Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-10, 14:23   #1
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Agurke: Den grå med knyting i livet ønsker jeg meg også!

Grå? Den er da vel lilla? :myser: Jaja, blir sikkert bra.
Det er egentlig Johnnie Boden sin skyld at jeg shopper nå. Han driver og sender meg rabattkuponger.

Gammel 27-08-10, 14:33   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Grå? Den er da vel lilla? :myser: Jaja, blir sikkert bra.
Det er egentlig Johnnie Boden sin skyld at jeg shopper nå. Han driver og sender meg rabattkuponger.

Ja, ikke sant! Det skulle ikke vært lov. (Grå-lilla, da kanskje?)

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 14:51   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, ikke sant! Det skulle ikke vært lov. (Grå-lilla, da kanskje?)

Det står carchoal, så den er vel mer grå da ja.

Gammel 28-08-10, 00:43   #4
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Den uendelige shoppingtråden 9

Gammel 29-08-10, 16:04   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grå billigstøvletter fra Din Sko til 399 kr.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-08-10, 23:23   #6
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Da ble det slike på meg gitt:

Gammel 30-08-10, 00:41   #7
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-08-10, 16:12   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nye treningssko:

Og så fikk jeg endelig hentet disse, som nevnt i et innlegg tidligere.

Har nå disse i mørkebrunt og svart. Fantastisk gode å gå i!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 09:21   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farlig å dra til Stjørdal ... Glemte visst shoppestoppen.

En kjempefin tunika kjole fra Fransa i lilla babycord kjøpt på Femme og en grønn (!) topp på Mias!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 11:48   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Farlig å dra til Stjørdal ... Glemte visst shoppestoppen.

En kjempefin tunika kjole fra Fransa i lilla babycord kjøpt på Femme og en grønn (!) topp på Mias!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 11:49   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg lurer på å kjøpe denne. Litt usikker.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 12:03   #12
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Bortsett fra alt det grønne, så har vi ganske lik smak! Er det Chill?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 12:22   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Bortsett fra alt det grønne, så har vi ganske lik smak! Er det Chill?

Chill ja.
Jeg har egentlig ikke mye grønt når det kommer til klær. Men jeg liker, og kler, fargen

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 12:34   #14
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chill ja.
Jeg har egentlig ikke mye grønt når det kommer til klær. Men jeg liker, og kler, fargen

Husker du prisen? Jeg skjønner ikke hvordan jeg finner URLen med mac. (Også er jeg litt lat).

Joika er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 14:11   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Husker du prisen? Jeg skjønner ikke hvordan jeg finner URLen med mac. (Også er jeg litt lat).

Jeg fant den på Finn.no
Der kostet den 1100...

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-09-10, 15:36   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne ble visst min.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 15:25   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chilltunikaen min kostet 1400 ny.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 31-08-10, 19:08   #18
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kontrollklikk, Joika.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 01-09-10, 10:24   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg bruker singlet under min grønne.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-09-10, 11:08   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri sett den kjolen i noen butikk i Oslo, tror jeg. Kanskje kan det være verdt å ringe Med og uten på Grünerløkka og høre.

Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.