|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#242 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...
Æsj. Jeg kommer ikke på noe morsomt, dessuten lekker den ene puppen min, så jeg går og legger meg.
![]() |
#244 |
can-jur
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Men ER det så vanskelig være homofil i Norge i dag?
![]() |
![]() |
#246 |
Mother of Dragons
|
Enig.
![]() |
#248 |
Mother of Dragons
|
Er ikke ManU et fotballag da? Jeg mener det jeg, begynner han å heie på et fotballag så er det rett ut.
![]() |
#249 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Antagelig mindre vanskelig enn tidligere, men som flere har nevnt; homofile er - til dels kraftig - overrepresentert på en del mindre hyggelige statistikker: selvmord, rus, depresjoner etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Absolut ateist
|
Jeg kjenner en på min alder som ikke er ute offentlig. Venner og nærmeste familie, ja. Men ikke publicly. Han er mye i offentligheten i bygda han bor i, men han velger å ikke stå frem. Ingen kjæreste, ikke noe. Trist.
![]() |
#252 |
maler
|
Endel homofile blir fremdeles kastet ut av egen familie. Og jeg vet at hvis en av mine gutter viser seg å være homofile må jeg omstille meg. Det vil være helt greit, men shute sin beskrivelse av hvordan folk reagerer når det går opp for dem at hun bor med en av samme kjønn er ganske beskrivende for hvordan jeg ville reagert de første sekundene. Jeg er egentlig tolerant som person, men jeg kjenner ikke nok homofile til at jeg har fått det skikkelig etablert som et normalfenomen. Og når man skal snakke om folk dras det ofte frem enkelte karakteristikker. Jeg kan tenke meg at man da går fra å være "Kari som jobber på Rema og driver med hester" til "Kari som er lesbisk, jobber på Rema og drive rmed hester". Det er liksom spesielt nok til å nevne i mange sammenhenger der man aldri ville nevnt sivilstatus ellers. Og det kan være litt belastende ser jeg for meg, konstant oppmerksomhet mot privatlivet på feil måte.
![]() |
#254 |
can-jur
|
Men vil ikke denne statistikken være preget av "tidligere tider"?
![]() |
![]() |
#255 |
can-jur
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Men altså, folk må restarte hjernen for å forstå at jeg er en fulltidsarbeidende bonde også, ikke bare en hjemmeverende mor. Jeg er Floksa, hun med gården, mann og 3 gutter. Så det er jo ikke forbeholdt homofile og jeg ser ikke noe negativt i det.
![]() |
![]() |
#258 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() |
#259 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror kanskje de fleste er mer vare for reaksjoner på sex- og følelseslivet sitt enn på yrke og arbeidssted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Jeg har så mange homofile venner at jeg tenker ikke på det som "unormalt". Hvis det derimot skulle dukke opp en Frp-velger i min omgangskrets ville det ført til mer dramas.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|