Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna?
Ja, genialt da gitt. 4 2,15%
Nei, ikke i det hele tatt. 180 96,77%
Annet (Spesifiser) 0 0%
Oisann, en for mye. Snart sommer. 4 2,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-13, 21:31   #261
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.554
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nå er det plutselig valgfritt om man vil erstatte det som blir ødelagt, det spiller ingen rolle hvor slitt det er, man må bare levere tilbake det samme antallet deler som man fikk.


Jeg lurer på om man kan sende inn tilsvarende klær bare antallet er likt. Jeg tror rett og slett de ikke helt vet hva de vil, forretningsideen er nok ikke bearbeidet nok. Ja, også det faktum at de ikke aner hvem de skal donere til heller er jo nok til å riste på hodet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:31   #262
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.900
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)



Det ville jo vært dumt å ha tenkt over hvordan det skal være, før man starter opp noe sånt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:32   #263
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.690
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg lurer på om man kan sende inn tilsvarende klær bare antallet er likt. Jeg tror rett og slett de ikke helt vet hva de vil, forretningsideen er nok ikke bearbeidet nok. Ja, også det faktum at de ikke aner hvem de skal donere til heller er jo nok til å riste på hodet.

Ja, det overrasket meg veldig. Det er i og for seg ikke så ille at de vil at "vi" skal være med å bestemme, men de har ingen alternativer engang.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:33   #264
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Nå synes jeg dere er respektløse azza!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:34   #265
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Jeg lurer oppriktig på hvorfor de vil ha tilbake slitte sokker. Etter ett år må de jo være veldig godt brukt.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:37   #266
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Oh my.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:37   #267
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.554
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, det overrasket meg veldig. Det er i og for seg ikke så ille at de vil at "vi" skal være med å bestemme, men de har ingen alternativer engang.

Ja, nemlig. Hadde de nå i det minste kommet opp med noen alternativer, og enten bestemt at klærne skulle deles mellom disse, eller at leierne skulle få stemt mellom disse, så hadde man iallefall hatt et utgangspunkt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:39   #268
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.945
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg lurer oppriktig på hvorfor de vil ha tilbake slitte sokker. Etter ett år må de jo være veldig godt brukt.

Spesielt når man bare har et par...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:41   #269
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.690
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Er det ingen av dere som er tøffe nok til å linke til denne tråden der inne på FB da?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 22:38   #270
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.951
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Jeg har lett på hjemmesiden og synes ikke kriteriene for tilbakelevering er klare der.

Dette står om reklamasjon:

Sitat:

Angrerettloven

Angrerettloven gir deg mulighet til å angre kjøpet inntil 14 dager etter at du har mottatt en leveranse.
Varen returneres ubrukt, eventuell forsegling må være inntakt. Ved bruk av angreretten må du betale returporto selv i henhold til Postens satser.
Ved åpenbar skade på forsendelsen (synlig skade på emballasje) må kunden kontakte Posten for ev. erstatning.
Ved feil på vare etter mottak (skade/mangel på produkt der emballasje er inntakt) må kunden kontakte Barnehageklær for ev. retur, bytte eller refusjon

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 22:41   #271
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Denne var ganske... spesiell. Og et typisk tilbud som kan finne på å appellere til de med litt dårlig økonomi, som tror de sparer masse penger, men som i realiteten kommer til å bruke mer penger enn nødvendig.

Jeg liker ikke slikt. Grumpf. Det er rett og slett ganske frekt, og jeg vil påstå umoralsk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 22:52   #272
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Jeg kjenner at jeg blir bare mer og mer irritert på disse folkene som styrer den siden. Og da også FB-siden.
Det er en rapporterknapp på FB, og den har jeg i dag "innviet". Det er en rapporteringsknapp som desverre ikke hadde HELT rett vinkling, det nærmeste var "spam/svindel" og jeg gikk for den.
Jeg syns det er rart at de endrer regler såmm plutselig, og har fått venner og bekjente til å skryte dette opp i skyene.

Jeg liker det IKKE.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 23:37   #273
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

I kalle det svindel er kanskje å dra det litt langt, men det er ikke noen store fordeler med denne dealen heller, bortsett fra at man kan handle på avbetaling. Men det kan man jo mange andre steder også....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 23:40   #274
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

I kalle det svindel er kanskje å dra det litt langt, men det er ikke noen store fordeler med denne dealen heller, bortsett fra at man kan handle på avbetaling. Men det kan man jo mange andre steder også....

Og få beholde klærne etterpå og slippe erstatningsansvar. Jeg syns heller ikke dette er svindel, men lite gjennomtenkt og naivt er det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 23:48   #275
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

I kalle det svindel er kanskje å dra det litt langt, men det er ikke noen store fordeler med denne dealen heller, bortsett fra at man kan handle på avbetaling. Men det kan man jo mange andre steder også....

Ja, også handler man ikke da. Man leier. Det må jo være der hele forretningen, altså inntjeningen til disse folkene ligger. Jeg tror ikke nødvendigvis de driver svindel, men de er litt småsuspekte i mine øyne. Både det med returer, erstatning av mistede og ødelagte plagg etc. virker ikke særlig gjennomtenkt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 23:58   #276
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og få beholde klærne etterpå og slippe erstatningsansvar. Jeg syns heller ikke dette er svindel, men lite gjennomtenkt og naivt er det.

Ja, jeg tenker jo at siden poden mistet en vott her rett før påske, så kjøpte jeg jo et nytt par til han (på salg), men jeg kjøpte de et nummer større så han har neste år. Han har selvsagt flere par han kan bruke ut denne sesongen.

Jeg selger jo også en del brukt. Får igjen opp til 50 % av kjøpssummen, så er ikke så galt nødvendigvis. Andre klær sliter han rett og slett ut. Det blir hullete og stygt...dvs vi hadde sikkert måttet erstatte det....

Og jeg burde jo VIRKELIG være i deres målgruppe. Alenemor med et barn....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 00:00   #277
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja, også handler man ikke da. Man leier. Det må jo være der hele forretningen, altså inntjeningen til disse folkene ligger. Jeg tror ikke nødvendigvis de driver svindel, men de er litt småsuspekte i mine øyne. Både det med returer, erstatning av mistede og ødelagte plagg etc. virker ikke særlig gjennomtenkt.

Det virker ikke som om de har noen stor visjon med retuneringen nei, og det er besynderlig. De burde jo ha sjekket opp aktuelle mottagere? Jeg kan ikke fatte og begripe at det kan lønne seg for dem å samle inn de brukte klærene, så jeg blir rett og slett skeptisk...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 00:08   #278
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det virker ikke som om de har noen stor visjon med retuneringen nei, og det er besynderlig. De burde jo ha sjekket opp aktuelle mottagere? Jeg kan ikke fatte og begripe at det kan lønne seg for dem å samle inn de brukte klærene, så jeg blir rett og slett skeptisk...

Nei, jeg lurer også på hvorfor de skal leie ut og samle inn klærne, det må jo være der fortjenesten ligger? Hvis ikke vil jeg jo tro det ville vært like lønnsomt å selge de samme pakkene?
Hele opplegget virker bare så utrolig rart .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 07:25   #279
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Det er ganske vanlig å like statusen til jobben sin, eller firmaet til venner, altså. Jeg både liker og deler statusene til jobben min ofte. Jeg syns man kan kritisere dem på forretningsideen, men å snipe om at de selv og vennene deres støtter oppom syns jeg er unødvendig.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-04-13 kl 09:45.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 08:20   #280
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Chablis, det er ganske vanlig det altså. Jeg både liker og deler statusene til jobben min ofte. Jeg syns man kan kritisere dem på forretningsideen, men å snipe om at de selv og vennene deres støtter oppom syns jeg er unødvendig.

Klart man kan like og støtte opp om egen jobb og venner. Like fullt synes jeg man langt fra trenger å fremstå som en objektiv part i den sammenhengen. Blir som om mannen min jobbet på legevakten som fikk kritikk og jeg skrev lange innlegg om hvor "flinke leger det var der så slutt å kritiser *sutrestemme* dem - jeg er fornøyd pasient". Når det da attpåtil KUN er ros fra den kanten - og ingen som tydeligvis er ekte objektive kunder, så synes jeg det må være helt på sin plass å kommentere, slik det er blitt gjort på FB-siden.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 03-04-13 kl 09:07.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no