Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #02

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-23, 22:52   #261
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.018
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Nye drivere og slikt hjelp ikke noe på forholdet mellom PCen og skjermen. Mulig jeg må prøve å låne dokkingsystemet hjem.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-23, 17:51   #262
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hvorfor fastlegen plutselig har vært i kjernejournalen min.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-23, 12:23   #263
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.018
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg lurer på om noen har Doris Lessing sin bok "The Making of the Represantive for Planet 8" og har lyst å sende meg den? Forlaget trykker den ikke lenger og jeg tviler på at jeg finner den brukt, jeg har prøvd. Resten av Shikastaserien har jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 09:25   #264
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.223
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

I dag lurer jeg på hvordan norskopplæring for flyktninger er lagt opp i Norge?

- Hvor mye? (Hyppighet, lengde, etc)
- Hvordan er det lagt opp?
- Hvordan er det tilpasset til ulike grupper eller behov? (hvor forskjellig er opplegget for en ung iraner med doktorgrad versus en afghansk eldre analfabet, for eksempel?)
- Hvor godt fungerer det?
- Hva skjer om man ikke klarer å lære seg norsk med det opplegget man får - får man mer hjelp?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 10:00   #265
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.653
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Svarene på alle spørsmålene dine varierer veldig. De har noen lovfestede rettigheter, men det er kommunene som organiserer det og det er veldig ulikt hvordan det skjer. Men svaret ditt på det siste spørsmålet er nei. Og det er fryktelig frustrerende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 10:08   #266
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.265
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg lurer på om noen har Doris Lessing sin bok "The Making of the Represantive for Planet 8" og har lyst å sende meg den? Forlaget trykker den ikke lenger og jeg tviler på at jeg finner den brukt, jeg har prøvd. Resten av Shikastaserien har jeg.

Platekompaniet har den.
https://www.platekompaniet.no/bok/sk...t-8-bok-pocket

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 10:12   #267
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.223
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Svarene på alle spørsmålene dine varierer veldig. De har noen lovfestede rettigheter, men det er kommunene som organiserer det og det er veldig ulikt hvordan det skjer. Men svaret ditt på det siste spørsmålet er nei. Og det er fryktelig frustrerende.

Er det også fritt frem for kommuner å velge metoder, eller finnes det noen standarder å følge?

(Kanskje starte egen tråd)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 10:40   #268
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.653
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det også fritt frem for kommuner å velge metoder, eller finnes det noen standarder å følge?

(Kanskje starte egen tråd)

Vet ikke helt hva du mener med metoder, men i utgangspunktet ja. Det finnes ulike rettigheter basert på hvilken "type" innvandrer man er og hvor man kommer fra. Det er også gjort noen midlertidige endringer for å tilpasse lovverket etter flyktninger fra Ukraina.

Du kan lese hele lovverket her, men svaret på det siste spørsmålet ditt finner du i denne delen:

Sitat:

§ 32.Varighet og omfang av opplæring i norsk
Retten og plikten til opplæring for en deltager med oppholdstillatelse som nevnt i § 27 gjelder til deltageren har nådd et minimumsnivå i norsk etter § 31, men likevel ikke lenger enn tre år fra den datoen deltageren har fått tilbud om oppstart av opplæringen, med tillegg av godkjent permisjon. En deltager som har utdanning på videregående nivå eller høyere fra før, har ikke rett eller plikt til opplæring i lenger enn 18 måneder fra den datoen deltageren har fått tilbud om oppstart av opplæringen, med tillegg av godkjent permisjon.

Det er mange som egentlig trenger mer enn 3 år, fordi undervisningen i språket de skal lære skjer på et språk de ikke kan. Det gjøres en del forsøk med morsmålsstøttet undervisning nå, som har veldig gode resultater, men det finnes jo i liten grad lærere med somali, tigrinja osv. som morsmål, så den som gir morsmålsstøtten er ikke lærer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 10:47   #269
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.653
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Minimumsnivået det refereres til er forresten veldig lavt. Det laveste er A2, og da vil man ikke være i stand til å følge en vanlig samtale mellom to med norsk som morsmål.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 12:22   #270
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.223
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Tenkte på pedagogiske metoder. Er i grunnen mest interessert i hvordan dette fungerer i praksis, der ute, og erfaringer på godt og vondt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 12:30   #271
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.653
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tenkte på pedagogiske metoder. Er i grunnen mest interessert i hvordan dette fungerer i praksis, der ute, og erfaringer på godt og vondt.

Ok, skjønner. Metodefrihet er vel den viktigste av alle verdier i skolen, så det gjøres nok neppe likt i et eneste klasserom. Jeg vet ikke om denne rapporten fra 2020 kan være interessant?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 19:14   #272
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.018
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Platekompaniet har den.
https://www.platekompaniet.no/bok/sk...t-8-bok-pocket

Mange takk. Da er den bestilt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-23, 07:48   #273
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.018
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Platekompaniet har den.
https://www.platekompaniet.no/bok/sk...t-8-bok-pocket

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Mange takk. Da er den bestilt.

De var utsolgt de også. Hvis noen finner den i foreldrenes bokhylle eller noe sånt så låner jeg den gjerne.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 19:49   #274
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hvor lenge skal det egentlig gjøre vondt når man har fått en skikkelig muskelstrekk (det sa "pop!"), men man ikke har hatt noen hevelse eller blødning? Jeg er på dag 8 etter å ha fått en strekk i en brystmuskel, og det føles akkurat likedan som på dag 1, og grusomt på natten.

Ibux+Paracet har null effekt på meg, men det er en kjent problematikk, og jeg stod ikke fremst i køen da tålmodigheten ble delt ut.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 20:24   #275
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.857
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hvor lenge skal det egentlig gjøre vondt når man har fått en skikkelig muskelstrekk (det sa "pop!"), men man ikke har hatt noen hevelse eller blødning? Jeg er på dag 8 etter å ha fått en strekk i en brystmuskel, og det føles akkurat likedan som på dag 1, og grusomt på natten.

Ibux+Paracet har null effekt på meg, men det er en kjent problematikk, og jeg stod ikke fremst i køen da tålmodigheten ble delt ut.

Jeg fikk en ordentlig strekk like over brystet akkurat rundt pandemistart (det sa pop hos meg også), så alle naprapater og kiropraktikere hadde stengt. Jeg husker det ble egentlig vondere og vondere før det ble bedre. Å gå i oppoverbakke gikk fint, men nedover var det ordentlig vondt.
Men kanskje en liten second opinion hos fagfolk for din del, om du ikke har vært?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 20:33   #276
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg fikk en ordentlig strekk like over brystet akkurat rundt pandemistart (det sa pop hos meg også), så alle naprapater og kiropraktikere hadde stengt. Jeg husker det ble egentlig vondere og vondere før det ble bedre. Å gå i oppoverbakke gikk fint, men nedover var det ordentlig vondt.
Men kanskje en liten second opinion hos fagfolk for din del, om du ikke har vært?

Hmm, kanskje naprapat eller fysio hadde vært vits i? Fastlegen hører selvsagt på meg, men han har ikke egentlig så mye å komme med, er erfaringen fra tidligere.


Det som er verst, er alle bevegelser med armene foran kroppen. Jeg trente lett med PT (bein) på fredag, og det gikk greit, og har fått et enkelt program jeg skal gjennomføre nesten uten vektbelastning. Men sånn som det er nå, må jeg nesten bare ta tiden til hjelp og vente. Det er så utrolig typisk at sånt skjer når jeg endelig var tilbake etter sykdom.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 03-12-23 kl 20:40.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 20:36   #277
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.244
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

De var utsolgt de også. Hvis noen finner den i foreldrenes bokhylle eller noe sånt så låner jeg den gjerne.

Minn meg på dette i mars/april, da har vi loppemarked og det kn hende den dukker opp der.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 20:53   #278
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.857
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hmm, kanskje naprapat eller fysio hadde vært vits i? Fastlegen hører selvsagt på meg, men han har ikke egentlig så mye å komme med, er erfaringen fra tidligere.


Det som er verst, er alle bevegelser med armene foran kroppen. Jeg trente lett med PT (bein) på fredag, og det gikk greit, og har fått et enkelt program jeg skal gjennomføre nesten uten vektbelastning. Men sånn som det er nå, må jeg nesten bare ta tiden til hjelp og vente. Det er så utrolig typisk at sånt skjer når jeg endelig var tilbake etter sykdom.

Ja, få deg en time. Hos meg gikk det en måneds tid før det var bra. Jeg husker løpetime på mølle gikk ikke, for det gjorde vondt med armbevegelsene. Prøvde ellipsemaskin, og det funket noenlunde, så lenge armene var helt i ro. Det høres ut som akkurat det samme jeg hadde. Ufattelig upraktisk og vondt. God bedring!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 21:08   #279
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Ja, jeg håper virkelig ikke det blir snø når mannen og sønnen skal til UK i midten av uka, for da kan jeg bare glemme å få ut bilen. PTen antydet at det nok ville bli 2024 før jeg ikke merket så mye til dette, og det passer dårlig med planene om å få trent skikkelig i jula. Jeg trener mest tung styrke og litt crossfit, og det er definitivt langt fram akkurat nå.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 21:20   #280
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.653
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Holder det å ha 1 time og 45 minutter før flyet går på Gardermoen mandag morgen? Er ferdig sjekket inn, så skal bare gjennom sikkerhetskontrollen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no