Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 21:59   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Neivel. Det synes kanskje litt annerledes for de som ikke er fullt så aktive. Men jeg kan jo bare snakke for meg selv. Og det er jo mulig jeg tar feil.

Gammel 17-10-10, 22:02   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun har sikkert vist bilde av seg eller noe.

Gammel 17-10-10, 22:09   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kjære vene, jeg har da ikke sagt at alle som støtter S gjør dette kun fordi man er venner? Jeg har sagt at fenomenet forekommer også på FP.

Gammel 17-10-10, 22:16   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Kjære vene, jeg har da ikke sagt at alle som støtter S gjør dette kun fordi man er venner? Jeg har sagt at fenomenet forekommer også på FP.

Joda, det er jeg enig i, klart det kan være sånn. Jeg siktet ikke til deg, heller, om du tenkte det, men det ble ganske mange etterhvert som ikke syntes de kunne gjøre seg opp en mening ut i fra det som er fremkommet i tråden, det synes jeg er litt merkelig. Faktisk.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:10   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke noen spesiell relasjon til noen av disse to. I den grad noen av de har engasjert meg så har jeg vel vært støttende til Ff en håndfull ganger. Sånn sett burde jeg vel da støttet henne.

Når det gjelder Skvettensaken så er det lenge siden det ble luftet ut at mange syntes det var vanskelig stilt å ikke støtte. Den saken har en egen tråd, den er heller ikke lik denne. Det er ingen trollesak det her såvidt jeg forstår.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:11   #6
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Jeg har ikke sagt sakene er like. Jeg har sagt at også her forekommer det at de som har mange "venner" også har en tendens til å få mye støtte. Helt naturlig på de fleste områder i samfunnet.

Gammel 17-10-10, 22:22   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke sagt sakene er like. Jeg har sagt at også her forekommer det at de som har mange "venner" også har en tendens til å få mye støtte. Helt naturlig på de fleste områder i samfunnet.

Joa. Men da er det rimelig å si fra også at jeg ikke kjenner noen av dem noe særlig. Ikke fordet atte jeg har angst for å tas til inntekt for noe eller noe.

Forøvrig synes jeg den hintingen om at den som irriterer Ff løper risiko er mindre pen. Hva er det snakk om? Enten får man si det rett ut eller la være å hinte. Trenger jeg å ta inn kaninen min? Hva er greia? Jeg har da ikke inntrykk av at Ff er noe monster heller.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:23   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

poff

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 17-10-10 kl 22:34.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:16   #9
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

I begynnelsen av denne tråden, da jeg engasjerte meg, var det faktisk flere på Fruktfluas parti.

Jeg er som sagt verken bestis med Skremmern eller Fruktfluas erkefiende. Men jeg syns det blir veldig feil å sitte på sidelinja og kjenne til situasjonen mens Skremmern blir urettmessig hengt ut.

Sist redigert av Luftslottet : 17-10-10 kl 22:24.
Gammel 17-10-10, 22:24   #10
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

....

Sist redigert av Teflona : 17-10-10 kl 22:27. Årsak: quotet fjernet
Gammel 17-10-10, 22:26   #11
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Her synes jeg du går litt over streken.

Igjen, beklager. Ser den. Har fjernet, og ber deg gjøre det du og.

Gammel 17-10-10, 22:27   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Igjen, beklager. Ser den. Har fjernet, og ber deg gjøre det du og.

Gjort!

Gammel 17-10-10, 22:20   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn helt utenom denne saken, så er jeg helt enig med Pelle; det er ofte mye behageligere, eller i det minst mye hyggeligere, å gi en person man kjenner godt eller har et nært forhold til rett. Særlig hvis vedkommende er i konflikt med en Dust. Jeg synes det er skikkelig kjipt å stå på utsiden å se på at en forumvenn driter seg loddrett ut eller oppfører seg dårlig. Mye, mye kjipere enn når det er noen jeg ikke har et forhold til eller når det er Dust som blamerer seg.

Jeg skal også innrømme at det sitter litt lengre inn å si fra til noen jeg liker veldig godt. Til gjengjeld blir da også irettesettelsen mye alvorligere når den først kommer, så det er ikke sikkert at akkurat den biten er så urettferdig som folk gjerne vil ha det til likevel. Hvis Polyanna eller Maximillia bare så mye som antyder at jeg er urimelig eller ufin, gjør det et mye, mye større inntrykk på meg enn hvis Dust sier det samme rett i ansiktet på meg. Jeg ville aldri ignorere det første; det andre vil jeg vurdere og glatt forkaste hvis jeg syntes kritikken var urettmessig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:26   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun sier jo at hun skal ta det bort.

Teo: Joa, ser den!

Gammel 17-10-10, 22:26   #15
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Først må jeg nok si unnskyld for popcorn-smilien. Det var ikke meningen å såre noen. Jeg visste ikke hva som låg bak. Sorry, Skremmern.

Jeg syns at Skremmern har forklart seg mye bedre enn Ff i denne tråden. Det Ff har gjort synes jeg er ufint.

Gammel 17-10-10, 22:37   #16
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Fruktflua løy om forsvunnede prikker. Jeg synes det sier det meste om hvem som har troverdighet i denne diskusjonen.

(For ordens skyld så kjenner jeg ingen her, verken på nett eller i virkeligheten. Og det med samboer/utseende-greiene skjønte jeg ikke en pøkk av.)

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:57   #17
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, popularitetskonkurranser finnes her inne også, og jeg synes jeg har sett tendenser i denne tråden.

Det er godt mulig det finnes på FP, men jeg er ikke enig i at det fremkommer i denne tråden. Det må kunne gå an at mange er uenig med ett medlem uten at man skal hyle om popularitetskonkurranser. Eller mobbing.

Gammel 17-10-10, 23:09   #18
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er godt mulig det finnes på FP, men jeg er ikke enig i at det fremkommer i denne tråden. Det må kunne gå an at mange er uenig med ett medlem uten at man skal hyle om popularitetskonkurranser. Eller mobbing.

Inn med teskje: Jeg har skrevet at det forekommer på FP, ikke i denne tråden spesifikt Jeg skrev at jeg syntes det var tendenser, og det må jeg få lov til å mene. Ikke har jeg hylt heller. Eller nevnt mobbing.

Gammel 17-10-10, 23:13   #19
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inn med teskje: Jeg har skrevet at det forekommer på FP, ikke i denne tråden spesifikt. Ikke har jeg hylt heller. Eller nevnt mobbing.

Det er ikke bare du som har trukket frem poppiskonkurranser og mobbing, så det med hyling gjelder forsåvidt ikke deg. Det var mer en generell betraktning som har samlet seg litt over tid. Men du sa faktisk at du synes du har sett tendenser til popularitetskonkurranse i denne tråden, og det er jeg ikke enig i.

Gammel 18-10-10, 11:20   #20
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kan det ikke føles sånn, tror du, når mange tar parti i en konflikt _uten_ å vite noe om hva den går ut på annet enn det de har lest her?

For noen er internett og forum på mange måter en like viktig del av hverdagen som aktiviteter i RL er for andre, og derfor synes jeg at man skal ha like lite aksept for dette på forum som vi ville hatt utenfor nettet.

Dette gjelder selvsagt uavhengig av hvem som føler seg mobbet eller "forfulgt" av andre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.