Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-11, 19:14   #1
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Velkommen til facebook......Stedet der folk legger deg til som venn og går forbi deg på gata! Hvor forhold er perfekte og utroskap starter....Hvor løgnere tror de forteller sannheten....Fiender og de som ser på deg som konkurrenten, besøker profilen din mest, mens venner og familie blokkerer deg....Hvor du skriver hva du egentlig tenker -som alltid noen misforstår, hvor folk tror din status er om dem.....og hvor ♥ ♥ florerer og Ole Brumm framsnakkes.....

Gammel 31-08-11, 18:05   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min single FB-venninne rider igjen:

❀´¯) ¸.☆¸.✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸¸.☆¸. ✿
(¯`v´¯)
`*.¸.*"Alle sier at kjærlighet gjør vondt, men det er ikke sant. Ensomhet gjør vondt, å bli avvist gjør vondt, å miste noen gjør vondt, sjalusi gjør vondt. Alle forveksler disse tingene med kjærlighet, men sannheten er at kjærlighet er det eneste i verden som gjør opp for all den smerten, og det eneste som får deg til å føle deg fantastisk igjen..♥

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 20:28   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slettet i dag en bekjent som la ut denne meldingen:

Negerhomoen kom inn til slakteren og sier. I want that big salami. Slakteren: You want it sliced? Homoen: Hey man, do you think my ass is a fucking jukebox !

Gammel 31-08-11, 21:14   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Negerhomo," no less...

Likte svaret til Salt, forrestenen!

Og sånn ellers:

♥ Ta aldri noen for gitt ♥ Hold hvert menneske du er glad i nær hjertet ditt♥ For en dag våkner du kanskje opp og innser, at du har mistet en Diamant - Mens du var optatt med å samle gråstein ♥

Gammel 31-08-11, 21:56   #5
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dagens:

En liten fugl fryser nesten ihjel på bakken, men blir reddet av at ei ku driter på
den. Inne i den varme kuruka våkner fuglen til liv og begynner å kvitre. Dette hører en katt som graver opp fuglen og spiser den.
Lærdom: Ikke alle som driter på deg er din fiende. Den som drar deg opp av dritten er ikke alltid din venn.
Hvis du er varm og trygg, slutt å pip!

Gammel 31-08-11, 22:49   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Lærdom: Ikke alle som driter på deg er din fiende. Den som drar deg opp av dritten er ikke alltid din venn.
Hvis du er varm og trygg, slutt å pip!

Tja. Lærdommen er vel at den vitsen der har virkelig tapt seg med tiden. Jeg mener lærdommen egentlig skulle være "litt" mer snerten. Mener for eksempel at slutten skulle være noe om at hvis du har det varmt og godt og er trygg, så begynn for Guds skyld ikke å synge!

Og ellers så kommer jeg ikke over begrepet "Ikke alle som driter på deg". Hæ? Er dette et vanlig begrep blant dagens unge, lizzom? "Øy! Ikke drit på meg da! "

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 08:51   #7
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

"Gikk forbi gutta som graver og legger nye vannrør i gata vår. Det var de vanlige seksuelle tilropene. I et kvarters tid. Så ba de meg holde kjeft..."

Pegasus er ikke aktiv  
Gammel 02-09-11, 22:29   #8
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Hva i alle dager er dette med cm og antall minutter som florerer nå? Ikke nysgjerrig i det hele tatt.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 02-09-11, 22:33   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hva i alle dager er dette med cm og antall minutter som florerer nå? Ikke nysgjerrig i det hele tatt.

Brystkreft ...
Skostørrelse og hvor lang tid du bruker på håret. Feeestlig.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 23:13   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Brystkreft ...

Ah, det er det, det betyr, disse talla. Så artig.

Gammel 15-09-11, 00:34   #11
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Brystkreft ...

Ok. Ikke helt min greie, men da vet jeg i det minste hva det er

Gammel 02-09-11, 22:39   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det skal vise at en støtte kampen mot brystkreft?

Gammel 02-09-11, 22:51   #13
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Visstnok.

Gammel 03-09-11, 16:53   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

GydaG - den var morsom!

Gammel 03-09-11, 22:58   #15
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 05-09-11, 12:08   #16
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og jeg ble så irritert av disse tallene at jeg la ut denne på profilen min:

Sitat:

Det er snart oktober og tid for Rosa Sløyfe-aksjonen. http://www.rosasloyfe.no/ Gå inn og se om det er noe du kan bidra med!

og i tillegg får man (jeg) disse pm-ene om å legge ut skostørrelse osv osv. Jeg sendte svar til alle om å heller bidra på rosa sløyfe...

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 06-09-11, 09:37   #17
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne dukket opp som status hos noen i dag:

Sitat:

En 36 år gammel jente holder en hamburger i hånda. Ingen vet at hun er sulten. Folk ringer opplysningen og spør om telefonnummeret til en fet frisør. Ingen vet at de er langhåra. En jente er på kino for å se Harry Potter. Ingen vet at hun spiller piano på fritiden. Hvis du også støtter regnskogen, så gi for Guds skyld et bidrag til de da, og kopier statusen til tremenning.

og som kommentar kom

Sitat:

Men søskenbarna, hva med søskenbarna? Denne glemte gruppen, som pines og lides, uten at det nødvendigvis synes utenpå. Søskenbarna har ofte lange, tildels innholdsløse dager uten sympati og oppmuntrende ord. Ikke glem søskenbarna!

Resten av kommentarene holdt samme standard videre og ser ut til å bli en fornøyelig sak å følge med på.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 06-09-11, 10:11   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Denne dukket opp som status hos noen i dag:

og som kommentar kom

Resten av kommentarene holdt samme standard videre og ser ut til å bli en fornøyelig sak å følge med på.

Knall!

Gammel 07-09-11, 09:50   #19
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

‎(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚
Grunnen til at vi ikke har øyne i nakken er at vi ikke skal se bakover, men fremover.

Gammel 07-09-11, 15:16   #20
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg svarte en engelskspråklig bekjent med en liknende status (jeg var veldig provosert etter ganske mye sånn eder og galle): "Oh, shut up. I wear heels bigger than your dick".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.