|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-erNeivel. Det synes kanskje litt annerledes for de som ikke er fullt så aktive. Men jeg kan jo bare snakke for meg selv. Og det er jo mulig jeg tar feil.
|
|
|
#3 |
|
Unik
Sv: Prikker og PM-erKjære vene, jeg har da ikke sagt at alle som støtter S gjør dette kun fordi man er venner? Jeg har sagt at fenomenet forekommer også på FP.
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Prikker og PM-er
Joda, det er jeg enig i, klart det kan være sånn. Jeg siktet ikke til deg, heller, om du tenkte det, men det ble ganske mange etterhvert som ikke syntes de kunne gjøre seg opp en mening ut i fra det som er fremkommet i tråden, det synes jeg er litt merkelig. Faktisk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erJeg har ikke noen spesiell relasjon til noen av disse to. I den grad noen av de har engasjert meg så har jeg vel vært støttende til Ff en håndfull ganger. Sånn sett burde jeg vel da støttet henne. |
|
|
|
#6 |
|
Unik
Sv: Prikker og PM-erJeg har ikke sagt sakene er like. Jeg har sagt at også her forekommer det at de som har mange "venner" også har en tendens til å få mye støtte. Helt naturlig på de fleste områder i samfunnet.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Joa. Men da er det rimelig å si fra også at jeg ikke kjenner noen av dem noe særlig. Ikke fordet atte jeg har angst for å tas til inntekt for noe eller noe. |
|
|
|
#9 |
|
geskjeftig
|
Sv: Prikker og PM-erI begynnelsen av denne tråden, da jeg engasjerte meg, var det faktisk flere på Fruktfluas parti.
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 17-10-10 kl 22:24. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Prikker og PM-er.... Sist redigert av Teflona : 17-10-10 kl 22:27. Årsak: quotet fjernet |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: Prikker og PM-erSånn helt utenom denne saken, så er jeg helt enig med Pelle; det er ofte mye behageligere, eller i det minst mye hyggeligere, å gi en person man kjenner godt eller har et nært forhold til rett. Særlig hvis vedkommende er i konflikt med en Dust. Jeg synes det er skikkelig kjipt å stå på utsiden å se på at en forumvenn driter seg loddrett ut eller oppfører seg dårlig. Mye, mye kjipere enn når det er noen jeg ikke har et forhold til eller når det er Dust som blamerer seg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
superbruker
|
Sv: Prikker og PM-erFørst må jeg nok si unnskyld for popcorn-smilien. Det var ikke meningen å såre noen. Jeg visste ikke hva som låg bak. Sorry, Skremmern.
|
|
|
#16 |
|
Sperret
|
Sv: Prikker og PM-erFruktflua løy om forsvunnede prikker. Jeg synes det sier det meste om hvem som har troverdighet i denne diskusjonen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
Det er godt mulig det finnes på FP, men jeg er ikke enig i at det fremkommer i denne tråden. Det må kunne gå an at mange er uenig med ett medlem uten at man skal hyle om popularitetskonkurranser. Eller mobbing.
|
|
|
#18 |
|
Unik
Inn med teskje: Jeg har skrevet at det forekommer på FP, ikke i denne tråden spesifikt Jeg skrev at jeg syntes det var tendenser, og det må jeg få lov til å mene. Ikke har jeg hylt heller. Eller nevnt mobbing.
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
Det er ikke bare du som har trukket frem poppiskonkurranser og mobbing, så det med hyling gjelder forsåvidt ikke deg. Det var mer en generell betraktning som har samlet seg litt over tid. Men du sa faktisk at du synes du har sett tendenser til popularitetskonkurranse i denne tråden, og det er jeg ikke enig i.
|
|
|
#20 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Kan det ikke føles sånn, tror du, når mange tar parti i en konflikt _uten_ å vite noe om hva den går ut på annet enn det de har lest her?
|
![]() |
|
|