Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

SKAM - innlegg 3002-4000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-17, 19:46   #261
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Vilde. Kjære gode Vilde.
Der kom tårene igjen. SKAM - as.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 19:48   #262
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.477
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Sterkt klipp. Første gang jeg har blitt skikkelig emosjonelt vippet av pinnen i sesong 4.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 19:49   #263
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.935
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Chat! Og tok meg et par sekunder før jeg så at synsvinkelen på chatten er endret.

Jeg tar av meg støvet og bøyer meg i hatten for Andem. Regner med at denne uka blir et instabilde, et klipp og en chat med Sana fra de hun ber for i gårsdagens klipp. Får det ikke helt til å gå opp med at festen er lørdag og ikke fredag, men vi får kanskje ikke være med når fasten brytes? Jeg håper jo det, men festen er lørdag. En utrolig fin måte å runde av Skam på. Og det var fint og sårt å få et innblikk i Vilde sin verden. Håper vi får et innblikk i Chris sin verden også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 20:28   #264
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.082
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Å servere mora si sobril.... Det er så sårt og hjerterått, og likevel veit ein at det er ungdommar som har det slik, med psykisk syke foreldre, og så den "drømmen" på slutten, at "jeg og mamma skravla"... Åh, hjerte smerte.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 20:31   #265
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Å servere mora si sobril.... Det er så sårt og hjerterått, og likevel veit ein at det er ungdommar som har det slik, med psykisk syke foreldre, og så den "drømmen" på slutten, at "jeg og mamma skravla"... Åh, hjerte smerte.

Ja, eg kjende det og, då eg såg tablettpakken. Og så mykje kjærleik i den klemmen, samtidig som ho heilt klart lengter etter noko anna.

Skulle og ønske vi fekk ein Vilde-sesong.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 21:31   #266
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Så sårt. Og så utrolig trist at det ikke blir en Vilde-sesong. Det hadde mange ungdommer trengt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 23:34   #267
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Ja, plutselig er det Vilde-sesong? Trodde de hadde fibbet. Brist hjerte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 00:59   #268
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.796
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jeg tror kanskje dette spinner videre fra det Yousef sa til Sana, om at det fortsatt er ei uke igjen av fasten til å gjøre gode ting. Sana sitt prosjekt. Sende fine meldinger til de hun er glad i, sammen med invitasjon til Eid-vors, og klipp sett fra deres ståsted, etter tur, hvor de er når de får meldingen. De som ikke har hatt egen sesong. Vilde, Chris, Even, Elias, Jonas, Eskild... kanskje Sara? Og siste episode på lørdag, ikke fredag, med alle samlet hjemme hos Bakkoush. I tilfelle et veldig fint plot for siste uka, og en bra avslutning på serien.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 03:59   #269
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Snufs. Stakkars liten.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 09:28   #270
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Så sårt, sikker på at Chris vet at noe ikke er som det skal.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 10:37   #271
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.935
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Klipp!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 11:36   #272
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.145
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jeg er jo ikke så god på sånne gutteting. Er ikke Penetrator -Chris veldig tydelig på at han vil bli kjæresten til Eva? Men hun er redd for å være en i en lang rekke, så hun velger heller å skyve bort en hun egentlig er glad i uten å gi det en sjanse?

Eller kallenavnet tydelig nok til at jeg avslører all min naivitet og godtroenhet nå?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 11:43   #273
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er jo ikke så god på sånne gutteting. Er ikke Penetrator -Chris veldig tydelig på at han vil bli kjæresten til Eva? Men hun er redd for å være en i en lang rekke, så hun velger heller å skyve bort en hun egentlig er glad i uten å gi det en sjanse?

Jeg er helt enig med deg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 12:37   #274
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Chris og William var jo i en gjeng hvor det var om å gjøre å pløye over så mange jenter som mulig. Jeg skjønner godt at Eva ikke vil satse på ham, egentlig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 12:40   #275
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er jo ikke så god på sånne gutteting. Er ikke Penetrator -Chris veldig tydelig på at han vil bli kjæresten til Eva? Men hun er redd for å være en i en lang rekke, så hun velger heller å skyve bort en hun egentlig er glad i uten å gi det en sjanse?

Eller kallenavnet tydelig nok til at jeg avslører all min naivitet og godtroenhet nå?

Og jeg synes måten han vekket henne på var veldig intim på en måte jeg tipper han ikke ville gjort om hun bare var en i rekken av jenter han har seg med.

Kanskje ryktene om at han er en fuckboy er sterkt overdrevet også?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 13:35   #276
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.935
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Vi så vel i grunnen hvor fuckboy han var. Hooka med Eva og i neste sekund introduserte kjæresten sin, hooka med to jenter på samme tid på festen til William... men han kan forandre seg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 13:53   #277
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Vi så vel i grunnen hvor fuckboy han var. Hooka med Eva og i neste sekund introduserte kjæresten sin, hooka med to jenter på samme tid på festen til William... men han kan forandre seg.

Omtrent akkurat det samme som Eva holdt på med..., men den gangen så vi det gjennom hennes øyne.

Det som er poenget med de små klippene vi får nå er jo at vi får se at alle har sine sider.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 16:01   #278
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Penetrator-navnet kjem frå russebussen. William var jo og ein av penetrator-utro-fuckboy-gutta i starten. Og Eva var vel strengt tatt saman med Jonas då ho hooka med han første gongen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 16:34   #279
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.082
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Heh. Dei blir nok saman.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 19:49   #280
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.971
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Vilde! :klemme på: :snufs:

Hei Briskeby! Moro å se fra Yousefs synsvinkel.

P-Chris: Han er forelska. Han har blitt 20 og det er lov å forandre seg, tenker jeg. De har hodt på i 1,5 år nå, sammen, så det er vel dags for skikkelig love. Men jeg er litt småtrist for at det ikke blir Jonas og Eva også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no