Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 17:43   #261
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.792
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:43   #262
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

"AppelsinVimsen".

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:44   #263
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, ikke faen. Nå var det en her om dagen som ble spikket på fordi hun ville ha forum for nyfødte og her går jeg og innretter meg!

Og sånn går no dagen på FP. Hvor er forresten spikkesmilyen? Kan en kreativ sjel designe en sånn?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:28   #264
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Etter dette er planen at det kan lages klubber på lik linje med den første som kom til i forumet.

Hvordan tenker dere om dette? Tenker på kriterier, medlemmer osv. Kan medlemmer spørre om å få opprettet klubb? Skal klubben da være tiltenkt spesielle formål?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:30   #265
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvordan tenker dere om dette? Tenker på kriterier, medlemmer osv. Kan medlemmer spørre om å få opprettet klubb? Skal klubben da være tiltenkt spesielle formål?

Vi diskuterer akkurat sånne ting nå. Jeg regner med at det snart kommer mer offisiell informasjon om dette.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:32   #266
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Dette innlegget må være direkte kopiert fra NM, jg er HELT sikker på at jeg har lest det før.

Pinlig nok har jeg det visst i meg.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:51   #267
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.991
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Da var jeg oppdatert, men ikke spesielt mye klokere

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:35   #268
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Dere altså! Nå driver jeg på og samler poeng for å komme inn i salong I, helt uten å tigge og i all stillhet, og ja, i det hele tatt! Og så skal dere altså rømme over til en annen salong med alt det kjekke jeg forestiller meg foreskjer på privaten. Urettferdig!!

Signerer.

Men fra spøk til litt mer alvor; er litt enig med Elinblus kommentar litt lenger oppe i tråden:

Sitat:

Jeg skjønner at noen føler et behov for å kunne drøfte ting i et mer privat forum. Likevel må jeg innrømme at jeg ikke er så glad i en slik "siling" av brukerne og oppdeling i ulike klasser. Det kan lett ende opp med første-, andre- og tredjerangs brukere, men det gjør kanskje ikke noe? Er det litt jantelov over tankene mine nå? Det ser i alle fall ut til at jeg er ganske alene om å tenke slik, så jeg skal slutte å mase.

Som en bruker om ikke har kommet meg inn i M1 enda så tenkte jeg litt de samme tankene. Skjønner jo at brukere har behov for å drøfte litt mer private ting innimellom, men umiddelbart ga det litt smak av første-, andre og tredjerangsbruker. Men det trenger jo ikke bli sånn. Det blir i alle fall veldig viktig at ting som blir diskutert i de lukkede forumene ikke blir dratt ut og kommentert/diskutert ute i de åpne og gjøre det vanskelig for den "gemene hop" å følge med i diskusjoner. Men det er vel ikke sånn i dag heller, tenker jeg.


Sist redigert av Jenna : 11-03-07 kl 20:54.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:07   #269
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vil ha eget fora. For sitrusfrukter! :tramper:

Er rosiner en sitrusfrukt? Jeg er i hvert fall ikke spesielt søt.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:08   #270
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Rosiner er en dau drue.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:19   #271
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jøss, nå lærte jeg masse nytt om FP! (Jeg visste IKKE om det lukkede forumet) Samtidig; etter å ha lest hele tråden (noe jeg ikke hadde gjort før jeg postet det forrige innlegget mitt) så støtter jeg både M1 og M2. Skjønner at min higen etter M1 ikke trenger å være så stor, for jeg har mer enn nok med å prøve å følge med på hva som skjer her ute i det åpne forumet og i medlemsområdet.

Og "Jenna" kvalifiserer kanskje ikke som en sitrusfrukt?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:39   #272
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Medlemssalong II

Ikke har jeg mange innlegg, og jeg er generelt dårlig til å bruke prikker (ikke får jeg mange heller ) . Ergo er alle Medlemssalonger noe jeg ser langt etter. Ulempen med slike ordninger er at det blir en slags ond spiral; de som kvalifiserer blir enda raskere kjent, de andre av oss faller litt utenfor. Det er mulig det bare er sutring fra min side. Kanskje gjør man ikke det, men det føles sånn når man ikke vet hva som diskuteres i resten av forumet.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:00   #273
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg skjønner at det antageligvis vil ta meg flere år før jeg kommer inn på et evt. M2.

Jeg visste heller ikke noe om en lukket gruppe.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:11   #274
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg har vært medlem siden november, men ikke klart å skrive 500 innlegg ennå, så det går sent med meg. Et M2-pass blir det nok ikke før til sommeren eller noe sånt uansett.

Men det synes jeg er helt OK. I M1 er det stort sett betroelser av privat art, det er ingen konkurranse til det åpne forumet, for jeg tror vel egentlig at disse private trådene ikke ville ha blitt lagt ut uansett. Jeg ser for meg at M2 er enda mer private ting og enda mindre en trussel for nivået på forumet ellers.

En annen ting er det at jeg er selv så privat at jeg ikke skriver noe på M1, og dermed så føler jeg vel også at det ikke er pent å lese andre sine tråder uten å utlevere meg selv. Så jeg ender opp med å lese svært sjelden det som er på M1.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:00   #275
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Ikke har jeg mange innlegg, og jeg er generelt dårlig til å bruke prikker (ikke får jeg mange heller ) . Ergo er alle Medlemssalonger noe jeg ser langt etter. Ulempen med slike ordninger er at det blir en slags ond spiral; de som kvalifiserer blir enda raskere kjent, de andre av oss faller litt utenfor. Det er mulig det bare er sutring fra min side. Kanskje gjør man ikke det, men det føles sånn når man ikke vet hva som diskuteres i resten av forumet.

Jeg må si at jeg tenker litt det samme.
I det store og det hele så bryr jeg meg ikke veldig mye om hva som skjer på steder jeg ikke har adgang, men det oppstår gjerne en internt tone blant brukerne i slike "eksklusive" klubber.
Dette vil de naturligvis til tider dra med seg ut på det åpne forumet og da blir det fort til at vi som er utenfor mister oversikten og gleden av å være her.

Det trenger selvsagt ikke å være noe problem, da får man jo bare et forum som blir som en web-basert vennegjeng.
(og jeg tar med meg Nova og rusler en tur i solen istedet )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:21   #276
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Kanskje jeg får innpass hos sitrusfruktene om jeg bytter til Elisurbet?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 00:47   #277
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Medlemssalong II

Etter å ha lest trådene om "hvorfor man leser prikker, og om man leser pm'er" her inne, virker det noe komisk å lese om en haug med hemmelige klubber. Spesielt siden alt skal være så offentlig, og man ikke må skrive noe som ikke tåler dagens lys

*en som sikkert er fjerde- eller femterangs medlem, eller noe i den duren*

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 01:02   #278
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Etter å ha lest trådene om "hvorfor man leser prikker, og om man leser pm'er" her inne, virker det noe komisk å lese om en haug med hemmelige klubber. Spesielt siden alt skal være så offentlig, og man ikke må skrive noe som ikke tåler dagens lys

Det er ingen "hemmelige klubber" her, og det er heller ikke snakk om å opprette noen - det finnes derimot et par lukkede underfora, og diskusjonen handler om hvorvidt det skal lages flere, og i så fall hvordan de skal fungere. Og det er heller ikke noe i denne diskusjonen (eller i dem du refererer til) som ikke tåler dagens lys, så jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Ganske mye er imidlertid offentlig, det har du rett i.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 14:55   #279
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Og hvor mange av disse er ikke allerede i det andre/tredje lukkede forumet som eksisterer?

23 stk.

Meldemssalong II er nå opprettet som et underforum til medlemssalongen.

Tilgangskrav: 1000 innlegg i åpent forum + medlemsområdene, og mer enn 1000 ryktepoeng. Tilgang gis manuelt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 15:05   #280
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Da får jeg starte klatringen mot 1000 innlegg (mer eller mindre intelligente) med at jeg vurderer nickbytte til KiwiKiddo, med håp om at jeg får være med i Mandarin og Sitron sitt forum

Men Kiwi holder kanskje ikke? Da får det rett og slett bli Ugli-Kiddo
http://www.frukt.no/Article.aspx?art...id=3073&mnu3id=

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no