisoden.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-13, 12:54   #245
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Men London og Doctor Who blir bare magisk altså. Jeg gleder meg! Minsten går jo ofte rundt med en sonic screwdriver i innerlomma og leker scener fra serien i barnehagen og irriterer seg over at ingen skjønner hva han mener. Så det skal bli kjekt å ta ham med til et land der folk faktisk vet hva Doctor Who er.

Jeg tok med denne inn hit jeg DD, for jeg ville kommentere den litt.

Jeg så nylig på "drømmedesign" eller hva det nå enn var, av britisk oppussingsprogram sammen med mamma, søsteren, svigerinne og et par til. Hvor kunden ønsker dobbelt vask i stede for enkel, hvor da rørleggeren kommenterer. "It's not the fucking Tardis you know"

Og så var det bare jeg som forsto noe av det hele!

Mex er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-07-13, 17:07   #246
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahahaha, fantastisk!

Gammel 01-07-13, 20:44   #247
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det har jeg også.

(Pluss blå t-skjorte med tardis og teksten "Keep calm, I'm the doctor" og River songs notatbok. )

Den t-skjorta kjøpte mannen seg da vi var i London forrige uke - og han fikk herlig mye oppmerksomhet for den av folk vi møtte. Og så kjøpte han kopp med samme tekst. Og ikke minst så sutret han over at vi ikke rakk å dra helt opp til dr. Who-butikken, men noe skal man jo å ha å glede seg til også ble vi enige om.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-13, 21:05   #248
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har blitt helt nerd. Selv mannen, som er starwarsoholiker synes jeg er litt over the top. Min beste dr who-opplevelse (bortsett fra å se selve serien, selvsagt) var da jeg hadde på meg "keep calm i'm the doctor"-tskjorten min da jeg handlet på teknikkmagasinet, og nerdefyren tidlig i tyveårene bak kassa synes jeg hadde driiitkul t-skjorte, lurte på hvor jeg hadde kjøpt den, og innledet en herlig nerdete diskusjon om hvem som bør bli den tolvte doktoren. (Dette fant da sted etter at jeg hadde ventet leeeenge og blitt oversett av den andre fyren som jobbet der. Jeg har jo pupper, så han ekspederte selvsagt alle mennene som kom inn etter meg, til tross for at jeg kommenterte at jeg var før dem...)

Gammel 01-07-13, 21:08   #249
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Mannen er forøvrig også nerd. Han har tskjorte med teksten "Keep calm and exterminate" med bilde av en liten dalek, og denne...

Gammel 02-07-13, 19:12   #250
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Den vil jeg også ha! Er så kult at du også er blitt skikkelig Whovian!

Gammel 02-07-13, 19:59   #251
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Den er kjøpt på Outland i stavanger, så den burde være lett å få tak i.

Gammel 03-07-13, 11:33   #252
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Keep calm, I'm the doctor t-shirt vil jeg og ha!
Hvor kjøpte du den Fibi?

Gammel 03-07-13, 12:00   #253
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Keep calm - er ikke det et mye brukt Liverpool uttrykk?

Gammel 03-07-13, 12:53   #254
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Keep calm, I'm the doctor t-shirt vil jeg og ha!
Hvor kjøpte du den Fibi?

Sånne finnes det masser av på ebay.

Jeg kjøpte nettopp denne til syttenåringen:

Denne var også litt morsom:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 13:05   #255
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, fant de på ebay rett etter.
Fali for kortet dette.

Gammel 03-07-13, 13:22   #256
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Så kule!

Jeg skal til London i september. Hvor finner jeg Doctor Who butikken?

Gammel 03-07-13, 13:56   #257
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Så kule!

Jeg skal til London i september. Hvor finner jeg Doctor Who butikken?

Butikken heter The Who Shop og ligger ved Upton park.

The forbidden planet har også en del dr. Who greier (og mye annet) - det var denne butikken vi var i. Den ligger mer sentralt, ta f.eks. tuben til Leicester Square eller Tottenham court road.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 14:17   #258
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Butikken heter The Who Shop og ligger ved Upton park.

The forbidden planet har også en del dr. Who greier (og mye annet) - det var denne butikken vi var i. Den ligger mer sentralt, ta f.eks. tuben til Leicester Square eller Tottenham court road.

Takk for tipset. Vi skal bo like ved Hyde park, så da er det ikke så fryktelig langt unna.

Gammel 11-07-13, 11:03   #259
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bestilt meg ny telefon og da måtte jeg jo ha nytt deksel også.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 11:05   #260
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Kult!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.